Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Asistent/ Office manager/ Account manager
Copytrend, s.r.o
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.02.2019
01.02.2019
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1.000 €/ brutto mesiac
Od 1.000 €/ brutto mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- aktívna komunikácia s obchodnými partnermi, klientmi a štátnymi inštitúciami
- udržiavanie obchodných vzťahov s existujúcimi klientmi a aktívne získavanie nových klientov
- absolvovanie obchodných a služobných ciest a rokovaní, časová flexibilita
- príprava cenových ponúk a zmlúv, vyjednávanie zmluvných podmienok a vedenie obchodných rokovaní
- organizovanie a vedenie pracovných stretnutí, písanie zápisníc,
- pravidelný reporting výsledkov
- aktualizácia údajov v CRM systéme
- tvorba a aktualizácia databázy, práca v MS Excel
- organizácia a koordinácia kalendára, pokročilá správa dokumentov, kontaktov, networking
- organizovanie a riadenie chodu kancelárie, komplexnosť spravovania agendy nadriadeného i svojej agendy
- optimalizácia a efektívne nastavovanie procesov celého administratívneho manažmentu
- telefonická a e-mailová komunikácia, hospodárska a hromadná korešpondencia
- správa pohľadávok (prevencia vzniku pohľadávok)
- fakturácia
- profesionálne a reprezentatívne vystupovanie, v zmysle zásad biznis a spoločenskej etikety
- udržiavanie obchodných vzťahov s existujúcimi klientmi a aktívne získavanie nových klientov
- absolvovanie obchodných a služobných ciest a rokovaní, časová flexibilita
- príprava cenových ponúk a zmlúv, vyjednávanie zmluvných podmienok a vedenie obchodných rokovaní
- organizovanie a vedenie pracovných stretnutí, písanie zápisníc,
- pravidelný reporting výsledkov
- aktualizácia údajov v CRM systéme
- tvorba a aktualizácia databázy, práca v MS Excel
- organizácia a koordinácia kalendára, pokročilá správa dokumentov, kontaktov, networking
- organizovanie a riadenie chodu kancelárie, komplexnosť spravovania agendy nadriadeného i svojej agendy
- optimalizácia a efektívne nastavovanie procesov celého administratívneho manažmentu
- telefonická a e-mailová komunikácia, hospodárska a hromadná korešpondencia
- správa pohľadávok (prevencia vzniku pohľadávok)
- fakturácia
- profesionálne a reprezentatívne vystupovanie, v zmysle zásad biznis a spoločenskej etikety
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Obchod
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Expert (C2) alebo Poľský jazyk - Expert (C2) alebo Maďarský jazyk - Expert (C2) alebo Český jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti
- prax v oblasti obchodu (segment B2B) - min. 1 rok - podmienkou
- dobré vyjednávacie, prezentačné zručnosti
- schopnosť viesť obchodné jednania
- schopnosť identifikovať potreby zákazníka
- schopnosť budovať formálno-neformálne vzťahy so zákazníkmi
- vysoké pracovné nasadenie, schopnosť pracovať pod tlakom a konštruktívne riešiť viaceré úlohy (projekty naraz)
- vodičský preukaz typu B/ aktívny vodič – podmienkou
- strojopis – pokročilý
- veľmi dobrá znalosť práce s MS Office
- iniciatíva a proaktívny prístup
- orientácia na trh a zákazníka
- časová flexibilita
- príjemné a profesionálne vystupovanie
- vhodná miera empatie ale i asertivity
- pozitívne myslenie
- spoľahlivosť
- zodpovednosť
- odolnosť voči stresu
- prax v oblasti obchodu (segment B2B) - min. 1 rok - podmienkou
- dobré vyjednávacie, prezentačné zručnosti
- schopnosť viesť obchodné jednania
- schopnosť identifikovať potreby zákazníka
- schopnosť budovať formálno-neformálne vzťahy so zákazníkmi
- vysoké pracovné nasadenie, schopnosť pracovať pod tlakom a konštruktívne riešiť viaceré úlohy (projekty naraz)
- vodičský preukaz typu B/ aktívny vodič – podmienkou
- strojopis – pokročilý
- veľmi dobrá znalosť práce s MS Office
- iniciatíva a proaktívny prístup
- orientácia na trh a zákazníka
- časová flexibilita
- príjemné a profesionálne vystupovanie
- vhodná miera empatie ale i asertivity
- pozitívne myslenie
- spoľahlivosť
- zodpovednosť
- odolnosť voči stresu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Copytrend, s.r.o. je lídrom v sektore ohodnocovania nehnuteľností, hnuteľného majetku a podnikov.
Cieľom spoločnosti je zabezpečiť našim klientom a partnerom KOMFORTNÝ a EFEKTÍVNY spôsob využitia komplexných služieb v oblasti ohodnocovania.
Spoločnosť je zároveň znaleckou organizáciou zapísanou v zozname znaleckých organizácií Ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky.
Cieľom spoločnosti je zabezpečiť našim klientom a partnerom KOMFORTNÝ a EFEKTÍVNY spôsob využitia komplexných služieb v oblasti ohodnocovania.
Spoločnosť je zároveň znaleckou organizáciou zapísanou v zozname znaleckých organizácií Ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky.
ID: 3577004
Megjelentetés dátuma: 12.1.2019
2019-01-12
Régió: Bratislava Pozíció: Account manager, Asistent, Office manager Cég: Copytrend, s.r.o
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: Od 1.000 €/ brutto mesiac