Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
HR generalist
DATALOGIC SLOVAKIA, s.r.o.
Miesto práce
Trnava
Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiacFinálna výška mzdy bude dohodnutá na základe skúseností a schopností kandidáta.
1 400 EUR/mesiacFinálna výška mzdy bude dohodnutá na základe skúseností a schopností kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Proces náboru a výberu nových zamestnancov:
výber zamestnancov prioritne na white collars pozície,
v situácii väčšieho náboru aj participácia na blue collars recruitingu,
prinášanie nápadov a zlepšení vo firemnom recruitingu s cieľom nájsť vhodných kandidátov.
Plánovanie personálnych nákladov
príprava podkladov pre Budget,
sledovanie čerpania, rozpočtu, plánovanie potrebných akcií.
Koncepčná práca na oddelení HR
identifkácia nedostatkov v procese, návrh a implementácia zmien,
iniciatíva a tvorivosť s cieľom prinášať zlepšenia.
Administratívne činnosti súvisiace s celým životným cyklom zamestnanca;
nástup zamestnanca, zmeny v priebehu pracovného pomeru a výstup zamestnanca,
práca so systémom Human a SAP Success Factors,
príprava dokumentácie, evidencia, rôzne administratívne činnosti vyždujúce presnosť, systém a zmysel pre detail.
Reporting
práca v exceli, príprava reportov pre potreby globálnej aj lokálnej úrovne, práca s dátami a ich následná analýza,
aktívne využívanie systémov SAP - Sucess factor, Human,
samostanté spracovanie získaných dát
Koordinácia aktivít v oblasti vzdelávania:
príprava tréningového plánu,
koordinácia školení, komunikácia s dodávateľmi a účastníkmi.
Podpora zamestnancov:
poskytovanie informácii v oblasti pracovného práva,
otvorené dvere a priama komunikácia so zamestnancami v rôznych pracovných či osobných situáciách.
Interná komunikácia:
príprava oznamov, prezentácia výsledkov, návrhy, tipy a realizácia nových možností internej komunikácie na pracovisku.
výber zamestnancov prioritne na white collars pozície,
v situácii väčšieho náboru aj participácia na blue collars recruitingu,
prinášanie nápadov a zlepšení vo firemnom recruitingu s cieľom nájsť vhodných kandidátov.
Plánovanie personálnych nákladov
príprava podkladov pre Budget,
sledovanie čerpania, rozpočtu, plánovanie potrebných akcií.
Koncepčná práca na oddelení HR
identifkácia nedostatkov v procese, návrh a implementácia zmien,
iniciatíva a tvorivosť s cieľom prinášať zlepšenia.
Administratívne činnosti súvisiace s celým životným cyklom zamestnanca;
nástup zamestnanca, zmeny v priebehu pracovného pomeru a výstup zamestnanca,
práca so systémom Human a SAP Success Factors,
príprava dokumentácie, evidencia, rôzne administratívne činnosti vyždujúce presnosť, systém a zmysel pre detail.
Reporting
práca v exceli, príprava reportov pre potreby globálnej aj lokálnej úrovne, práca s dátami a ich následná analýza,
aktívne využívanie systémov SAP - Sucess factor, Human,
samostanté spracovanie získaných dát
Koordinácia aktivít v oblasti vzdelávania:
príprava tréningového plánu,
koordinácia školení, komunikácia s dodávateľmi a účastníkmi.
Podpora zamestnancov:
poskytovanie informácii v oblasti pracovného práva,
otvorené dvere a priama komunikácia so zamestnancami v rôznych pracovných či osobných situáciách.
Interná komunikácia:
príprava oznamov, prezentácia výsledkov, návrhy, tipy a realizácia nových možností internej komunikácie na pracovisku.
Zamestnanecké výhody, benefity
flexibilný pracovný čas s ohľadom na potreby oddelenia, firmy a zamestnancov,
príležitostný homeoffice,
po zabehnutí a zvládaní vlastnej pozície ponúkame možnosť a podporu pri prinášaní vlastných nápadov,
ročný bonus - závisí od splnenia ročných výsledkov, vyplácaný v decembri,
stravovanie vo firemnej jedálni - cena obeda pre zamestnanca = 1,20 EUR,
príspevky pri pracovných výročiach (5, 10, 15 rokov),
príspevok pri svadbe a narodení dieťaťa,
príspevok v prípade ťažkej sociálnej situácie,
účasť na firemných podujatiach pre zamestnanca a rodinných príslušníkov.
príležitostný homeoffice,
po zabehnutí a zvládaní vlastnej pozície ponúkame možnosť a podporu pri prinášaní vlastných nápadov,
ročný bonus - závisí od splnenia ročných výsledkov, vyplácaný v decembri,
stravovanie vo firemnej jedálni - cena obeda pre zamestnanca = 1,20 EUR,
príspevky pri pracovných výročiach (5, 10, 15 rokov),
príspevok pri svadbe a narodení dieťaťa,
príspevok v prípade ťažkej sociálnej situácie,
účasť na firemných podujatiach pre zamestnanca a rodinných príslušníkov.
Informácie o výberovom konaní
Žiadosti spolu so životopisom v slovenčine zasielajte e-mailom na dole uvedené kontakty.
Nemusíte písať motivačný list, no pár viet o tom, prečo sa máme stretnúť práve s vami nás poteší.
Nemusíte písať motivačný list, no pár viet o tom, prečo sa máme stretnúť práve s vami nás poteší.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
2 roky
Osobnostné predpoklady a zručnosti
V prvom rade hľadáme človeka, ktorý má rád ľudí, uplatňuje v prístupe rovnosť medzi pozíciami a vníma zamestnanca ako našu najvyššiu hodnotu.
Ponuka nie je šitá pre juniorov v oblasti HR a pre kandidátov, ktorí chcú svoju karéru v tejto oblasti začať.
Prioritne hľadáme kolegu/kolegyňu so skúsenostami v rôznych oblastiach HR.
Ste vhodným kandidátom ak:
otvorenosť a komunikatívnosť vo vzťahu k zamestnancom aj kandidátom,
záujem o oblasť náboru a výberu zamestnancov,
vzťah k administratívnej práci , zmysel pre detail,
schopnosť pracovať občas pod tlakom,
akceptácia aj rutinných činností v náplni práce,
úprimný záujem o ľudí,
proaktivita so schopnosťou riešiť viaceré úlohy a stanovovať priority,
ochota samovzdelávať sa v oblasti zákonníka práce a personalistiky.
Ponuka nie je šitá pre juniorov v oblasti HR a pre kandidátov, ktorí chcú svoju karéru v tejto oblasti začať.
Prioritne hľadáme kolegu/kolegyňu so skúsenostami v rôznych oblastiach HR.
Ste vhodným kandidátom ak:
- dokážete akceptovať istú mieru rutiny v práci no zároveň udržiavať inicatívnosť a chuť,
- ste aktívny užívateľ MS Excel a nevyvedie vás z miery potreba sprácovávať a analyzovať presonálne dáta,
- máte prehľad v legislatíve týkajúcej sa pracovného práva a iniciatívne si tieto vedomosti dopĺňate,
- dohovoríte sa po anglicky občas aj v telefonickej koverzácii ideal úroveň B2,
- ste vo svojej podstate pozitívne naladená osoba, u ktorej schopnosť čeliť realite nie je nahradzovaná negativizmom.
otvorenosť a komunikatívnosť vo vzťahu k zamestnancom aj kandidátom,
záujem o oblasť náboru a výberu zamestnancov,
vzťah k administratívnej práci , zmysel pre detail,
schopnosť pracovať občas pod tlakom,
akceptácia aj rutinných činností v náplni práce,
úprimný záujem o ľudí,
proaktivita so schopnosťou riešiť viaceré úlohy a stanovovať priority,
ochota samovzdelávať sa v oblasti zákonníka práce a personalistiky.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Datalogic je talianska spoločnosť s 50-ročnou tradíciou vo vývoji a výrobe zariadení na automatické skenovanie a spracovanie dát. Vyrába čítačky čiarových kódov a ďaľšie zariadenia na triedenie, kontrolu a sortovanie produktov. Naše produkty využíva viac ako tretina supermarketov a obchodov, rovnako ako tretina letísk, dopravných a poštových spoločností po celom svete.
Pobočka Datalogic Slovakia bola založená v roku 2005. V závode pri Trnave sa realizuje finálna montáž. V roku 2010 vzniklo v Trnave aj európske servisné centrum, kde sa opravujú skenery zaslané našimi zákazníkmi na opravu. Od roku 2019 je na Slovensku aj distribučné centrum, z ktorého sa distribuujú produkty do celého sveta.
V súčasnosti pracuje vo firme cca 250 zamestnancov.
Pobočka Datalogic Slovakia bola založená v roku 2005. V závode pri Trnave sa realizuje finálna montáž. V roku 2010 vzniklo v Trnave aj európske servisné centrum, kde sa opravujú skenery zaslané našimi zákazníkmi na opravu. Od roku 2019 je na Slovensku aj distribučné centrum, z ktorého sa distribuujú produkty do celého sveta.
V súčasnosti pracuje vo firme cca 250 zamestnancov.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 3385581
Megjelentetés dátuma: 2.4.2022
2022-04-02
Régió: Trnava Pozíció: HR generalist, HR Koordinátor, Personalista Cég: DATALOGIC SLOVAKIA, s.r.o.
Alapbér (bruttó): 1 400 EUR/mesiac