Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
V súčasnosti hľadáme:
Administratívny koordinátor
DACHSER Slovakia a.s.
Miesto práce
Krajná 29, 821 04 Bratislava
Krajná 29, 821 04 Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
základ 1100€ + 100€ osobné ohodnotenie
základ 1100€ + 100€ osobné ohodnotenie
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáte prácu v administratíve, ktorá nie je monotónna a stereotypná? Kde môžete využiť svoju znalosť angličtiny a ďalej sa rozvíjať? Chcete pracovať pre stabilnú a renomovanú zahraničnú spoločnosť? Potom je táto ponuka určená práve Vám.
Náplň práce:
Náplň práce:
- zodpovednosť za administratívne procesy, spolupráca s manažérom pobočky
- aktívna komunikácia v anglickom jazyku s pobočkami spoločnosti v zahraničí ohľadom fakturácie
- spolupráca s ekonomickým oddelením pri odsúhlasovaní zápočtov
- evidencia dodávateľských faktúr, ich kontrola a zadávanie do prevádzkového systému,
- riešenie pohľadávok,
- vyúčtovanie zahraničných pracovných ciest,
- vedenie pokladne,
- spracovanie dochádzky v dochádzkovom systéme,
- administratívna stravných lístkov,
- riadenie dokumentácie, informovanie zamestnancov pobočky o nových nariadeniach a ich zmenách,
- poistenie zamestnancov pri zahraničných pracovných cestách,
- prijímanie a starostlivosť o návštevy,
- zabezpečovanie kancelárskych potrieb
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo u nás nájdete:
- Zázemie stabilnej spoločnosti, ktorá si zakladá na rodinnej atmosfére a rešpektuje Vaše súkromie. V dnešnej stresovej dobe je pre nás dôležitou hodnotou dostatok času pre svojich blízkych a záujmy, preto dbáme o vyváženosť pracovného a súkromného života.
- Stabilnú pracovnú dobu od 08.00 do 16.30
- Zohraný kolektív kolegov, v ktorom sa budete dobre cítiť. Chceme z Vás mať plnohodnotného člena tímu, preto sme pripravení učiť Vás a odpovedať na Vaše otázky. Podpora nadriadeného je u nás samozrejmosťou.
- Príležitosť ďalšieho rozvoja je u nás štandardom.
- Príležitosť denne komunikovať so zákazníkmi po celom svete a s kolegami so zahraničných pobočiek. U nás Vaša angličtina nezaspí.
- Jednoduché a intuitívne IT systémy, s ktorými sa ľahko naučíte pracovať
- Samozrejme systém benefitov, ktoré podporia vaše zdravie, relax a vzdelávanie.
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša pracovná ponuka zaujala a „našli“ ste sa v kritériách tejto pracovnej pozície, pošlite nám svoj životopis . Termín nástupu dohodou. Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
IBM Lotus Notes - Základy
Strojopis - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
IBM Lotus Notes - Základy
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ideálny uchádzač by mal mať stredoškolské vzdelanie ekonomického zamerania. Potrebné sú základné znalosti z oblasti ekonomiky, dobré ovládanie strojopisu a hospodárskej korešpondencie a vzťah k administratívno-organizačnej práci. Uvítame precíznosť, schopnosť pozrieť sa na detaily a zručnosť v organizácii práce. Dôležité je, aby ste vedeli rozoznať priority a podľa nich si zorganizovali svoju prácu. Kolegovia ocenia zdieľanie informácií v tíme a ochotu spolupracovať. Ak ste predtým fungovali na obdobnej pozícii v medzinárodnej spoločnosti, budete oproti iným uchádzačom vo veľkej výhode. Dôležité je ovládanie anglického jazyka na komunikatívnej úrovni, uchádzač by nemal mať obavy z komunikácie v cudzom jazyku, a to v osobnom, mailovom alebo telefonickom kontakte.
Očakávame tiež užívateľskú gramotnosť v práci s počítačom. Analytické myslenie a schopnosť nájsť kompromis medzi potrebami zákazníkov a optimalizáciou nákladov bude Vašou výhodou. Ak pokojne zvládate aj náročnejšie situácie a máte v sebe potrebnú dávku asertivity, tešíme sa na Váš životopis.
Očakávame tiež užívateľskú gramotnosť v práci s počítačom. Analytické myslenie a schopnosť nájsť kompromis medzi potrebami zákazníkov a optimalizáciou nákladov bude Vašou výhodou. Ak pokojne zvládate aj náročnejšie situácie a máte v sebe potrebnú dávku asertivity, tešíme sa na Váš životopis.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť DACHSER patrí medzi najväčších globálnych poskytovateľov logistických služieb, s takmer 33 000 zamestnancami a 379 pobočkami doma i v zahraničí. DACHSER ponúka širokú škálu služieb v rámci dodávateľských reťazcov individuálne prispôsobených potrebám zákazníkov. Súčasťou týchto služieb sú rozsiahle tranzitné siete, od európskej a svetovej cestnej prepravy až po nákladnú leteckú, námornú a železničnú prepravu, obchodnú divíziu potravinovej logistiky, kontraktnú a informačnú logistiku.
Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.
Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
Pošlite nám svoj životopis teraz
Pridajte sa k nám a spoločne udávajme tempo globálnej ekonomike
www.dachser.sk/kariera- DACHSER Slovakia a.s.
- Logistické centrum Bratislava
- Ing. Erika Čipková
- Logistický park č. 1126
- 900 55 Lozorno
- Tel. číslo: +421 2 6929 6131
- [email protected]
ID: 3555866
Megjelentetés dátuma: 7.12.2018
2018-12-07
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Koordinátor, Office manager Cég: DACHSER Slovakia a. s.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: základ 1100€ + 100€ osobné ohodnotenie