Zarob si s češtinou ako operátor klientského centra!

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
05.09.2018
Mzdové podmienky (brutto)
850 € + cca. 200€ bonus/mesiac; resp 5,20€+1€/h

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Táto pozícia zahŕňa poskytovanie zákazníckeho servisu cez telefón (iba prijímanie hovorov, nie obvolávanie zákazníkov), e-mail a písomne pre českých klientov online shop-u nášho partnera – známej medzinárodnej obchodnej spoločnosti, pôsobiacej v mnohých odvetviach vrátane tradičného obchodu s kávou:

  • poradenstvo o produktoch, akciách a ostatných službách
  • spracúvanie a vybavovanie objednávok
  • administratívne činnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ponúkame:

  • flexibilné plánovanie pracovného času (plný alebo skrátený úväzok od 20 hod/týž., v rámci prevádzkových hodín 8-20; resp. so: 8-16)
  • klimatizovaný office
  • možnosť kariérneho rastu
  • "Employee gets employee" (Poznáš niekoho, kto by u nás chcel pracovať? Predstav nám ho a môžeš získať atraktívny bonus!)
  • stravné lístky sú samozrejmosťou
  • káva a čaje po celý deň zdarma
  • každý týždeň pre všetkých čerstvé ovocie
  • tímové akcie (teambuildingy, spoločné podujatia pre zamestnancov)
  • oddychová miestnosť (Chill-Out-Room)
  • Týždne zdravia
  • karta Multisport, umožňujúca neobmedzený vstup na rôzne športoviská za veľmi výhodnú cenu
  • vzdelávací program pre zamestnancov zadarmo
  • možnosť čerpania dovolenky aj počas skúšobnej doby

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás ponuka zaujala, neváhajte nám zaslať Váš životopis. Výberové konanie pozostáva z telefonického pohovoru a osobného stretnutia.

K žiadosti prosím pripojte súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v zmysle zákona NR SR č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Český jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • čeština na komunikatívnej úrovni (hovorovo aj písomne)
  • výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
  • rozvinutá PC gramotnosť
  • dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
  • dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu
  • možnosť zúčastniť sa už plateného vstupného školenia od 05.09.2018 do 19.09.2018 (každý pracovný deň od 8.00 do 16.30)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Nikoleta Kovácsová
E-mail: poslať životopis
ID: 3463921  Megjelentetés dátuma: 6.8.2018  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 850 € + cca. 200€ bonus/mesiac; resp 5,20€+1€/h