Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Klientský koordinátor
CONCEPT CLINIC
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacZohľadnia sa skúsenosti a prax kandidáta.
1 100 EUR/mesiacZohľadnia sa skúsenosti a prax kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme šikovnú a príjemnú kolegyňu na zabezpečenie profesionálneho kontaktu klienta s klinikou. Vašou prácou bude:
Starostlivosť o klientelu ambulancie plastickej chirurgie.
Organizácia a manažment diára plastického chirurga - objednávanie klientov na konzultácie, kontroly, zákroky a operácie.
Vystavovanie zálohových faktúr za zákroky a operácie.
Reprezentatívne vystupovanie a efektívna a profesionálna komunikácia.
Uvádzanie návštev a poskytovanie komplexných informácií klientom.
Zabezpečovanie komfortu pre klientov (občerstvenie, poradenstvo, servis).
Zodpovedné a presné vedenie evidencie a dokumentácie o zrealizovaných platbách klientov za poskytnuté výkony a služby.
Administratívna podpora - evidencia pošty, skenovanie faktúr pre účtovné oddelenie.
Riešenie vzniknutých neštandardných situácií v súčinnosti s nadriadeným.
Bližšie informácie ohľadom pracovnej doby a podmienok budú poskytnuté na osobnom pohovore.
Starostlivosť o klientelu ambulancie plastickej chirurgie.
Organizácia a manažment diára plastického chirurga - objednávanie klientov na konzultácie, kontroly, zákroky a operácie.
Vystavovanie zálohových faktúr za zákroky a operácie.
Reprezentatívne vystupovanie a efektívna a profesionálna komunikácia.
Uvádzanie návštev a poskytovanie komplexných informácií klientom.
Zabezpečovanie komfortu pre klientov (občerstvenie, poradenstvo, servis).
Zodpovedné a presné vedenie evidencie a dokumentácie o zrealizovaných platbách klientov za poskytnuté výkony a služby.
Administratívna podpora - evidencia pošty, skenovanie faktúr pre účtovné oddelenie.
Riešenie vzniknutých neštandardných situácií v súčinnosti s nadriadeným.
Bližšie informácie ohľadom pracovnej doby a podmienok budú poskytnuté na osobnom pohovore.
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame Vám prácu na klinike estetickej medicíny, príjemné pracovné prostredie a priestor pre uplatnenie vlastných nápadov, schopností a iniciatívy:
- zaujímavú a perspektívnu prácu a garantovanú dlhodobú spoluprácu
- moderné a špičkové vybavenie kliniky
- fantastický pracovný kolektív
- školenia a zvyšovanie znalostí a zručností
- zamestnanecké zľavy na produkty a služby
- zaujímavú a perspektívnu prácu a garantovanú dlhodobú spoluprácu
- moderné a špičkové vybavenie kliniky
- fantastický pracovný kolektív
- školenia a zvyšovanie znalostí a zručností
- zamestnanecké zľavy na produkty a služby
Informácie o výberovom konaní
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku. Nástup požadujeme ihneď.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Základy
Pokladňa - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Pozitívny prístup - veľa energie, zanietenie a osobný temperament!
- Tímový hráč - sme ako rodina, takže sa vyžaduje kamarátenie sa s ostatnými kolegami
- Vynikajúce zručnosti v oblasti služieb zákazníkom - poznáte svojho klienta, ste profesionálny a priateľský
- Silné predajné a komunikačné schopnosti - viete, ako upútať svojich klientov
- Zmysel pre detail – viete veľa o malých veciach o našej značke a poskytovaných službách
- Vytvárať dlhotrvajúce vzťahy s klientmi – spolupracujete s klientmi pre dosiahnutie najlepších výsledkov
- Úprimnosť, spoľahlivosť a lojalita
- Potenciál vedomostne rásť a učiť sa
- Angličtina alebo Nemčina na komunikatívnej úrovni, prípadne ďalší iný cudzí jazyk je výhodou
- Predchádzajúce skúsenosti v medicínskom zariadení sú výhodou, ale nie podmienkou.
- Tímový hráč - sme ako rodina, takže sa vyžaduje kamarátenie sa s ostatnými kolegami
- Vynikajúce zručnosti v oblasti služieb zákazníkom - poznáte svojho klienta, ste profesionálny a priateľský
- Silné predajné a komunikačné schopnosti - viete, ako upútať svojich klientov
- Zmysel pre detail – viete veľa o malých veciach o našej značke a poskytovaných službách
- Vytvárať dlhotrvajúce vzťahy s klientmi – spolupracujete s klientmi pre dosiahnutie najlepších výsledkov
- Úprimnosť, spoľahlivosť a lojalita
- Potenciál vedomostne rásť a učiť sa
- Angličtina alebo Nemčina na komunikatívnej úrovni, prípadne ďalší iný cudzí jazyk je výhodou
- Predchádzajúce skúsenosti v medicínskom zariadení sú výhodou, ale nie podmienkou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť CONCEPT CLINIC je klinika všeobecnej a estetickej medicíny. Je tu pre každého, kto hľadá špičkové služby, najmodernejšie vybavenie a holistický prístup erudovaných lekárov špecialistov a terapeutov krásy tváre aj tela. Luxusné priestory kliniky sa nachádzajú v novovybudovanej štvrti Zuckermandel v centre Bratislavy.
ID: 3868479
Megjelentetés dátuma: 11.2.2020
2020-02-11
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Office manager, Recepčná Cég: CONCEPT CLINIC
Alapbér (bruttó): 1 100 EUR/mesiac