Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
DEUTSCHE TELEKOM
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
Administrátor zmlúv s aktívnym nemeckým jazykom (Contract Administrator)
Miesto práce
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
900 €
Informácie
O pracovnom mieste
Všeobecná charakteristika pozície:• Príprava požadovaných výstupov (podľa popisu) na operatívnej úrovni v stanovenom termíne
• Optimalizácia a aktualizácia jednotlivých pracovných metód a záznamov
• Návrhy na zlepšenie procesov v jeho / jej oblasti zodpovednosti
• Komunikácia s internými / externými zákazníkmi na operatívnej úrovni
Úspešný kandidát bude na tejto pozícii vykonávať nasledujúce úlohy:
• Spracovanie prevádzkových kontrolingových úloh (napr. reportovanie, fakturácia, kontrola nákladov, schvaľovanie objednávok)
• Kontrola procesov v príslušnej oblasti zodpovednosti
• Aktivity v rámci mesačnej uzávierky
• Dodržiavanie a aktualizácia interných štandardov, procesov a postupov, na základe požiadaviek
• zaškolenie nových členov tímu
Ponúka mzda pre túto pozíciu je od 900 EUR brutto.
Zverejnená mzda je minimálna možná ponuka. Nástupná mzda môže byť vyššia v závislosti od rozsahu splnenia požiadaviek na zamestnanca (vzdelanie, jazykové znalosti, požadovaná prax, osobnostné predpoklady a zručnosti).
Čo od kandidáta
očakávame
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonómia, Obchod
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Pracovné skúsenosti z oblasti financií, skúsenosti z centier zdieľaných služieb je výhodou
• Prehľad v oblasti podnikových financií a riadenia procesov je výhodou
• Skúsenosti s programom SAP sú výhodou
• Pokročilá úroveň MS Office (Excel, Word, Outlook, Powerpoint)
• Silný zmysel pre zodpovednosť
• Schopnosť pracovať v tíme a ochota pracovať v medzinárodnom prostredí / interkultúrna citlivosť
• Prehľad v oblasti podnikových financií a riadenia procesov je výhodou
• Skúsenosti s programom SAP sú výhodou
• Pokročilá úroveň MS Office (Excel, Word, Outlook, Powerpoint)
• Silný zmysel pre zodpovednosť
• Schopnosť pracovať v tíme a ochota pracovať v medzinárodnom prostredí / interkultúrna citlivosť
Informácie
o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu nám zašlite Váš životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku.
ID: 3524627
Megjelentetés dátuma: 28.5.2019
2019-05-28
Régió: Košice Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Ekonóm, Špecialista podpory zákazníkov, Špecialista reportingu Cég: Deutsche Telekom Services Europe Slovakia s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 900 €