Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Beszélsz magyarul aj po slovensky? Hľadáme pracovníkov/pracovníčky zákazníckej podpory
Miesto práce
Kalinčiakova 31, Bratislava
Kalinčiakova 31, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
28.10.2019
28.10.2019
Mzdové podmienky (brutto)
950 - 1 000 EUR/mesiac820 € + cca 160-220 € bonus, resp. 5 € + 1 - 1,20 €/hod.
950 - 1 000 EUR/mesiac820 € + cca 160-220 € bonus, resp. 5 € + 1 - 1,20 €/hod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Táto pozícia zahŕňa poskytovanie komplexného zákazníckeho servisu cez telefón, e-mail a písomne pre slovenských a maďarských klientov online shop-u nášho partnera – známej medzinárodnej obchodnej spoločnosti Tchibo:
- poskytovanie komplexného poradenstva o produktoch, aktuálnych akciách a ostatných službách spoločnosti
- analýza požiadaviek zákazníka a následné hľadanie riešení s dôrazom na maximálnu spokojnosť
- spracúvanie a vybavovanie objednávok
- prozákaznícke riešenie sťažností zákazníkov
- administratívne činnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ponúkame:
- flexibilné plánovanie pracovného času
- "Member gets member" (Poznáš niekoho, kto by u nás chcel pracovať? Predstav nám
- káva a čaje po celý deň zdarma
- každý týždeň pre všetkých čerstvé ovocie
- tímové akcie (teambuildingy, spoločné podujatia pre zamestnancov)
- oddychová miestnosť (Chill-Out-Room)
- Týždeň zdravia
- karta Multisport, umožňujúca neobmedzený vstup na rôzne športoviská za veľmi
- vzdelávací program pre našich zamestnancov zadarmo
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Maďarský jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• slovenčina a maďarčina ako materinský jazyk alebo na úrovni materinského jazyka (slovom aj písmom)
• výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
• rozvinutá PC gramotnosť
• dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
• dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu
• výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
• rozvinutá PC gramotnosť
• dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
• dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 3786058
Megjelentetés dátuma: 14.10.2019
2019-10-14
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Telefonický operátor Cég: TELUS International
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 950 - 1 000 EUR/mesiac820 € + cca 160-220 € bonus, resp. 5 € + 1 - 1,20 €/hod.