Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Asistentka riaditeľa
EDYMAX Facility Management SE
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.12.2016
1.12.2016
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho významného klienta hľadáme asistentku riaditeľa. Ponúkame stabilné zamestnanie so zaujímavým finančným ohodnotením.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná: organizácia pôsobiaca v oblasti vzdelávania, počet zamestnancov 55.
Náplň práce:
- administratívne práce (príprava podkladov pre vedenie organizácie, organizačné zabezpečenie porád a pracovných stretnutí a pod.)
- zabezpečenie chodu sekretariátu a správa kancelárskych priestorov
- vybavovanie e-mailov a telefonátov
- organizovanie stretnutí
- spravovanie osobného kalendára riaditeľa organizácie
- podpora pre odbor riadenia ľudských zdrojov (príprava, evidencia a kontrola pracovných zmlúv, dohôd, dochádzky zamestnancov a pod.)
- administratívna podpora pre zamestnancov spoločnosti
- komunikácia s tretími stranami
- evidencia a archivácia dokumentov
- spracovanie pracovných výkazov pre členov vedenia organizácie
- organizácia podujatí (odborných konferencií, seminárov, workshopov a školení, team-buildingové aktivity a in.)
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná: organizácia pôsobiaca v oblasti vzdelávania, počet zamestnancov 55.
Náplň práce:
- administratívne práce (príprava podkladov pre vedenie organizácie, organizačné zabezpečenie porád a pracovných stretnutí a pod.)
- zabezpečenie chodu sekretariátu a správa kancelárskych priestorov
- vybavovanie e-mailov a telefonátov
- organizovanie stretnutí
- spravovanie osobného kalendára riaditeľa organizácie
- podpora pre odbor riadenia ľudských zdrojov (príprava, evidencia a kontrola pracovných zmlúv, dohôd, dochádzky zamestnancov a pod.)
- administratívna podpora pre zamestnancov spoločnosti
- komunikácia s tretími stranami
- evidencia a archivácia dokumentov
- spracovanie pracovných výkazov pre členov vedenia organizácie
- organizácia podujatí (odborných konferencií, seminárov, workshopov a školení, team-buildingové aktivity a in.)
Informácie o výberovom konaní
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- ukončené stredoškolské vzdelanie s maturitou, resp. vysokoškolské vzdelanie 1. stupňa
- PC zručnosti: (Microsoft Excel – pokročilý, Microsoft Word – pokročilý, Microsoft PowerPoint – pokročilý)
- minimálne 3 ročné pracovné skúsenosti v príslušnej oblasti
- spoľahlivosť, flexibilita, presnosť, dôslednosť, nezávislosť
- PC zručnosti: (Microsoft Excel – pokročilý, Microsoft Word – pokročilý, Microsoft PowerPoint – pokročilý)
- minimálne 3 ročné pracovné skúsenosti v príslušnej oblasti
- spoľahlivosť, flexibilita, presnosť, dôslednosť, nezávislosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
EDYMAX Facility Management SE ako súčasť skupiny EDYMAX Group a.s je rodinná spoločnosť pôsobiaca na trhu od roku 2002, kde v oblasti služieb, energetiky a developmentu tvoríme flexibilne, efektívne a udržateľne hodnoty pre našich klientov.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 2819954
Megjelentetés dátuma: 21.11.2016
2016-11-21
Régió: Bratislava Pozíció: Sekretárka Cég: EDYMAX Facility Management SE
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou