Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
V súčasnosti hľadáme:
Koordinátor servisného centra/Referent spracovania dát
DACHSER Slovakia a.s.
Miesto práce
Krajná 29, 821 04 Bratislava
Krajná 29, 821 04 Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
850 - 1 000 EUR/mesiac850€ základ + 100€ osobné ohodnotenie, po skúšobnej dobe 900€ základ + 100€ osobné ohodnotenie, konečná výška mzdy závisí od skúseností a praxe uchádzača
850 - 1 000 EUR/mesiac850€ základ + 100€ osobné ohodnotenie, po skúšobnej dobe 900€ základ + 100€ osobné ohodnotenie, konečná výška mzdy závisí od skúseností a praxe uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Spolu s novým biznisom rastieme a riešime neustále nové požiadavky našich zákazníkov. Udržať kvalitu našej práce a dobré vzťahy môžeme len s novými posilami v tíme. Preto hľadáme šikovných, zodpovedných ľudí, ktorí hľadajú stabilitu v práci, dobrý kolektív a príjemnú rodinnú atmosféru.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Získavanie údajov z reportov z dátových zdrojov, spravovanie reportov o zásielkach
- Interpretácia údajov z hľadiska správnosti a analýza výsledkov
- Komunikácia s viacerými spolupracujúcimi oddeleniami po celom svete
- Overenie presnosti a triedenie informácií pri príprave zdrojových údajov pre vstup do systému
- Zadanie údajov o objednávke a zásielke zo zdrojových dokumentov v stanovených lehotách
- Preskúmanie údajov z hľadiska chybovosti alebo neúplnosti, oprava akejkoľvek prípadnej nekompatibility, kontrola výstupov
- Poskytovanie technickej asistencie pre Excel tímu servisných stredísk
- Písomná i ústna komunikácia so zahraničím na každodennej báze, komunikačná znalosť AJ podmienkou
- Prac. doba: 7:30 - 15:45. Cca raz týždenne 11:15 - 19:30 (možný homeoffice)
- Práca má skôr rutinnejší a monotónnejší charakter.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo u nás nájdete:
- Zázemie stabilnej spoločnosti, ktorá si zakladá na rodinnej atmosfére a rešpektuje Vaše súkromie. V dnešnej stresovej dobe je pre nás dôležitou hodnotou dostatok času pre svojich blízkych a záujmy, preto dbáme o vyváženosť pracovného a súkromného života.
- Naozaj dobrý tím mladých ľudí, v ktorom sa budete fajn cítiť. Chceme z Vás mať plnohodnotného člena tímu, preto sme pripravení učiť Vás a odpovedať na Vaše otázky. A podpora nadriadeného je samozrejmosťou.
- Možnosť ďalšieho rozvoja, ak budete mať záujem.
- Možnosť dennej komunikácie so zákazníkmi po celom svete a s kolegami zo zahraničných pobočiek. U nás Vaša angličtina nezaspí.
- Jednoduché a intuitívne IT systémy, s ktorými sa ľahko naučíte pracovať.
- Systém benefitov, ktoré nie sú samozrejmosťou v každej spoločnosti (zdravotné voľno, fitnescentrum, plaváreň, darčekové poukážky, ročné odmeny, vernostné odmeny a pod.)
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša pracovná ponuka zaujala a „našli“ ste sa v kritériách tejto pracovnej pozície, pošlite nám svoj životopis. Termín nástupu dohodou.
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú podmienky uvedené v inzercii. Ďakujeme za pochopenie.
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú podmienky uvedené v inzercii. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, logistika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
IBM Lotus Notes - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
IBM Lotus Notes - Základy
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čím nás oslovíte:
- máte stredoškolské, alebo vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa v logistike príp. ekonomike
- máte už nejakú prax v administratívnej pozícii
- komunikujete radi, dokonca aj v angličtine, i keď viete, že nie je perfektná,
- ak sa kamarátite s počítačom a nezľaknete sa nových IT systémov a software
- ak ste dobrý v exceli – to je pre nás naozaj dôležité.
- máte vzťah k administratívnej práci, viete sa pozrieť na detaily, doťahujete veci a neodkladáte ich na nasledujúci deň
- ak ste analytický typ a viete si spájať informácie do súvislostí
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť DACHSER patrí medzi najväčších globálnych poskytovateľov logistických služieb, s takmer 33 000 zamestnancami a 379 pobočkami doma i v zahraničí. DACHSER ponúka širokú škálu služieb v rámci dodávateľských reťazcov individuálne prispôsobených potrebám zákazníkov. Súčasťou týchto služieb sú rozsiahle tranzitné siete, od európskej a svetovej cestnej prepravy až po nákladnú leteckú, námornú a železničnú prepravu, obchodnú divíziu potravinovej logistiky, kontraktnú a informačnú logistiku.
Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.
Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
Pošlite nám svoj životopis teraz
Pridajte sa k nám a spoločne udávajme tempo globálnej ekonomike
www.dachser.sk/kariera- DACHSER Slovakia a.s.
- Logistické centrum Bratislava
- Ing. Erika Čipková
- Logistický park č. 1126
- 900 55 Lozorno
- Tel. číslo: +421 2 6929 6131
- [email protected]
ID: 3735779
Megjelentetés dátuma: 9.8.2019
2019-08-09
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Disponent, Helpdesk operátor, Koordinátor, Špecialista podpory zákazníkov Cég: DACHSER Slovakia a. s.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 850 - 1 000 EUR/mesiac850€ základ + 100€ osobné ohodnotenie, po skúšobnej dobe 900€ základ + 100€ osobné ohodnotenie, konečná výška mzdy závisí od skúseností a praxe uchádzača