Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Telefonický operátor/telefonista zákazníckej linky Orange Slovensko - telesales s nástupným bonusom - vhodné aj pre absolventov!
COM 2 BIZ spol. s r.o.
Miesto práce
Lipová 4987/1, Prešovský kraj, okres Bardejov, okres Prešov, okres Sabinov, okres Vranov nad Topľou, Košice
Lipová 4987/1, Prešovský kraj, okres Bardejov, okres Prešov, okres Sabinov, okres Vranov nad Topľou, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
400 - 800
400 - 800
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Spoločnosť Orange Slovensko, a.s. spúšťa VIANOČNÚ KAMPAŇ zameranú na zvýšenie zákazníckej spokojnosti pri využívaní telekomunikačných služieb, s cieľom zabezpečiť zákazníkom tieto služby pod jednou strechou v špeciálnych vianočných cenách.
Callcentrum je v toto projekte určené doplniť a podporiť obchodný tím, telefonickým kontaktovaním zákazníkov.
Tvojou úlohou bude:
- telefonický predaj a poradenstvo existujúcim a potenciálnym zákazníkom mobilného operátora;
- poskytovanie informácií o službách a produktoch ;
- dodržiavanie kvality poskytovaných informácií, dodržiavanie komunikačných štandardov;
- progresívna forma finančného ohodnotenia, motivačné odmeny a súťaže;
- práca 8 hodín denne v priateľskom kolektíve;
- vhodné aj pre absolventov strednej a vysokej školy.
Viac o službe ORANGE DOMA:
Služba Orange Doma zákazníkom prináša nadštandardnú starostlivosť obchodníka priamo do pohodlia ich domácnosti. Vďaka odborne vyškolenému personálu dostáva zákazník profesionálny a komplexný servis pri zabezpečení telekomunikačných služieb bez nutnosti opustiť svoj domov. Všetko tak vybaví komfortne a bez čakania.
Callcentrum je v toto projekte určené doplniť a podporiť obchodný tím, telefonickým kontaktovaním zákazníkov.
Tvojou úlohou bude:
- telefonický predaj a poradenstvo existujúcim a potenciálnym zákazníkom mobilného operátora;
- poskytovanie informácií o službách a produktoch ;
- dodržiavanie kvality poskytovaných informácií, dodržiavanie komunikačných štandardov;
- progresívna forma finančného ohodnotenia, motivačné odmeny a súťaže;
- práca 8 hodín denne v priateľskom kolektíve;
- vhodné aj pre absolventov strednej a vysokej školy.
Viac o službe ORANGE DOMA:
Služba Orange Doma zákazníkom prináša nadštandardnú starostlivosť obchodníka priamo do pohodlia ich domácnosti. Vďaka odborne vyškolenému personálu dostáva zákazník profesionálny a komplexný servis pri zabezpečení telekomunikačných služieb bez nutnosti opustiť svoj domov. Všetko tak vybaví komfortne a bez čakania.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v príjemnom a modernom priestore
- práca v mladom a dynamickom tíme
- stabilný hodinový zárobok s progresívne nastavenou variabilnou zložkou
- motivačné odmeny a bonusy
- možnosť kariérneho rastu až na pozíciu MANAŽÉR OBCHODNEJ SKUPINY
- práca v mladom a dynamickom tíme
- stabilný hodinový zárobok s progresívne nastavenou variabilnou zložkou
- motivačné odmeny a bonusy
- možnosť kariérneho rastu až na pozíciu MANAŽÉR OBCHODNEJ SKUPINY
Informácie o výberovom konaní
Výberové konanie pozostáva z týchto častí:
1. osobný pohovor
2. absolvovanie školenia PROFESSIONAL CUSTOMER SERVICE® - 5 dní (školenie je bezplatné)
3. proces implementácie do tímu
Pracovná ponuka je vhodná aj pre ABSOLVENTOV!
Je potrebné akceptovať skutočnosť dennej dochádzky do Prešova na predajňu.
Váš životopis nám zašlite na doleuvedený mailový kontakt. Každému uchádzačovi odpovedáme!
Na osobný pohovor pozývame iba vybratých uchádzačov.
1. osobný pohovor
2. absolvovanie školenia PROFESSIONAL CUSTOMER SERVICE® - 5 dní (školenie je bezplatné)
3. proces implementácie do tímu
Pracovná ponuka je vhodná aj pre ABSOLVENTOV!
Je potrebné akceptovať skutočnosť dennej dochádzky do Prešova na predajňu.
Váš životopis nám zašlite na doleuvedený mailový kontakt. Každému uchádzačovi odpovedáme!
Na osobný pohovor pozývame iba vybratých uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent strednej školy
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- cit pre obchodovanie
- komunikačné zručnosti (asertivita, empatia, kladenie otázok)
- skúsenosti v oblasti predaja sú vítané, nie sú však podmienkou,
- organizácia a plánovanie pracovných úloh,
- vysoká reakčná schopnosť
- schopnosť vedenia obchodného rozhovoru
- komunikačné zručnosti (asertivita, empatia, kladenie otázok)
- skúsenosti v oblasti predaja sú vítané, nie sú však podmienkou,
- organizácia a plánovanie pracovných úloh,
- vysoká reakčná schopnosť
- schopnosť vedenia obchodného rozhovoru
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Obchodná spoločnosť, ktorá sa venuje priamemu predaju služieb v segmente B2B a B2C pre veľké nadnárodné spoločnosti, pôsobiace na slovenskom trhu.
Medzi naše aktivity na oddelení MARKETINGU patrí:
- vykonávanie prieskumov, ankiet, aktualizácie dát;
- získavanie súhlasov pre účely marketingových aktivít obchodných spoločností;
- vykonávanie plošného marketingu vo zverenom regióne;
- odovzdávanie POS materiálov kontaktovaných zákazníkov;
Medzi naše aktivity na oddelení REKLAMY patrí:
- telefonický prieskum spokojnosti zákazníkov; a analýza zákazníckych dát o službách a produktoch;
- aktualizácia produktov a služieb ktoré zákazníci využívajú;
- validácia a verifikácia aktivít z oddelenia marketingu
Medzi naše aktivity na oddelení PREDAJA patrí:
- F2F- získavanie v osobnom styku so zákazníkom
- telesales / telefonický predaj produktov a služieb zákazníkom
- online predaj produktov a služieb zákazníkom
- zabezpečovanie LEADOV pre obchodné oddelenie
- B2B aktivity súvisiace s oblasťou GDPR a Cyber Protection;
Medzi naše aktivity na oddelení MARKETINGU patrí:
- vykonávanie prieskumov, ankiet, aktualizácie dát;
- získavanie súhlasov pre účely marketingových aktivít obchodných spoločností;
- vykonávanie plošného marketingu vo zverenom regióne;
- odovzdávanie POS materiálov kontaktovaných zákazníkov;
Medzi naše aktivity na oddelení REKLAMY patrí:
- telefonický prieskum spokojnosti zákazníkov; a analýza zákazníckych dát o službách a produktoch;
- aktualizácia produktov a služieb ktoré zákazníci využívajú;
- validácia a verifikácia aktivít z oddelenia marketingu
Medzi naše aktivity na oddelení PREDAJA patrí:
- F2F- získavanie v osobnom styku so zákazníkom
- telesales / telefonický predaj produktov a služieb zákazníkom
- online predaj produktov a služieb zákazníkom
- zabezpečovanie LEADOV pre obchodné oddelenie
- B2B aktivity súvisiace s oblasťou GDPR a Cyber Protection;
ID: 2824166
Megjelentetés dátuma: 23.11.2016
2016-11-23
Régió: Lipová 4987/1, Prešovský kraj, okres Bardejov, okres Prešov, okres Sabinov, okres Vranov nad Topľou, Košice Pozíció: Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Cég: COM 2 BIZ spol. s r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 400 - 800