Klientský pracovník / pracovníčka

Danube Facility Services, s.r.o.

Miesto práce
Westend Plazza, Karlova Ves
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.4.2019
Mzdové podmienky (brutto)
900 € + 13. a 14. plat

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Na tejto pracovnej pozícii budete zabezpečovať nasledovné činnosti:
- komplexná starostlivosť o klientov – nájomcov obchodných a kancelárskych priestorov,
- komunikácia s klientmi – písomná, telefonická a osobná, prijímanie podnetov, žiadostí prípadne sťažností klientov a ich následné postúpenie na včasné a správne vyriešenie,
- vedenie príslušnej administratívy spojenej so starostlivosťou o klientov, príprava a evidencia zmluvnej dokumentácie,
- kontrolná činnosť v oblasti poskytovaných služieb (ich využiteľnosť, dodacie lehoty, spoľahlivosť, dostupnosť, cenová efektívnosť a pod.),
- evidenčné činnosti – evidencia ohlásených porúch a závad a drobných opráv, evidencia pokladne parkovania a zmluvného parkovania, evidencia elektrických zariadení, evidencia zverených predmetov a pomôcok a OPP zamestnancov, evidencia mesačných nákupov a drobných nákupov a i.,
- nahrávanie a prvotné spracovanie došlých faktúr v informačnom systéme spoločnosti,
- vydávanie, zmeny a evidencia prístupových kariet do objektov,
- denná spolupráca s facility manažérmi, technikmi údržby a upratovacou službou,
- dohľad nad fungovaním recepcie,
- spolupráca s personálnym oddelením – evidencia povinných školení a zdravotných prehliadok zamestnancov,
- zabezpečovanie zásob kancelárskych potrieb a občerstvenia, riešenie prípadných problémov s kancelárskym vybavením.

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame stabilnú a perspektívnu prácu, možnosť odborného rastu a balík zamestnaneckých výhod:
- týždeň dovolenky naviac,
- platené sick days,
- stravné lístky v hodnote 4 €,
- balíček výhod vernostného programu - príspevok zamestnávateľa vo výške 400 € ročne na rôzne voľnočasové aktivity, relax, rekreáciu, šport, hotelové pobyty, nákup rôznych tovarov a služieb (knihy, elektro atď.)

Informácie o výberovom konaní

Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti. Kontaktovať a následne na osobný pohovor budeme pozývať len uchádzačov spĺňajúcich zadané kritériá. Uchádzačom nezaradeným do výberu ďakujeme za záujem a prajeme veľa úspechov v pracovnom, ale i osobnom živote.
Po skončení výberového konania budú všetky životopisy skartované.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Vzdelanie v odbore

Všeobecné alebo technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Od nového kolegu/kolegyne budeme očakávať:
- predchádzajúcu prax v administratíve alebo na pozícii vyžadujúcej si kontakt s klientmi - aspoň 1 rok,
- organizačné schopnosti,
- schopnosť samostatne a iniciatívne pracovať,
- veľmi dobré komunikačné zručnosti – najmä pri riešení podnetov klientov,
- aktívny prístup k zadávaným úlohám,
- spoľahlivosť a zodpovednosť.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť sa zaoberá najmä činnosťami spojenými s prenájmom a prevádzkovaním nehnuteľností rôznych typov a zamerania a inými činnosťami s tým súvisiacich (správa nehnuteľností po stránke technickej, administratívnej a obchodnej).

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov
ID: 3598310  Megjelentetés dátuma: 12.2.2019  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 900 € + 13. a 14. plat