Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Manažér servisu pre EMEA región
Delta Electronics (Slovakia), s.r.o.
Miesto práce
Dubnica nad Váhom
Dubnica nad Váhom
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiaczákladná zložka 2000€ a viac podľa skúseností kandidáta + KPI bonus
2 000 EUR/mesiaczákladná zložka 2000€ a viac podľa skúseností kandidáta + KPI bonus
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
hlavný predstaviteľ kvality pre TPS produktovú radu a kontaktná osoba pre zákazníkov, servisných partnerov, obchodníkov v regióne EMEA
koordinácia na kvalitu a servis orientovaných aktivít medzi výrobnými závodmi, oddeleniami obchodu, zákazníkom, partnermi, servisom a produktovými manažérmi
zodpovednosť za nastavenie, zefektívňovanie a rozvoj servisných produktov, procesov a opráv pre EMEA región
sledovanie nákladov a výnosov a optimalizácia servisných aktivít za účelom zvyšovania ziskovosti servisu
zodpovednosť za budovanie servisnej siete v EMEA regióne (ASP, ARC, logistika)
riešenie reklamácií a požiadaviek týkajúcich sa kvality v širšom význame od zákazníkov (napr. certifikácie) a podpora partnerov a obchodných oddelení
príprava podkladov týkajúcich sa kvality pre tendre (CSR, enviroment, safety ...)
účasť na stretnutiach so zákazníkmi a partnermi v regióne EMEA podľa potreby a požiadaviek
aktívna účasť na zákazníckych auditoch
reporting za oblasť kvality a servisu, analýza dát, príprava a realizácia akčných plánov
participácia na rozvoji servisu pre ďalšie produktové rady
participácia na plnení ďalších úloh týkajúcich sa kvality a plnenia zákonných požiadaviek v kompetencii servisnej organizácie
podpora v rámci operatívnych úloh
koordinácia na kvalitu a servis orientovaných aktivít medzi výrobnými závodmi, oddeleniami obchodu, zákazníkom, partnermi, servisom a produktovými manažérmi
zodpovednosť za nastavenie, zefektívňovanie a rozvoj servisných produktov, procesov a opráv pre EMEA región
sledovanie nákladov a výnosov a optimalizácia servisných aktivít za účelom zvyšovania ziskovosti servisu
zodpovednosť za budovanie servisnej siete v EMEA regióne (ASP, ARC, logistika)
riešenie reklamácií a požiadaviek týkajúcich sa kvality v širšom význame od zákazníkov (napr. certifikácie) a podpora partnerov a obchodných oddelení
príprava podkladov týkajúcich sa kvality pre tendre (CSR, enviroment, safety ...)
účasť na stretnutiach so zákazníkmi a partnermi v regióne EMEA podľa potreby a požiadaviek
aktívna účasť na zákazníckych auditoch
reporting za oblasť kvality a servisu, analýza dát, príprava a realizácia akčných plánov
participácia na rozvoji servisu pre ďalšie produktové rady
participácia na plnení ďalších úloh týkajúcich sa kvality a plnenia zákonných požiadaviek v kompetencii servisnej organizácie
podpora v rámci operatívnych úloh
Zamestnanecké výhody, benefity
stabilná a perspektívna práca
zázemie úspešnej a dynamicky sa rozvíjajúcej medzinárodnej spoločnosti
zodpovedajúce finančné ohodnotenie
športové aktivity zdarma, finančné zvýhodnenie v bankovom sektore, kurz anglického jazyka
dynamický, cieľovo orientovaný tím spolupracovníkov
možnosť osobného a profesijného rastu
zázemie úspešnej a dynamicky sa rozvíjajúcej medzinárodnej spoločnosti
zodpovedajúce finančné ohodnotenie
športové aktivity zdarma, finančné zvýhodnenie v bankovom sektore, kurz anglického jazyka
dynamický, cieľovo orientovaný tím spolupracovníkov
možnosť osobného a profesijného rastu
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme všetkým uchádzačom, avšak kontaktovaní budú len vybraní uchádzači, ktorí spĺňajú očakávané požiadavky, hlavne technického smeru a skúseností.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
elektrotechnické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Prax na pozícii/v oblasti
Servis, kvalita
Osobnostné predpoklady a zručnosti
vysokoškolské vzdelanie elektrotechnického smeru
znalosť produktov z oblasti zdrojov napájania
znalosti z oblasti manažérstva kvality
znalosť procesov a postupov v rámci zabezpečenia servisu výrobkov podmienkou
plynulá znalosť anglického jazyka
znalosť práce s počítačom MS Office, SAP výhodou
precíznosť, presnosť, samostatnosť, analytické myslenie
skúsenosť na identickej, príp. príbuznej pozícii minimálne 3 roky
znalosť produktov z oblasti zdrojov napájania
znalosti z oblasti manažérstva kvality
znalosť procesov a postupov v rámci zabezpečenia servisu výrobkov podmienkou
plynulá znalosť anglického jazyka
znalosť práce s počítačom MS Office, SAP výhodou
precíznosť, presnosť, samostatnosť, analytické myslenie
skúsenosť na identickej, príp. príbuznej pozícii minimálne 3 roky
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Medzinárodná spoločnosť Delta Electronics (Slovakia), s.r.o. je členom Delta Electronics Group z Taiwanu s celosvetovo viac ako 65 000 zamestnancami. Naša spoločnosť poskytuje široké portfólio produktov pre telekomunikácie, informačné technológie, solárnu energiu, priemyselný a medicínsky priemysel so spoľahlivými a inovatívnymi riešeniami prispôsobenými požiadavkám našich zákazníkov.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 4019923
Megjelentetés dátuma: 13.1.2021
2021-01-13
Régió: Dubnica nad Váhom Pozíció: Manažér kvality, Servisný inžinier, Vedúci servisu Cég: Delta Electronics (Slovakia), s.r.o.
Alapbér (bruttó): 2 000 EUR/mesiac