Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Vedúci hospodárskej správy cirkevného zboru
CZ ECAV na Slovensku Bratislava Staré Mesto
Miesto práce
Konventná, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Konventná, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dododou
Dododou
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiacPonúkame Vám základný mesačný plat od 1800 EUR a viac, v závislosti od skúseností + 13. plat
1 800 EUR/mesiacPonúkame Vám základný mesačný plat od 1800 EUR a viac, v závislosti od skúseností + 13. plat
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Cirkevný zbor evanjelickej cirkvi augsburského vyznania na Slovensku Bratislava Staré Mesto (CZ BA SM) je Cirkevno-organizačnou jednotkou ECAV na Slovensku a pôsobí ako samostatná organizácia. Okrem bohoslužobného života prebiehajú v cirkevnom zbore aktivity v oblasti kultúry, vzdelávania a sociálnej práce. Zvláštnu pozornosť venuje podpore a pomoci LGBT komunite a rómskej osade v Sirku. Cirkevný zbor (CZ) má zriadenú Hospodársku správu za účelom organizačného, ekonomického a administratívneho zabezpečenia ako aj výkonu správy hmotného majetku CZ.
Do nášho kolektívu hľadáme novú kolegyňu / nového kolegu, ktorá / ktorý bude organizačne zabezpečovať chod Hospodárskej správy CZ.
Náplň práce (aké budú Vaše zodpovednosti):
• Riadenie a organizácia Hospodárskej správy cirkevného zboru (HS CZ) v súčinnosti s pokynmi predsedníctva (predsedajúca farárka, zborový dozorca)
• Zabezpečovanie efektívnej organizácie práce a komunikácie v rámci HS CZ
• Koordinácia a kontrola plnenia uznesení zborového konventu a presbyterstva
• Koordinácia, kontrola a vyhodnocovanie plnenia úloh zadaných predsedníctvom CZ
• Zabezpečovanie personálnej agendy, príprava podkladov pre mzdy zamestnancov spracovávané externou spoločnosťou
• Komunikácia so štátnou správou a samosprávou. Komunikácia s dodávateľmi, odberateľmi a nájomníkmi
• Kontrola odberateľských faktúr, bankových výpisov, kontrola plnenia daňových povinností.
• Spracovanie rôznych informácií a výkazov pre predsedníctvo CZ
Do nášho kolektívu hľadáme novú kolegyňu / nového kolegu, ktorá / ktorý bude organizačne zabezpečovať chod Hospodárskej správy CZ.
Náplň práce (aké budú Vaše zodpovednosti):
• Riadenie a organizácia Hospodárskej správy cirkevného zboru (HS CZ) v súčinnosti s pokynmi predsedníctva (predsedajúca farárka, zborový dozorca)
• Zabezpečovanie efektívnej organizácie práce a komunikácie v rámci HS CZ
• Koordinácia a kontrola plnenia uznesení zborového konventu a presbyterstva
• Koordinácia, kontrola a vyhodnocovanie plnenia úloh zadaných predsedníctvom CZ
• Zabezpečovanie personálnej agendy, príprava podkladov pre mzdy zamestnancov spracovávané externou spoločnosťou
• Komunikácia so štátnou správou a samosprávou. Komunikácia s dodávateľmi, odberateľmi a nájomníkmi
• Kontrola odberateľských faktúr, bankových výpisov, kontrola plnenia daňových povinností.
• Spracovanie rôznych informácií a výkazov pre predsedníctvo CZ
Zamestnanecké výhody, benefity
Alebo čo u nás nájdete:
• 13. plat
• Flexibilná pracovná doba
• Možnosť kariérneho rozvoja (práca naprieč organizáciami v rôznom spektre)
• 13. plat
• Flexibilná pracovná doba
• Možnosť kariérneho rozvoja (práca naprieč organizáciami v rôznom spektre)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Stavebné, ekonomické, hospodárska sprava, atď.
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
v oblastí vedenia organizačného, ekonomického a administratívneho zabezpečenia činnosti organizácie,
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požiadavky na kandidáta / kandidátku (aké by mali byť Vaše skúsenosti):
• 5+ rokov skúseností v oblasti vedenia organizačného, ekonomického a administratívneho zabezpečenia činnosti organizácie, prax v oblasti správy hmotného majetku je vítaná
• Skúsenosť s prípravou a/alebo posudzovaním a administrovaním zmluvných vzťahov (zmluvy o prenájme a pod.)
• 5+ rokov skúseností s ekonomickým riadením projektov, projektovým plánovaním
• Skúsenosť v komunikácii s externými dodávateľmi (ohľadom právnych, ekonomických služieb, účtovných a daňových poradcov, atď.)
• Práca s programami MS Excel, Word, Powepoint, Outlook
• 5+ rokov skúseností v oblasti vedenia organizačného, ekonomického a administratívneho zabezpečenia činnosti organizácie, prax v oblasti správy hmotného majetku je vítaná
• Skúsenosť s prípravou a/alebo posudzovaním a administrovaním zmluvných vzťahov (zmluvy o prenájme a pod.)
• 5+ rokov skúseností s ekonomickým riadením projektov, projektovým plánovaním
• Skúsenosť v komunikácii s externými dodávateľmi (ohľadom právnych, ekonomických služieb, účtovných a daňových poradcov, atď.)
• Práca s programami MS Excel, Word, Powepoint, Outlook
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Naša spoločnosť je organizačnou jednotkou Evanjelickej cirkvi a.v. na Slovensku.
Počet zamestnancov
2 zamestnanci
ID: 4327100
Megjelentetés dátuma: 11.5.2022
2022-05-11
Régió: Bratislava Pozíció: Facility manager, Projektový manažér, Správca budov, Stavbyvedúci, Stavebný dozor Cég: CZ ECAV na Slovensku Bratislava Staré Mesto
Alapbér (bruttó): 1 800 EUR/mesiac