Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Infocenter Representative
Customer Center, s.r.o.
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
630 eur + odmeny
630 eur + odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme nových kolegov na oddelenie Infocentrum v Košiciach, ktorí sa stanú súčasťou nášho mladého kolektívu. Pracujeme pre spoločnosť Orange Slovensko a. s., ktorá patrí k jednému z najväčších mobilných operátorov.
Na našej "Infolinke 999" zákazníkom poskytujeme informácie komerčného charakteru.
To znamená, že v rámci našej trojzmennej prevádzky (vrátane víkendov a sviatkov) sa zákazníci informujú ohľadne:
- cestovných poriadkov,
- úradných hodín,
- ubytovania,
- reštaurácií,
- počasia,
- zábavy a kultúry,
- telefónnych čísel
Keďže táto práca jednotvárna určite nie je, stretneš sa aj s administratívnou prácou a tiež so zákazníkmi spoločnosti Orange Slovensko, a.s. Všetky podrobnosti sa dozvieš priamo na osobnom pohovore.
Na našej "Infolinke 999" zákazníkom poskytujeme informácie komerčného charakteru.
To znamená, že v rámci našej trojzmennej prevádzky (vrátane víkendov a sviatkov) sa zákazníci informujú ohľadne:
- cestovných poriadkov,
- úradných hodín,
- ubytovania,
- reštaurácií,
- počasia,
- zábavy a kultúry,
- telefónnych čísel
Keďže táto práca jednotvárna určite nie je, stretneš sa aj s administratívnou prácou a tiež so zákazníkmi spoločnosti Orange Slovensko, a.s. Všetky podrobnosti sa dozvieš priamo na osobnom pohovore.
Zamestnanecké výhody, benefity
Možnosť kariérneho postupu
Motivačné súťaže v priebehu roka
Teambuilding
Motivačné súťaže v priebehu roka
Teambuilding
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že máš záujem o túto pozíciu, klikni na „Poslať spoločnosti životopis", vyplň formulár a pripoj svoj životopis.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie a záujem pracovať v našej spoločnosti.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie a záujem pracovať v našej spoločnosti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívne zručnosti
- zvládanie stresových situácií
- ochota pracovať na zmeny
- samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita, spoľahlivosť
- schopnosť rýchlo sa učiť
- všeobecný rozhľad
- prozákaznícka orientácia
- zvládanie stresových situácií
- ochota pracovať na zmeny
- samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita, spoľahlivosť
- schopnosť rýchlo sa učiť
- všeobecný rozhľad
- prozákaznícka orientácia
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť, ktorá poskytuje služby komerčného call centra:
- predaj produktov a služieb cez telefón
- prevádzkovanie zákazníckych liniek
- spracovanie prichádzajúcich a odchádzajúcich hovorov
- predaj produktov a služieb cez telefón
- prevádzkovanie zákazníckych liniek
- spracovanie prichádzajúcich a odchádzajúcich hovorov
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 2339105
Megjelentetés dátuma: 6.3.2019
2019-03-06
Régió: Košice Pozíció: Helpdesk operátor, Recepčná, Telefonický operátor Cég: Customer Center, s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 630 eur + odmeny