Stabilná práca administratívneho charakteru Partizánske

Crystal Call, a.s.

Miesto práce
Partizánske
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
630 - 820 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Staň sa súčasťou nášho tímu zákazníckej podpory a získaj nielen odborné školenie ale aj kamarátsky kolektív. Začiatky v práci bývajú ťažké, preto neočakávame hneď samostatnosť a rekordné výsledky, práve naopak. Poskytneme ti 2- 3 týždňové školenie u nás na pobočke, čas sa udomácniť a taktiež nás spoznať (:

Okrem dobrej nálady ktorú vieš preniesť aj na druhú stranu linky, privítame ak si komunikatívny, lojálny, zodpovedný a rád sa naučíš niečo z oblasti zákazníckej podpory.
Celým školiacim procesom ťa prevedie a naučí kolegynka Maťka, ktorú spoznáš už v začiatkoch pri pohovore. Následne pri adaptácií a pri práci u nás ti budú pomáhať aj ostatní kolegovia z pobočky.

Koho hľadáme?
  • Kolegyňu a kamarátku, ktorej nerobí problém komunikovať so zákazníkmi na dennej báze
  • Niekoho, kto má pozitívny vzťah k ľudom a poradí si aj s tým najťažším orieškom
  • Práca na zmeny nie je u teba prekážkou
  • Vieš pracovať s PC (word, excel, internet na základnej úrovni)
  • Privítame aj absolventa


Aká bude tvoja pracovná náplň?:
  • Telefonická komunikácia so zákazníkmi, prijímanie telefonických hovorov v súvislosti so službami nášho klienta (pasívna linka)
  • Uzatváranie zmlúv
  • Riešenie reklamácií a zákazníckych požiadaviek
  • Poskytovať konzultáciu v systéme
  • Spracovanie a vkladanie informácií a dát do databázy

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ti ponúkneme my ?

  • dochádzkový bonus za každý odpracovaný mesiac
  • Náborový príspevok po odpracovaní 3 a 6 mesiacov vo výške 125€
  • Odmena zaʺ priveď kolegu ʺ do výšky 200€ netto
  • Každoročné 4% navýšenie mzdy pri splnení daných podmienok
  • Po čase ( cca po 3 mesiacoch, podľa šikovnosti) možnosť využívať pri splnení podmienok benefit – PRÁCA Z DOMU
  • Pracovná zmluva na dobu neurčitú, 3 mesiace skúšobná lehota
  • Odborné zaškolenie ktoré je hradené v rámci pracovnej doby
  • Ak pracuješ z domu, dostaneš príspevok na náklady
  • Využitie stravovania donáškou obedov, na výber máš viacero reštaurácií
  • Pri práci z domu poskytujeme zamestnancom stravnú kartu ( hodnota stravnej jednotky je 3,83€)
  • balík zamestnaneckých výhod: multisport karta, aktivity podporujúce work life balance a zdravie zamestnancov, zľavy na TOP produkty
  • relaxačné zóny (k dispozícii je boxerský vak, šípky, PC s internetom a TV)
  • pokaľ to raz bude možné, robíme teambuildingy a rôzne spoločné aktivity (:
  • zázemie v stabilnej spoločnosti s viac ako 16-ročnou tradíciou.
  • Práca v príjemnom prostredí a s úžasným kolektívom.

Informácie o výberovom konaní

Práca na trvalý pracovný pomer.
Požadujeme ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie.
Miesto výkonu práce - Topoľčany, Dopravná 2

V prípade záujmu o pracovnú pozíciu volajte zdarma na číslo 0800 777 100 alebo píšte na [email protected]
tel.číslo: 0910 359 426
Radi Vám poskytneme všetky potrebné informácie. Tešíme sa na Vás!

Zamestnávateľ si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Telekomunikácie

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Internet - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Plynulý a bezchybný rečový prejav.
Základná znalosť práce s počítačom.
Aktivita a chuť do práce.
Dôslednosť a zodpovednosť.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy, zamestnávame viac ako 400 zamestnancov vo viacerých krajinách. Viac info na www.crystalcall.eu.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Martin Minárik
E-mail: poslať životopis
ID: 4036982  Megjelentetés dátuma: 18.3.2021  Alapbér (bruttó): 630 EUR/mesiac