Voľné pozície

Supervízor/-ka call centra pre ČSOB Bratislava

Bratislava

plný úväzok

Aký bude pracovný deň u nás?

*Zodpovednosť za výsledky zvereného tímu *Riadenie, vedenie a motivácia zamestnancov *Nábor nových zamestnancov *Tvorba dochádzky a plánovanie kapacít *Reportovanie a on-line monitoring *Riešenie krízových situácií a navrhovanie proaktívnych riešení *Sledovanie kvality operátorov *Nastavovanie a úprava procesov *Komunikácia s ostatnými oddeleniami

Koho hľadáme?

*skúsenosti s vedením menšieho kolektívu min. 1 rok *mierne pokročila znalosť anglického jazyka *výborné komunikačné zručnosti *skúsenosť s predajom finančných produktov výhodou *stredoškolské / vysokoškolské vzdelanie *skúsenosti s prácou v call centre výhodou

Kolegyne a kolegov dokážeme oceniť

*príležitosť pracovať v stabilnej finančnej nadnárodnej skupine *motivujúce finančné ohodnotenie zohľadňujúce aj individuálne výsledky *možnosť kariérneho rastu v rámci celej finančnej skupiny *5 dní voľna naviac po jednom roku zamestnania *zvýhodnenia na produktoch ČSOB FS *príspevok na DDS a životné poistenie *pracovná zmluva sa štandardne uzatvára na dobu určitú – 1 rok. Po jej ukončení sa pracovný pomer predĺži na dobu neurčitú.

Uvidíte sa s:

Martin Juhász

ID: 2764846  Megjelentetés dátuma: 13.10.2016  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.