Robíme veci,
na ktorých záleží.
a bodka.

HR Business Partner/-ka

Koho hľadáme:
Do nášho HR tímu hľadáme HR business partnera pre naše oddelenia daňového a právneho poradenstva, s veľkou dávkou pozitívnej energie a entuziazmu a s chuťou pracovať v prostredí medzinárodnej spoločnosti.

Hľadáme kandidáta/ku, ktorý/a má: 
  • vysokoškolské vzdelanie (ekonomického zamerania výhodou);
  • plynulú znalosť anglického a slovenského jazyka;
  • minimálne 4 roky skúseností na obdobnej pozícii v prostredí poradenskej alebo obchodnej spoločnosti;
  • výborné komunikačné a vyjednávacie zručnosti, priateľské a príjemné vystupovanie;
  • schopnosť prebrať zodpovednosť za svoje rozhodnutia a flexibilne reagovať na - - zmeny prichádzajúce zo strany biznisu, znalosť Zákonníka práce a predchádzajúce skúsenosti s jeho uplatnením v praxi;
  • dobré počítačové zručnosti (MS Word, MS Excel);
  • nadhľad, trpezlivosť a tímového ducha.

HR Business Partner na tejto pozícii v zmysle našich talent štandardov: 
  • má záujem pochopiť náš cieľ a hodnoty, uvažuje nad príležitosťami robiť veci, na ktorých záleží;
  • chápe očakávania a preukazuje osobnú zodpovednosť za podávanie riadnych výkonov;
  • aktívne sa zameriava na rozvíjanie efektívnej komunikácie a zručnosti budovať vzťahy;
  • rozumie, ako jeho/jej každodenná práca prispieva k napĺňaniu priorít tímu a oddelenia.

Vaša budúca pracovná pozícia:
  • byť prvým kľúčovým kontaktom pre partnerov a zamestnancov pre zverené oddelenia;
  • podpora partnerov a manažérov v oblasti riadenia ľudí na dosiahnutie strategických biznis cieľov;
  • participácia na implementácii HR procesov a smerníc;
  • zabezpečenie súladu implementácie HR procesov s nastavenými štandardmi a časovým plánom a kontrola ich dodržiavania;
  • identifikácia a poskytovanie relevantných HR nástrojov na riešenie špecifických a individuálnych výziev v spoločnosti a vo zverenej oblasti biznisu;
  • plánovanie potreby nových zamestnancov s vedením spoločnosti, komunikácia a spolupráca s recruiterom;
  • onboarding, performance manažment, plánovanie vzdelávacích potrieb zamestnancov;
  • zodpovednosť za všeobecné administratívne procesy v spolupráci s HR administrátorom a mzdovým účtovníkom;
  • prínos inovatívnych riešení a odporúčaní v oblasti HR.

Čo ponúkame:
  • zaujímavú prácu v medzinárodnom pracovnom prostredí;
  • skvelú príležitosť pre profesionálny a osobnostný rozvoj;
  • priateľskú atmosféru a podporu celého HR tímu;
  • ponúkaná mzda: 1 500 EUR mesačne brutto. V závislosti od profesijnej kvalifikácie a skúseností môže byť dohodnutý aj vyšší plat;
  • nástup: október 2020.

Výberový proces:
Žiadosti posielajte elektronicky prostredníctvom našej webovej stránky. Vytvorte si profil a priložte k nemu životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku, alebo si aktualizujte svoj existujúci profil. Vybraných kandidátov budeme kontaktovať telefonicky. Ostatní kandidáti dostanú vyrozumenie emailom.
ID: 3948319  Megjelentetés dátuma: 8.9.2020  Alapbér (bruttó): 1 500 EUR/mesiac