Administratívny pracovník na finančnom oddelení (1/2 úväzok)

DRILL B.S. spol. s r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
550 EUR/mesiac550,- euro brutto mesačne za polovičný úväzok cca. 80 hodín mesačne

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- účtovanie došlých faktúr,
- jednoduché administratívne úkony,
- zakladanie dokladov, archivácia

Zamestnanecké výhody, benefity

Stabilita v nadnárodnej spoločnosti
Príjemné pracovné prostredie
Stravné lístky v hodnote 4,60 euro plne hradené zamestnávateľom

Informácie o výberovom konaní

Na základe zaslaných životopisov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí maju skúsenosti na rovnakej pozícii, Pracovna pozícia je na polovičný úväzok čo je cca.80 hodin mesačne na dobu určitú a to do 31.12.2020 ale v prípade spokojnosti bude ponúknuté miesto na plný úväzok prípadne predĺženie zmluvy.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Bankovníctvo, peňažníctvo

Našim klientom je spoločnosť, ktorá má vedúce postavenie v oblasti financovania osobných a úžitkových automobilov na Slovensku

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Prax na pozícii/v oblasti

finančné oddelenie

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme finančné oddelenie zodpovedného človeka, ktorý je dôsledný pri nahadzovaní a účtovaní došlých faktúr, jednoduché administratívne úkony, zakladanie dokladov, archivácia na finančnom oddelení.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

DRILL GROUP (DRILL B.S., spol. s r.o., Pro-Temp spol. s r.o., Quicksource spol. s r.o.) ponúka širokú škálu služieb:
- Human Resources Solutions: Executive Search, Recruitment, Contracting & Interim Management, Assessment & Development Centers, HR Processes and Organization Effectiveness Audits, Performance Management, Human Resources Software, Implementation of HR Processes, Company Restructuring, HR Outsourcing, Outplacement, Occupation Safety & Health, Legal Advise.
- Outsourcing of Support Functions: Procurement, Logistics, Office Management, Quality, Safety & Security, Fire Protection, Project Management Office.
- Consulting: Strategy & Business Planning, Restructuring, Change Management, Risk Management, Quality Management, Project Management, Safety & Security

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3945590  Megjelentetés dátuma: 31.7.2020  Alapbér (bruttó): 550 EUR/mesiac