Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
DEUTSCHE TELEKOM
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
Hľadáme nákupcu pre nemecky hovoriacu pobočku
Miesto práce
Karadžičova 8, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Informácie
O pracovnom mieste
- Hľadáme administratívneho pracovníka so skúsenosťou z medzinárodnej firmy alebo absolventa bez predchádzajúcej praxe, ale s otvorenou mysľou, odhodlaním a chuťou učiť sa nové veci.- Vašou náplňou práce bude schvaľovať nákupné košíky a komunikácia ohľadom prípadných komplikácií
- Budete komunikovať s dodávateľmi s cieľom dodať objednávku včas a v požadovanej kvalite
- Začnete na juniorskej pozícií s potenciálom rastu v rámci stále rozširujúceho sa oddelenia medzinárodného nákupu
- Budete denne komunikovať v nemeckom jazyku, anglický jazyk je výhodou
Čo od kandidáta
očakávame
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, obchod, IT
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Excel - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Analytické schopnosti
• Zodpovednosť a flexibilita
• Komunikačné zručnosti
• Ochota prispôsobiť sa neustálym zmenám
• Proaktívny prístup
• Zodpovednosť a flexibilita
• Komunikačné zručnosti
• Ochota prispôsobiť sa neustálym zmenám
• Proaktívny prístup
Benefity
ktoré rozmaznajú
• kvalitný vzdelávací program, vďaka ktorému profesijne rastiete• flexibilný pracovný čas
• práca v tíme so sympatickými kolegami, čím získate aj nových priateľov
• príjemné pracovné prostredie v moderných kanceláriách v bezprostrednej blízkosti centra
• start up podpora vo forme úvodných školení vám poskytne všetky dôležité informácie, ako to u nás funguje, a tak sa môžete bez zbytočnej nervozity tešiť z novej práce
• plne hradené stravné lístky
• doplnkové dôchodkové sporenie s príspevkom spoločnosti
• online systém benefitov prostredníctvom aplikácie Cafeteria – môžete si vybrať benefity podľa svojich preferencií a záujmu
Informácie
o výberovom konaní
V prípade záujmu nám prosím pošlite Vašu žiadosť a CV v slovenskom jazyku.
ID: 2800407
Megjelentetés dátuma: 7.11.2016
2016-11-07
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Nákupca Cég: Deutsche Telekom Services Europe Slovakia s.r.o.