Staráme sa o vaše zdravie aj kariéru.
U nás dostanete výhody aj nad rámec zákona.

Asistentka / asistent vedenia spoločnosti

Miesto práce
Bratislava
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacFixnú sumu vieme upraviť na základe skúseností, navyše ponúkame nárok aj na ročný bonus v závislosti od firemných výsledkov.
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Kto sme

Čo ťa v práci čaká?



Vieš povedať jasné áno aj diplomatické nie, vieš rozpoznať kedy sa musíš usmiať a kedy zostať vážna? Chceš mať pestrú prácu v úspešnej, rýchlo sa rozvíjajúcej spoločnosti, ktorá je špičkou vo svojom odbore? Každý deň riešiť nové situácie a zároveň zvládnuť administratívnu rutinu? Staň sa súčasťou nášho tímu asistentiek !

Budeš:



  • Administratívne a organizačne podporovať top manažment našej spoločnosti.
  • Organizovať ich pracovné kalendáre a stretnutia, pripravovať potrebné podklady na stretnutia.
  • Kompletne zabezpečovať pracovné cesty, porady alebo teambuildingy pre našich kolegov.
  • E-mailovo a telefonicky komunikovať aj v anglickom jazyku.
  • Zodpovedať za osobné doručovanie a vyzdvihovanie zásielok na príslušných úradoch.
  • Zabezpečovať plynulý chod sekretariátu.

Iné výhody

Prečo je to dobré rozhodnutie?



Okrem pracovných úloh ťa čaká aj kopec zábavy na firemných akciách. Dostaneš 2 až 4 dni voľna navyše (sick days), ktoré môžeš využiť podľa potreby. Niekoľkokrát do mesiaca budeš pracovať do 18:00 hod., a preto si môžeš pospať dlhšie.

Čoho sa nemusíš báť?



  • Mnohí z nás zažili stresujúci nástup do novej práce, keď nebolo dostatok času na úvodné zaškolenie. Sme veľká firma, preto u nás nebudeš hodená do vody, ale zoznámiš sa s úlohami postupne a bez zbytočného stresu.

  • Pracovnú pozíciu obsadzujeme na dobu určitú počas materskej a rodičovskej dovolenky našej kolegyne ale nemusíš sa toho obávať, veľa našich súčasných kolegýň pôvodne nastúpilo na zastupovanie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním


  • stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti


  • Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti


  • Microsoft Outlook - Pokročilý
  • Microsoft Word - Základy
  • Microsoft Excel - Základy

Vodičský preukaz

  • B

Požadovaná prax


  • 2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • znalosť anglického jazyka (slovom aj písmom)
  • flexibilnosť
  • spoľahlivosť
  • dôslednosť a precíznosť
  • zodpovedný prístup k pracovným povinnostiam
  • tímová práca
  • diskrétny prístup

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme všetkým záujemcom o inzerovanú pracovnú pozíciu, kontaktovať budeme iba vybratých uchádzačov.

Informácie ohľadom spracúvania osobných údajov predovšetkým práva dotknutej osoby, v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) sú prístupné na www.dôvera.sk. Súhlas môžete kedykoľvek odvolať najmä zaslaním písomného odvolania na adresu sídla zdravotnej poisťovne, e-mailom na [email protected], alebo odovzdaním písomného odvolania na ktorejkoľvek pobočke zdravotnej poisťovne.

Kontakt

Ing. Romana Kojnoková
Kontaktná osoba:
Ing. Romana Kojnoková

Adresa spoločnosti


Dôvera
Naše ocenenia
Hlavná cena ITAPA
2x Strieborná cena ITAPA
ITAPA eFocus
IT projekt roka
facebook Awards
ID: 3900021  Megjelentetés dátuma: 3.4.2020  Alapbér (bruttó): 1 300 EUR/mesiac