Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Helpdesk guru
Domotron, s. r. o.
Miesto práce
Stará Vajnorská 37/E, Bratislava
Stará Vajnorská 37/E, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.03.2018
01.03.2018
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
DO DOMOTRON TÍMU HĽADÁME NOVÉHO HELPDESÁKA!
Tento homo sapiens sapiens by mal vybudovať zákaznícku podporu. Domotron rýchlo rastie, zákazníci pribúdajú a rovnako s tým aj ich problémy.
Nie každý zákazník je technologický génius, preto občas potrebuje poradiť, ako si nastaviť nové funkcie na jeho vypínačoch, prečo ho budí o šiestej ráno song od Justina Biebra, alebo ako si nastaviť prioritu komfortu pri žalúziách.
Na časté zákaznícke otázky budeš vytvárať manuály, ako postupovať pri ich riešení. Zároveň pri expanzii Domotronu do zahraničia pomôžeš miestnym kolegom pri ich helpdesk začiatkoch.
ČO BUDEŠ ROBIŤ?
Starať sa o zákazníkov - ak bude mať zákazník problém s nastavením niektorej technológie v smart domácnosti, zistíš v čom je problém a zákazníkovi poradíš, ako problém odstrániť. V prípade zložitejšieho problému dokážeš vec delegovať na príslušného kolegu.
Helpdesk development - tvojou úlohou bude vybudovať základy Helpdesku v rýchlorastúcej spoločnosti, tvoriť postupy pri riešení zákazníckych problémov. Vyškoliť v angličtine nových kolegov v novootvorených pobočkách Domotronu v zahraničí.
aktívna podpora zákazníkov
riešenie zákazníckych problémov
tvorba koncepcie zákazníckej podpory spoločnosti
Tento homo sapiens sapiens by mal vybudovať zákaznícku podporu. Domotron rýchlo rastie, zákazníci pribúdajú a rovnako s tým aj ich problémy.
Nie každý zákazník je technologický génius, preto občas potrebuje poradiť, ako si nastaviť nové funkcie na jeho vypínačoch, prečo ho budí o šiestej ráno song od Justina Biebra, alebo ako si nastaviť prioritu komfortu pri žalúziách.
Na časté zákaznícke otázky budeš vytvárať manuály, ako postupovať pri ich riešení. Zároveň pri expanzii Domotronu do zahraničia pomôžeš miestnym kolegom pri ich helpdesk začiatkoch.
ČO BUDEŠ ROBIŤ?
Starať sa o zákazníkov - ak bude mať zákazník problém s nastavením niektorej technológie v smart domácnosti, zistíš v čom je problém a zákazníkovi poradíš, ako problém odstrániť. V prípade zložitejšieho problému dokážeš vec delegovať na príslušného kolegu.
Helpdesk development - tvojou úlohou bude vybudovať základy Helpdesku v rýchlorastúcej spoločnosti, tvoriť postupy pri riešení zákazníckych problémov. Vyškoliť v angličtine nových kolegov v novootvorených pobočkách Domotronu v zahraničí.
aktívna podpora zákazníkov
riešenie zákazníckych problémov
tvorba koncepcie zákazníckej podpory spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v rýchlorastúcej technologickej firme
- mladý a skúsený kolektív
- možnosť ďalšieho odborného vzdelávania
- podieľanie sa neustálom zlepšovaní procesov zákazníckej podpory
- práca iba v pracovné dni
- stály pracovný čas
- kúpalisko cez ulicu
- mladý a skúsený kolektív
- možnosť ďalšieho odborného vzdelávania
- podieľanie sa neustálom zlepšovaní procesov zákazníckej podpory
- práca iba v pracovné dni
- stály pracovný čas
- kúpalisko cez ulicu
Informácie o výberovom konaní
Na ponuku reagujte pomocou formulára na stránke https://inhiro.com/job/id/12634
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikácia na vysokej úrovni
- vzťah k technológiám
- prax so zákazníckou podporou
- Angličtina (+ďalší jazyk výhodou)
- zodpovednosť
- aktívny prístup
- spoľahlivosť
- samostatnosť
- pozitívne myslenie
- vzťah k technológiám
- prax so zákazníckou podporou
- Angličtina (+ďalší jazyk výhodou)
- zodpovednosť
- aktívny prístup
- spoľahlivosť
- samostatnosť
- pozitívne myslenie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Domotron prináša revolučné riešenia v oblasti domácej automatizácie. Sme mladá, technologická a rýchlo rastúca firma. Hľadáme ľudí, ktorých nebavia konvencie a pomôžu nám zmeniť svet. Pridaj sa k nám!
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3305964
Megjelentetés dátuma: 9.2.2018
2018-02-09
Régió: Bratislava Pozíció: Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov Cég: Domotron, s. r. o.