Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Osobná asistentka majiteľa spoločnosti
Easy Check, s.r.o.
Miesto práce
Farárske 27, Trnava
Farárske 27, Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
20.01.2020
20.01.2020
Mzdové podmienky (brutto)
850 EUR/mesiac+ odmeny a príplatky. Po uplynutí skúšobnej doby a na základe individuálnych výkonov výrazný platový nárast.
850 EUR/mesiac+ odmeny a príplatky. Po uplynutí skúšobnej doby a na základe individuálnych výkonov výrazný platový nárast.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Menežovanie aktvivít majiteľa spoločnosti
- Riešenie pridelených pracovných úloh
- Komunikácia s klientami partnermi a zákazníkmi
- Vybavovanie rokovaní, organizácia stretnutí
- Aktívna práca s počítačom
- Administratívne práce
- Fakturácia
- Riešenie pridelených pracovných úloh
- Komunikácia s klientami partnermi a zákazníkmi
- Vybavovanie rokovaní, organizácia stretnutí
- Aktívna práca s počítačom
- Administratívne práce
- Fakturácia
Zamestnanecké výhody, benefity
služobné vozidlo
Informácie o výberovom konaní
Hľadáme administratívnu a osobnú, komplexnú asistenciu pre majiteľa spoločnosti. Nehľadáme len asistentku, ktorá bude zakladať poštu. Ale človeka, ktorý bude cez deň neustále po boku majiteľa niekoľkých firiem pôsobiacich v okolí Trnavy. Bude riešiť veci bežného dňa ale aj obchodné záležitosti. Vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie. Objednávanie základných potrieb do kancelárie, a príslušenstva podľa potreby. Spracovávanie podkladov a vytváranie jednotlivých výkazov. Vybavovanie firemnej a súkromnej korešpondencie, spracovanie a evidencia prijatej a odoslanej pošty, elektronickej pošty a telefonických hovorov. Spracovanie prijatých a vystavených faktúr, evidencia knihy jázd. Hľadáme človeka, ktorý ušetrí čas majiteľovi a odbremení ho od jednotlivých pracovných činností. Z toho dôvodu hľadáme flexibilnú a veľmi zodpovednú asistentku. Nutná počítačová gramotnosť a ovládanie anglického a nemeckého jazyka na komunikatívnej úrovni. Orientácia v moderných digitálnych technológiách a maximálne využívanie rôznych aplikácií, ktoré môžu pomôcť a ušetriť čas. Samozrejmosťou je reprezentatívne vystupovanie, spoľahlivosť, zodpovednosť a psychická odolnosť.
V prípade záujmu nám prosím zašlite Váš životopis s fotografiou. Kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú nami uvedené požiadavky.
V prípade záujmu nám prosím zašlite Váš životopis s fotografiou. Kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú nami uvedené požiadavky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Základy
Strojopis - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Základy
Pokladňa - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Základy
Pokladňa - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Príjemné, slušné reprezentatívne vystupovanie
- Spoľahlivosť, precíznosť
- Flexibilita
- Zvládať prácu pod stresom
- Ochota vzdelávať sa
- Kreativita
- Proaktivita
- Zmysel pre detail;
- Iniciatíva a nasadenie;
- Spoľahlivosť, precíznosť
- Flexibilita
- Zvládať prácu pod stresom
- Ochota vzdelávať sa
- Kreativita
- Proaktivita
- Zmysel pre detail;
- Iniciatíva a nasadenie;
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
EASY CHECK je viac než klasická STK , okrem Technickej a Emisnej kontroly vykonávame aj Kontrolu Originality a prihlasovanie vozidiel "na kľúč" - ZDARMA. Sme najväčšia a zároveň najmodernejšia STK v Západoslovenskom regióne. Nie sme obyčajná staromódna a nudná STK. V našom záujme je ponúknuť zákazníkom vždy niečo navyše. K práci pristupujeme zodpovedne a budujeme svoju značku prostredníctvom všetkých dostupných možností vrátane online sveta.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3845315
Megjelentetés dátuma: 10.1.2020
2020-01-10
Régió: Trnava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Sekretárka, Telefonický operátor Cég: Easy Check, s.r.o.
Alapbér (bruttó): 850 EUR/mesiac