Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
V súčasnosti hľadáme:
Referent zákazníckeho servisu v logistickom parku v Lozorne
DACHSER Slovakia a.s.
Miesto práce
Lozorno
Lozorno
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
základ 850€ + osobné ohodnotenie 100€ , po skúšobnej dobe navýšenie základu na 900€ + 100€ osobné ohodnotenie
základ 850€ + osobné ohodnotenie 100€ , po skúšobnej dobe navýšenie základu na 900€ + 100€ osobné ohodnotenie
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Spolu s novým biznisom rastieme a riešime neustále nové požiadavky našich zákazníkov. Udržať kvalitu našej práce a dobré vzťahy môžeme len s novými posilami v tíme. Preto hľadáme šikovných, manuálne zručných ľudí, ktorí hľadajú stabilitu v práci, dobrý kolektív a príjemnú rodinnú atmosféru.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- organizovanie skladových operácií podľa požiadaviek zákazníkov a jednotlivých oddelení spoločnosti
- kontrola plynulého priebehu zásielok v importnom a exportnom smere ako aj kontrola a práca s Active – Reporting
- denné prevedenie inventúry a riešenie nezrovnalostí medzi evidovaným a skutočným stavom zásielok na sklade
- spracovanie ako aj riešenie informácií o poškodených, chýbajúcich, nadpočetných zásielkach a informovanie odosielateľských pobočiek a zákazníkov o zistených rozdieloch
- komplexné spracovanie a evidencia reklamačných prípadov, ich evidencia a archivácia
- systémová archivácia potvrdených a spracovaných špedičných preberacích dokladov
- úzka spolupráca s ostatnými oddeleniami spoločnosti
- denná komunikácia v anglickom jazyku
Zamestnanecké výhody, benefity
- systém benefitov, zameraných na zdravie, relax, vzdelávanie a finančné benefity (vernostné odmeny, ročné odmeny, darčekové poukážky a pod.)
- pravidelnú ročnú valorizáciu mzdy
- zázemie v stabilnej spoločnosti, ktorá si zakladá na rodinnej atmosfére a rešpektuje Vaše súkromie. V dnešnej stresovej dobe je pre nás dôležitou hodnotou dostatok času pre svojich blízkych a záujmy, preto dbáme o vyváženosť pracovného a súkromného života
- dlhodobú prácu, ktorá nie je založená na projektoch našich zákazníkov a neskončí sa po ukončení projektu. Nejde o pásovú výrobu s presne stanovenými prestávkami
- ľudský prístup pri zaškolení. Chceme z Vás mať plnohodnotného člena tímu, preto chápeme, že potrebujete čas, aby ste sa všetko naučili. Očakávame náučnú krivku cca. 6 mesiacov
- moderné prostriedky, ktoré sú jednoducho a intuitívne ovládateľné
- stravovanie vo firemnej kantíne, kde poskytujeme stravu z reštaurácie a výber z 8 druhov jedál
Informácie o výberovom konaní
- práca sa vykonáva v logistickom parku Lozorno - doprava nie je zabezpečená, nutná vlastná doprava
- kontaktovať budeme len uchádzačov spĺňajúcich požadované kritériá
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
technické, ekonomické, humanitné
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
IBM Lotus Notes - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čím nás zaujmete:
- máte stredoškolské vzdelanie technického alebo ekonomického zamerania
- máte aspoň 2-ročnú skúsenosť s obdobnou prácou (komunikácia so zákazníkmi a poskytovanie servisu)
- viete si vytvárať dobré vzťahy s ľuďmi a príjemne komunikujete
- pokojne zvládate aj náročnejšie situácie, máte primeranú dávku asertivity
- viete rozlíšiť, čo je momentálnou prioritou a zorganizovať si prácu
- radi komunikujete, aj v angličtine, aj keď viete, že nie je perfektná. Očakávame hlavne skúsenosti z mailovej a telefonickej komunikácie (70:30)
- máte užívateľskú gramotnosť v práci s počítačom (xls, Lotus Notes)
- mali by ste vedieť spolupracovať s ostatnými kolegami a navzájom si pomáhať
- vítame uchádzačov, ktorí majú záujem o dlhodobé zamestnanie, sú disciplinovaní a pracovití
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť DACHSER patrí medzi najväčších globálnych poskytovateľov logistických služieb, s takmer 33 000 zamestnancami a 379 pobočkami doma i v zahraničí. DACHSER ponúka širokú škálu služieb v rámci dodávateľských reťazcov individuálne prispôsobených potrebám zákazníkov. Súčasťou týchto služieb sú rozsiahle tranzitné siete, od európskej a svetovej cestnej prepravy až po nákladnú leteckú, námornú a železničnú prepravu, obchodnú divíziu potravinovej logistiky, kontraktnú a informačnú logistiku.
Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.
Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
Pošlite nám svoj životopis teraz
Pridajte sa k nám a spoločne udávajme tempo globálnej ekonomike
www.dachser.sk/kariera- DACHSER Slovakia a.s.
- Logistické centrum Bratislava
- Ing. Erika Čipková
- Logistický park č. 1126
- 900 55 Lozorno
- Tel. číslo: +421 2 6929 6131
- [email protected]
ID: 3413569
Megjelentetés dátuma: 7.6.2018
2018-06-07
Régió: Lozorno Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Koordinátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Cég: DACHSER Slovakia a. s.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: základ 850€ + osobné ohodnotenie 100€ , po skúšobnej dobe navýšenie základu na 900€ + 100€ osobné ohodnotenie