Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Referent controllingu
Danube Facility Services, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď príp. dohodou
Ihneď príp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacod 1200 € brutto + 13. a 14. plat
1 200 EUR/mesiacod 1200 € brutto + 13. a 14. plat
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Na tejto pracovnej pozícii budete zabezpečovať :
• Evidencia HIM a DHIM, príprava podkladov pre inventarizáciu majetku v spolupráci s účtovným oddelením, zabezpečenie priebehu inventarizácie a spracovanie výsledkov inventarizácie pre účtovné oddelenie
• správa systému určeného na monitorovanie pohybu firemných vozidiel, pravidelná tvorba reportov pre controlling (kontrola spotreby vozidiel, kontrola čerpania nákladov cez karty PHM, kontrola servisných výkonov, kontrola plnenia z poistných udalostí...)
• vedenie a aktualizácia zoznamu osobných motorových vozidiel a komunálnej techniky
• vedenie a aktualizácia zoznamu IT nástrojov spoločnosti – mobilné telefóny, tlačiarne, PC...
• indexácia hodnoty zmluvných vzťahov
• príprava dochádzky pre potreby mzdovej účtárne
• administrácia došlých faktúr v informačnom systéme
• príprava reportov, evidencia údajov a následný reporting v oblasti IMS (ISO)
• Evidencia HIM a DHIM, príprava podkladov pre inventarizáciu majetku v spolupráci s účtovným oddelením, zabezpečenie priebehu inventarizácie a spracovanie výsledkov inventarizácie pre účtovné oddelenie
• správa systému určeného na monitorovanie pohybu firemných vozidiel, pravidelná tvorba reportov pre controlling (kontrola spotreby vozidiel, kontrola čerpania nákladov cez karty PHM, kontrola servisných výkonov, kontrola plnenia z poistných udalostí...)
• vedenie a aktualizácia zoznamu osobných motorových vozidiel a komunálnej techniky
• vedenie a aktualizácia zoznamu IT nástrojov spoločnosti – mobilné telefóny, tlačiarne, PC...
• indexácia hodnoty zmluvných vzťahov
• príprava dochádzky pre potreby mzdovej účtárne
• administrácia došlých faktúr v informačnom systéme
• príprava reportov, evidencia údajov a následný reporting v oblasti IMS (ISO)
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame stabilnú a perspektívnu prácu, možnosť odborného rastu a balík zamestnaneckých výhod:
- 5 dní dovolenky naviac,
- platené sick days,
- stravné lístky v hodnote 4 € (stravovacia karta),
- balíček výhod vernostného programu - príspevok zamestnávateľa vo výške 400 € ročne na rôzne voľnočasové aktivity, relax, rekreáciu, šport, hotelové pobyty, nákup rôznych tovarov a služieb (knihy, elektro atď.)
- 5 dní dovolenky naviac,
- platené sick days,
- stravné lístky v hodnote 4 € (stravovacia karta),
- balíček výhod vernostného programu - príspevok zamestnávateľa vo výške 400 € ročne na rôzne voľnočasové aktivity, relax, rekreáciu, šport, hotelové pobyty, nákup rôznych tovarov a služieb (knihy, elektro atď.)
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti. Telefonicky alebo e-mailom budeme kontaktovať len vybraných kandidátov spĺňajúcich zadané kritériá. Ostatným kandidátom nezaradeným do výberového konania ďakujeme a prajeme veľa pracovných, ale i osobných úspechov. Po skončení výberového konania nebudú životopisy archivované.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Vzdelanie v odbore
všeobecné alebo technické
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Od nového kolegu/kolegyne budeme očakávať:
- predchádzajúcu prax v administratíve - aspoň 1 rok,
- organizačné schopnosti,
- schopnosť samostatne a iniciatívne pracovať,
- aktívny prístup k zadávaným úlohám,
- spoľahlivosť a zodpovednosť.
- predchádzajúcu prax v administratíve - aspoň 1 rok,
- organizačné schopnosti,
- schopnosť samostatne a iniciatívne pracovať,
- aktívny prístup k zadávaným úlohám,
- spoľahlivosť a zodpovednosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť sa zaoberá najmä činnosťami spojenými s prenájmom a prevádzkovaním nehnuteľností rôznych typov a zamerania a inými činnosťami s tým súvisiacich (správa nehnuteľností po stránke technickej, administratívnej a obchodnej).
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 4068583
Megjelentetés dátuma: 26.4.2021
2021-04-26
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Kontrolór kvality, Office manager Cég: Danube Facility Services, s.r.o.
Alapbér (bruttó): 1 200 EUR/mesiac