Osobná asistentka majiteľa spoločnosti

Easy Check, s.r.o.

Miesto práce
Farárske 27, Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
20.01.2020
Mzdové podmienky (brutto)
850 EUR/mesiac+ odmeny a príplatky. Po uplynutí skúšobnej doby a na základe individuálnych výkonov výrazný platový nárast.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Menežovanie aktvivít majiteľa spoločnosti
- Riešenie pridelených pracovných úloh
- Komunikácia s klientami partnermi a zákazníkmi
- Vybavovanie rokovaní, organizácia stretnutí
- Aktívna práca s počítačom
- Administratívne práce
- Fakturácia

Zamestnanecké výhody, benefity

služobné vozidlo

Informácie o výberovom konaní

Hľadáme administratívnu a osobnú, komplexnú asistenciu pre majiteľa spoločnosti. Nehľadáme len asistentku, ktorá bude zakladať poštu. Ale človeka, ktorý bude cez deň neustále po boku majiteľa niekoľkých firiem pôsobiacich v okolí Trnavy. Bude riešiť veci bežného dňa ale aj obchodné záležitosti. Vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie. Objednávanie základných potrieb do kancelárie, a príslušenstva podľa potreby. Spracovávanie podkladov a vytváranie jednotlivých výkazov. Vybavovanie firemnej a súkromnej korešpondencie, spracovanie a evidencia prijatej a odoslanej pošty, elektronickej pošty a telefonických hovorov. Spracovanie prijatých a vystavených faktúr, evidencia knihy jázd. Hľadáme človeka, ktorý ušetrí čas majiteľovi a odbremení ho od jednotlivých pracovných činností. Z toho dôvodu hľadáme flexibilnú a veľmi zodpovednú asistentku. Nutná počítačová gramotnosť a ovládanie anglického a nemeckého jazyka na komunikatívnej úrovni. Orientácia v moderných digitálnych technológiách a maximálne využívanie rôznych aplikácií, ktoré môžu pomôcť a ušetriť čas. Samozrejmosťou je reprezentatívne vystupovanie, spoľahlivosť, zodpovednosť a psychická odolnosť.

V prípade záujmu nám prosím zašlite Váš životopis s fotografiou. Kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú nami uvedené požiadavky.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Manažment

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Podvojné účtovníctvo - Základy
Strojopis - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Základy
Pokladňa - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Príjemné, slušné reprezentatívne vystupovanie
- Spoľahlivosť, precíznosť
- Flexibilita
- Zvládať prácu pod stresom
- Ochota vzdelávať sa
- Kreativita
- Proaktivita
- Zmysel pre detail;
- Iniciatíva a nasadenie;

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

EASY CHECK je viac než klasická STK , okrem Technickej a Emisnej kontroly vykonávame aj Kontrolu Originality a prihlasovanie vozidiel "na kľúč" - ZDARMA. Sme najväčšia a zároveň najmodernejšia STK v Západoslovenskom regióne. Nie sme obyčajná staromódna a nudná STK. V našom záujme je ponúknuť zákazníkom vždy niečo navyše. K práci pristupujeme zodpovedne a budujeme svoju značku prostredníctvom všetkých dostupných možností vrátane online sveta.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 3845315  Megjelentetés dátuma: 10.1.2020  Alapbér (bruttó): 850 EUR/mesiac