Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Product Manager
DanubePay, a. s.
Miesto práce
Miletičova, Ružinov, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Miletičova, Ružinov, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
2 600 EUR/mesiacVýška základnej mzdy bude odvodená od odborných skúseností, znalostí a zručností.
2 600 EUR/mesiacVýška základnej mzdy bude odvodená od odborných skúseností, znalostí a zručností.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Si skúsený a vizionársky produktový manažér, ktorý hľadá novú výzvu v zaujímavej IT spoločnosti? Potom už nehľadaj ďalej! Naša dynamická a rýchlo sa rozvíjajúca organizácia hľadá vysoko motivovaného človeka, ktorý bude viesť vývoj a rast našich inovatívnych produktov v oblasti e-commerce a platobných terminálov.
Ako produktový manažér v našej spoločnosti budeš mať príležitosť spolupracovať s tímom talentovaných vývojárov a analytikov na vytváraní špičkových riešení, ktoré spĺňajú potreby našich zákazníkov. Budeš zodpovedať za vykonávanie prieskumu trhu, identifikáciu nových príležitostí a vypracovanie plánov rozvoja produktov v súlade s našimi strategickými cieľmi.
Kľúčové zodpovednosti zahŕňajú;
Vedenie vývoja a realizácie produktových stratégií, ktoré zákazníkom prinášajú výnimočnú hodnotu
Spolupracovať s multifunkčnými tímami pri navrhovaní a dodávaní vysokokvalitných produktov načas a v rámci rozpočtu
Identifikovať nové príležitosti a trendy prostredníctvom prieskumu trhu a analýzy konkurencie
Efektívne komunikovať so zainteresovanými stranami s cieľom zabezpečiť súlad a podporu
Riadiť zavádzanie produktov na trh a hodnotenia po ich uvedení na trh s cieľom zabezpečiť trvalý úspech
Ak chceš byť zaradený na túto pozíciu, musíš mať;
vysokoškolský titul v príslušnom odbore (napr. obchod, informatika)
aspoň 5-ročné skúsenosti s riadením produktov, ideálne v bankovom odvetví
silné vodcovské a komunikačné schopnosti
preukázateľné skúsenosti s dodávaním úspešných produktov
nadšenie pre sledovanie najnovších trendov a technológií v odvetví
Ak máš strategické myslenie, vášeň pre inovácie a skúsenosti s dosahovaním výsledkov, chceme ťa počuť! Prihlás sa ešte dnes a urob s nami ďalší krok vo svojej kariére.
Ako produktový manažér v našej spoločnosti budeš mať príležitosť spolupracovať s tímom talentovaných vývojárov a analytikov na vytváraní špičkových riešení, ktoré spĺňajú potreby našich zákazníkov. Budeš zodpovedať za vykonávanie prieskumu trhu, identifikáciu nových príležitostí a vypracovanie plánov rozvoja produktov v súlade s našimi strategickými cieľmi.
Kľúčové zodpovednosti zahŕňajú;
Vedenie vývoja a realizácie produktových stratégií, ktoré zákazníkom prinášajú výnimočnú hodnotu
Spolupracovať s multifunkčnými tímami pri navrhovaní a dodávaní vysokokvalitných produktov načas a v rámci rozpočtu
Identifikovať nové príležitosti a trendy prostredníctvom prieskumu trhu a analýzy konkurencie
Efektívne komunikovať so zainteresovanými stranami s cieľom zabezpečiť súlad a podporu
Riadiť zavádzanie produktov na trh a hodnotenia po ich uvedení na trh s cieľom zabezpečiť trvalý úspech
Ak chceš byť zaradený na túto pozíciu, musíš mať;
vysokoškolský titul v príslušnom odbore (napr. obchod, informatika)
aspoň 5-ročné skúsenosti s riadením produktov, ideálne v bankovom odvetví
silné vodcovské a komunikačné schopnosti
preukázateľné skúsenosti s dodávaním úspešných produktov
nadšenie pre sledovanie najnovších trendov a technológií v odvetví
Ak máš strategické myslenie, vášeň pre inovácie a skúsenosti s dosahovaním výsledkov, chceme ťa počuť! Prihlás sa ešte dnes a urob s nami ďalší krok vo svojej kariére.
Zamestnanecké výhody, benefity
• práca v mladom a dynamickom tíme
• flexibilná pracovná doba
• podpora vzdelávania - kurzy, konferencie
• možnosť čerpať Home Office
• sick day a voľné dni nad rámec zákona
• príspevok do DDS
• Multisport karta
• firemné akcie a iné
• možnosť kariérneho postupu
• produktové zvýhodnenia v 365.bank
• ovocné dni
• flexibilná pracovná doba
• podpora vzdelávania - kurzy, konferencie
• možnosť čerpať Home Office
• sick day a voľné dni nad rámec zákona
• príspevok do DDS
• Multisport karta
• firemné akcie a iné
• možnosť kariérneho postupu
• produktové zvýhodnenia v 365.bank
• ovocné dni
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že spĺňaš vyššie uvedené požiadavky, prosím zašli nám tvoj životopis. Naša spoločnosť bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Produktový manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý
Jira - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý
Jira - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
2 roky
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• skúsenosti v oblasti payment sú pre uchádzača
nutnosťou
• silná schopnosť empatie – získavanie a rozvíjanie
osobných vzťahov
• skúsenosti so zahraničným obchodom
• prehľad o trhu a jeho vývoji
• schopnosť rýchlej orientácie a poznania obchodných
procesov zákazníka v potrebnom detaile
• organizačné schopnosti
• nekonfliktný spôsob riešenia problémov, orientácia na
hľadanie riešení a dosahovanie cieľov
• potenciál vzdelávať sa, samostatnosť, zodpovednosť,
dôslednosť
• odolnosť voči stresu
• vynikajúce komunikačné a prezentačné zručnosti v
písomnom i ústnom prejave
• proaktívny prístup
• samostatne, rýchlo a flexibilne reagovať na zmeny
alebo neplánované požiadavky
• skúsenosť v oblasti bankového sektora je výhodou
• znalosť anglického jazyka nutná
• logické myslenie
• kreativita a flexibilita
nutnosťou
• silná schopnosť empatie – získavanie a rozvíjanie
osobných vzťahov
• skúsenosti so zahraničným obchodom
• prehľad o trhu a jeho vývoji
• schopnosť rýchlej orientácie a poznania obchodných
procesov zákazníka v potrebnom detaile
• organizačné schopnosti
• nekonfliktný spôsob riešenia problémov, orientácia na
hľadanie riešení a dosahovanie cieľov
• potenciál vzdelávať sa, samostatnosť, zodpovednosť,
dôslednosť
• odolnosť voči stresu
• vynikajúce komunikačné a prezentačné zručnosti v
písomnom i ústnom prejave
• proaktívny prístup
• samostatne, rýchlo a flexibilne reagovať na zmeny
alebo neplánované požiadavky
• skúsenosť v oblasti bankového sektora je výhodou
• znalosť anglického jazyka nutná
• logické myslenie
• kreativita a flexibilita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme spoľahlivým partnerom vo svete bezhotovostných platieb, platobných kariet a virtuálnych platobných nástrojov. Na trhu pôsobíme už viac ako 10 rokov a našim hlavným zameraním je spracovanie kartových transakcií pre finančný aj nefinančný sektor. Našou filozofiou je poskytovať našim zákazníkom, komplexné riešenia včas a efektívne. Medzi našich zákazníkov patria finančné inštitúcie zo Slovenska, Českej republiky, Poľska, Portugalska, Islandu ale aj globálna banka s centrálou v USA, štátne inštitúcie aj spoločnosti pôsobiace v nebankovom sektore. Jednou z našich priorít je vysoká úroveň zabezpečenia, pretože sa pohybujeme v oblasti mimoriadne citlivých dát. DanubePay je stabilný spoločnosť so silným zázemím, špičkovými technológiami, dlhoročnými praktickými skúsenosťami a hlavne vysokou bezpečnosťou spracovania citlivých informácií.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4324281
Megjelentetés dátuma: 10.3.2023
2023-03-10
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Produktový manažér, Produktový manažér - špecialista, Špecialista vývoja produktov Cég: DanubePay, a. s.
Alapbér (bruttó): 2 600 EUR/mesiac