Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Vedúci upratovacieho servisu
DEAL & WIN s.r.o.
Miesto práce
Trenčín
Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
1.7.2019
1.7.2019
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 1 000 EUR/mesiacMzda 1000€ brutto + prehodnotenie mzdy po 6 mesiacoch; uvedená mzda sa môže zvýšiť na základe skúseností uchádzača
800 - 1 000 EUR/mesiacMzda 1000€ brutto + prehodnotenie mzdy po 6 mesiacoch; uvedená mzda sa môže zvýšiť na základe skúseností uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme do nášho tímu nového kolegu, ktorý má skúsenosti s CLEANINGOM (upratovanie firiem, areálov a pod.), NACEŇOVANIE ČISTIACICH PRÁC a SKÚSENOSTI S OBSLUHOU ČISTIACICH STROJOV A ZARIADENÍ
Náplň práce:
- riadenie a koordinácia chodu pridelenej zákazky/ prideleného objektu s dôrazom na skvalitnenie služieb a hľadanie efektívnejších riešení
- zodpovednosť za spokojnosť jednotlivých zákazníkov a celkovú rentabilitu zákazky
- materiálové a technické zabezpečenie zákaziek, výber a objednávanie tovaru
- evidencia materiálu a vybavenia na zverených objektoch a v centrálnom sklade
- zodpovednosť za starostlivosť o zverené vozidlo, údržbu strojov, zariadení a ich pravidelný servis
- vedenie a koordinácia pridelených zamestnancov a pravidelná komunikácia s nimi (písomná, ústna)
- zabezpečenie a spracovanie dochádzky, príprava podkladov pre fakturáciu
Spolupracuje s:
- s externými dodávateľmi pri zásobovaní materiálom a technikou
- s personálnym oddelením za účelom personálnych a mzdových záležitostí a zabezpečenia pracovnej sily na jednotlivé zákazky
Náplň práce:
- riadenie a koordinácia chodu pridelenej zákazky/ prideleného objektu s dôrazom na skvalitnenie služieb a hľadanie efektívnejších riešení
- zodpovednosť za spokojnosť jednotlivých zákazníkov a celkovú rentabilitu zákazky
- materiálové a technické zabezpečenie zákaziek, výber a objednávanie tovaru
- evidencia materiálu a vybavenia na zverených objektoch a v centrálnom sklade
- zodpovednosť za starostlivosť o zverené vozidlo, údržbu strojov, zariadení a ich pravidelný servis
- vedenie a koordinácia pridelených zamestnancov a pravidelná komunikácia s nimi (písomná, ústna)
- zabezpečenie a spracovanie dochádzky, príprava podkladov pre fakturáciu
Spolupracuje s:
- s externými dodávateľmi pri zásobovaní materiálom a technikou
- s personálnym oddelením za účelom personálnych a mzdových záležitostí a zabezpečenia pracovnej sily na jednotlivé zákazky
Zamestnanecké výhody, benefity
- dynamické pracovné prostredie plné výziev
- motivujúce finančné ohodnotenie a odmeny na základe dosiahnutých výsledkov
- služobné auto
- mobilný telefón
- notebook
- motivujúce finančné ohodnotenie a odmeny na základe dosiahnutých výsledkov
- služobné auto
- mobilný telefón
- notebook
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že ťa ponuka zaujala a spĺňaš naše požiadavky a máš dostatočne skúsenosti s upratovaním firiem, potom nám pošli svoj životopis na uvedenú e-mailovú adresu.
Kontaktovať budeme výhradne uchádzačov, ktorí spĺňajú nami uvedené požiadavky.
Budeme sa tešiť na vaše reakcie.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Kontaktovať budeme výhradne uchádzačov, ktorí spĺňajú nami uvedené požiadavky.
Budeme sa tešiť na vaše reakcie.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, technické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Personalistika - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Personalistika - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax na obdobnej pozícii min. 3 roky
- organizačné a komunikačné zručnosti
- technické schopnosti a zručnosti
- precíznosť a samostatnosť
- ochota aktívne sa spolupodieľať na realizácií prác
- flexibilita a ochota pracovať aj cez víkendy
- zodpovedný prístup k práci
- organizačné a komunikačné zručnosti
- technické schopnosti a zručnosti
- precíznosť a samostatnosť
- ochota aktívne sa spolupodieľať na realizácií prác
- flexibilita a ochota pracovať aj cez víkendy
- zodpovedný prístup k práci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť DEAL & WIN sa zaoberá technickou správou budov, ponúka čistiace a upratovacie služby, komunálne služby a údržba komunikácií areálov, komplexná starostlivosť o zeleň a exteriér areálov.
Bližšie informácie o spoločnosti vrátane referencii:
www.dealandwin.sk
Bližšie informácie o spoločnosti vrátane referencii:
www.dealandwin.sk
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3641123
Megjelentetés dátuma: 10.4.2019
2019-04-10
Régió: okres Trenčín Pozíció: Facility manager, Projektový manažér, Vedúci oddelenia, Vedúci prevádzky, Vedúci údržby Cég: DEAL & WIN s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 800 - 1 000 EUR/mesiacMzda 1000€ brutto + prehodnotenie mzdy po 6 mesiacoch; uvedená mzda sa môže zvýšiť na základe skúseností uchádzača