Stabilná práca administratívneho charakteru v spoločnosti s viac ako 17- ročnou tradíciou.

Crystal Call, a.s.

Miesto práce
Krásnohorská, Rožňava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
739 EUR/mesiac739€/brutto mesiac + variabilná zložka mzdy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Chceš prácu vo svojom meste bez nutnosti dochádzania?
Nechcete pracovať manuálne vo výrobnej hale, ale radšej administratívne v klimatizovaných priestoroch?
Hľadáte prácu s možnosťou povýšenia?
Chcete víkendy tráviť doma s rodinou a nie v práci?

Vašou prácou bude telefonická komunikácia s existujúcimi zákazníkmi a ponuka produktov a služieb, dohadovanie stretnutí klientom, prieskumy.
  • zodpovednosť za spracovanie zákazníckych požiadaviek
  • poskytovanie podpory a informácií zákazníkom
  • všeobecná administratívna práca.

Pracovná doba: Pondelok-Piatok
8:00 hod. -16:30 hod.
Víkendy a sviatky voľné :)

Možnosť pracovať z domu po dohode.

Zamestnanecké výhody, benefity

Zaujímavé teambuildingy a iné aktivity s kolegami.
Zázemie v stabilnej spoločnosti s viac ako 17-ročnou tradíciou.
Práca v príjemnom prostredí a s úžasným kolektívom.
Možnosť (nie povinnosť) dlhodobého vzdelávania s certifikáciou.
Zamestnanecké zľavy na top produkty.
Balík zamestnaneckých výhod ( multisport karta, aktivity podporujúce work life balance
a zdravie zamestnancov, zľavy na TOP produkty, tematické teambuildingy,
relaxačné zóny ))
Práca iba v pracovné dni, cez víkendy a sviatky oddychujete s rodinou.

Informácie o výberovom konaní

Miesto práce - Rožňava (blízko autobusovej stanice)
Pracovný čas - 08:00 do 16:30 (víkendy/sviatky voľné)

V prípade záujmu o pracovnú pozíciu volajte zdarma na číslo 0800 777 100 alebo píšte na [email protected].
Radi Vám poskytneme všetky potrebné informácie. Tešíme sa na Vás!

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Telekomunikácie

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Maďarský jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • plynulý a bezchybný rečový prejav,
  • znalosť práce s PC (otvorenie súboru, vpisovanie, uzatvorenie, presunutie ikony, ,..)
  • používanie PC skratiek (kopírovať, vložiť, hľadať,...)
  • aktivita a chuť do práce,
  • ochota zlepšiť svoju komunikáciu s ľuďmi,
  • zodpovednosť a dôslednosť,

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy, zamestnávame viac ako 400 zamestnancov vo viacerých krajinách. Viac info na www.crystalcall.eu.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Martin Minárik
E-mail: poslať životopis
ID: 3799198  Megjelentetés dátuma: 7.6.2021  Alapbér (bruttó): 739 EUR/mesiac