Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
V súčasnosti hľadáme:
Referent medzinárodnej zbernej prepravy v logistickom parku Lozorno
DACHSER Slovakia a.s.
Miesto práce
Lozorno
Lozorno
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 150 EUR/mesiacod 900€ základ + 100€ osobné ohodnotenie, po skúšobnej dobe základ 950€ + 100€ osobné ohodnotenie, príspevok na dopravu do výšky 69€/mesačne , základná mzda môže byť vyššia v závislosti od skúseností a praxe uchádzača
900 - 1 150 EUR/mesiacod 900€ základ + 100€ osobné ohodnotenie, po skúšobnej dobe základ 950€ + 100€ osobné ohodnotenie, príspevok na dopravu do výšky 69€/mesačne , základná mzda môže byť vyššia v závislosti od skúseností a praxe uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre našu pobočku v Lozorne hľadáme kolegyňu/ kolegu, ktorému učaroval svet prepravy a logistiky, má chuť rásť a rozvíjať sa spolu s nami. Mal by to byť zodpovedný, precízne a systémovo uvažujúci človek, ktorý hľadá stabilitu v práci, dobrý kolektív a príjemnú rodinnú atmosféru. Ak túžite po dynamickej pozícii, stereotyp je pre Vás cudzie slovo a ste odhodlaný pracovať len pre tých najlepších, neváhajte nám poslať Váš životopis.
Čo Vás čaká a neminie:
Čo Vás čaká a neminie:
- práca v dvojzmennej prevádzke - ráno a poobede (4:00 - 12:15, 12:00- 20:15)
- organizovanie pozemnej prepravy podľa objednávok zákazníkov a jednotlivých oddelení firmy
- poisťovanie zásielok
- zabezpečenie a organizovanie vykladania a nakladania zberných kamiónov a jednotlivých zásielok pre ostatné oddelenia firmy
- vyhľadávanie najoptimálnejších prepravcov z hľadiska ceny a spoľahlivosti
- zadávanie objednávok jednotlivým prepravcom podľa pokynov zákazníkov
- príjem a vybavovanie objednávok, dohliadanie na priebeh dopravy
- sledovanie priebehu prepravy (spojenie so zákazníkmi, dopravcami, a flexibilné riešenie vzniknutých problémov)
- kontrola dokladov súvisiacich s realizáciou prepráv a spracovanie podkladov pre potreby účtovania
- sledovanie pohybu zásielok, príp. avizovanie zákazníkom
- príprava dokladov a pen-key k naloženiu na vozidlo
- kontrola dodržiavania predpisov a ustrojenia vodičov/manipulačných pracovníkov
- kontrola dokladov súvisiacich s realizáciou prepráv a spracovanie podkladov pre potreby účtovania
- evidencia a archivácia všetkých potrebných dokumentov
- každodenná komunikácia v anglickom jazyku, znalosť na základnej komunikatívnej úrovni podmienkou
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo Vám ponúkame:
- zázemie v stabilnej spoločnosti, ktorá si zakladá na rodinnej atmosfére a rešpektuje Vaše súkromie. V dnešnej stresovej dobe je pre nás dôležitou hodnotou dostatok času pre svojich blízkych a záujmy, preto dbáme o vyváženosť pracovného a súkromného života.
- stabilnú pracovnú dobu, voľné víkendy a sviatky. Ak sa príležitostne vyskytne nadčas, preplácame ho až do výšky 4,- €/hodina
- dlhodobú prácu, ktorá nie je založená na projektoch našich zákazníkov a neskončí sa po ukončení projektu.
- ľudský prístup pri zaškolení. Chceme z Vás mať plnohodnotného člena tímu, preto chápeme, že potrebujete čas, aby ste sa všetko naučili. Očakávame náučnú krivku cca 6 mesiacov
- príplatok na dopravu podľa počtu odpracovaných dní až do výšky 69,- € mesačne (3€ na zmenu)
- moderné prostriedky, ktoré sú jednoducho a intuitívne ovládateľné
- systém benefitov, zameraných na zdravie, relax, vzdelávanie a finančné benefity (vernostné odmeny, ročné odmeny, darčekové poukážky, príspevok na jazykové vzdelávanie a pod.)
- stravovanie vo firemnej kantíne, kde poskytujeme stravu z reštaurácie a výber z 8 druhov jedál
Informácie o výberovom konaní
Vaše pracovisko bude v Logistickom parku pri Lozorne. Termín nástupu dohodou. Dopravu nezabezpečujeme, nutná vlastná doprava, poskytujeme príspevok na dopravu. Kontaktovať budeme len vybratých uchádzačov, ktorí zodpovedajú uvedeným požiadavkám. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
doprava a logistika, technické, ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
IBM Lotus Notes - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Geografické znalosti - Základy
Znalosť prepravných procesov - Základy
Znalosť prepravných kapacít - Základy
Znalosť trhu v oblasti prepravy a logistiky - Základy
Tímová spolupráca - Pokročilý
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Odolnosť voči stresu - Pokročilý
Logické myslenie - Pokročilý
Precíznosť - Pokročilý
Flexibilita - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Geografické znalosti - Základy
Znalosť prepravných procesov - Základy
Znalosť prepravných kapacít - Základy
Znalosť trhu v oblasti prepravy a logistiky - Základy
Tímová spolupráca - Pokročilý
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Odolnosť voči stresu - Pokročilý
Logické myslenie - Pokročilý
Precíznosť - Pokročilý
Flexibilita - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
disponent, referent prepravy a pod. výhodou
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme kolegu/kolegyňu s veľmi dobrými komunikačnými zručnosťami, osobnými a telefonickými. Mali by ste vedieť dobre si zorganizovať svoj pracovný čas a priority.
Analytické myslenie a schopnosť nájsť kompromis medzi potrebami zákazníkov , možnosťami vozidiel, požiadavkami obchodného oddelenia a optimalizáciou nákladov bude vašou výhodou. Ide o prácu v dvojzmennej prevádzke, ráno alebo popoludní na týždennej baze.
Ak pokojne zvládate aj náročnejšie situácie a máte v sebe potrebnú dávku asertivity, tešíme sa na Váš životopis.
Analytické myslenie a schopnosť nájsť kompromis medzi potrebami zákazníkov , možnosťami vozidiel, požiadavkami obchodného oddelenia a optimalizáciou nákladov bude vašou výhodou. Ide o prácu v dvojzmennej prevádzke, ráno alebo popoludní na týždennej baze.
Ak pokojne zvládate aj náročnejšie situácie a máte v sebe potrebnú dávku asertivity, tešíme sa na Váš životopis.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť DACHSER patrí medzi najväčších globálnych poskytovateľov logistických služieb, s takmer 33 000 zamestnancami a 379 pobočkami doma i v zahraničí. DACHSER ponúka širokú škálu služieb v rámci dodávateľských reťazcov individuálne prispôsobených potrebám zákazníkov. Súčasťou týchto služieb sú rozsiahle tranzitné siete, od európskej a svetovej cestnej prepravy až po nákladnú leteckú, námornú a železničnú prepravu, obchodnú divíziu potravinovej logistiky, kontraktnú a informačnú logistiku.
Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.
Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
Pošlite nám svoj životopis teraz
Pridajte sa k nám a spoločne udávajme tempo globálnej ekonomike
www.dachser.sk/kariera- DACHSER Slovakia a.s.
- Logistické centrum Bratislava
- Ing. Erika Čipková
- Logistický park č. 1126
- 900 55 Lozorno
- Tel. číslo: +421 2 6929 6131
- [email protected]
ID: 3965793
Megjelentetés dátuma: 10.9.2020
2020-09-10
Régió: Lozorno Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Dispečer, Disponent Cég: DACHSER Slovakia a. s.
Alapbér (bruttó): 900 EUR/mesiac