Hľadáme kolegov/kolegyne s aktívnou češtinou do zákazníckeho centra

Miesto práce
Kalinčiakova 31, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
11.12.2017
Mzdové podmienky (brutto)
cca. 850 - 900 €/mesiac, resp. 5,50€/hod.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Táto pozícia zahŕňa poskytovanie komplexného zákazníckeho servisu cez telefón, e-mail a písomne pre českých klientov nášho partnera – známeho poskytovateľa v oblasti TV & médií:
• zadávanie, kontrola a schvaľovanie nových zmlúv a dodatkových služieb do systému na základe telefonických požiadaviek predajcov
• aktivácia a deaktivácia služieb
• telefonické potvrdzovanie zmlúv
• technická podpora
• administratívne činnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

• motivujúce finančné ohodnotenie
• náročná, ale pestrá pracovná náplň
• intenzívne zatrénovanie
• moderný office
• možnosť kariérneho rastu v medzinárodnej spoločnosti
• možnosť osobného rozvoja
• flexibilné plánovanie pracovného času (min. 20 hod/týž.)


• "Employee gets employee" (Poznáš niekoho, kto by u nás chcel pracovať? Predstav nám ho a môžeš získať atraktívny bonus!)
• káva a čaje po celý deň zdarma
• každý týždeň pre všetkých čerstvé ovocie
• tímové akcie (teambuildingy, spoločné podujatia pre zamestnancov)
• oddychová miestnosť (Chill-Out-Room)
• Týždne zdravia
• karta Multisport, umožňujúca neobmedzený vstup na rôzne športoviská za veľmi výhodnú cenu
• zľavy u našich partnerov (fitness centrá, bioobchod, sushi reštaurácia a iné)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Český jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• čeština na dobre komunikatívnej úrovni (slovom aj písmom)
• výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
• rozvinutá PC gramotnosť
• dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
• dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu
• časová dostupnosť min. 20 hod/týž. - v rámci pracovnej doby PO – PI 08.00 - 22.00, víkendy a sviatky 10.00 – 22.00

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Barbora Košecová
Tel.: +421233017006
E-mail: poslať životopis
ID: 3258379  Megjelentetés dátuma: 1.12.2017  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: cca. 850 - 900 €/mesiac, resp. 5,50€/hod.