Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Customer Support (1st line)
CloudTalk
Miesto práce
Západný rad 31, Bratislava
Západný rad 31, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 2 000 EUR/mesiacPlat odrážajúci skúsenosti a pracovnú senioritu (od 1000 EUR/mes. do 3000 EUR/mes.)
1 000 - 2 000 EUR/mesiacPlat odrážajúci skúsenosti a pracovnú senioritu (od 1000 EUR/mes. do 3000 EUR/mes.)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Základom tvojej práce bude komunikácia - komunikácia so zákazníkmi, potenciálnymi zákazníkmi a s celým CloudTalk tímom. Budeš komunikovať najmä prostredníctvom e-mailu, chatu alebo telefónu, ale aj osobne na spoločných meetingoch.
- Budeš pomáhať zákazníkom s aktiváciou, úvodným set-upom CloudTalk-u a pri riešení ich problémov.
- Budeš monitorovať CloudTalk, aby sme mohli rýchlo identifikovať problémy hneď, keď nastanú.
- Budeš sa podieľať na vytváraní technickej dokumentácie, knowledge base a troubleshooting dokumentácie pre interné účely, ale aj pre zákazníkov.
- Ale hlavne: budeš pomáhať s ďalším rozvojom nášho skvelého produktu.
Pracujeme technológiami ako:
- VOIP technológie: Asterisk, Kamailio, WebRTC.
- Ďalšie technológie: Amazon AWS, MariaDB, Redis, Cloudflare, Nginx, Elasticsearch.
- Nástroje na monitorovanie a zálohovanie: Zabbix, Grafana.
- Budeš pomáhať zákazníkom s aktiváciou, úvodným set-upom CloudTalk-u a pri riešení ich problémov.
- Budeš monitorovať CloudTalk, aby sme mohli rýchlo identifikovať problémy hneď, keď nastanú.
- Budeš sa podieľať na vytváraní technickej dokumentácie, knowledge base a troubleshooting dokumentácie pre interné účely, ale aj pre zákazníkov.
- Ale hlavne: budeš pomáhať s ďalším rozvojom nášho skvelého produktu.
Pracujeme technológiami ako:
- VOIP technológie: Asterisk, Kamailio, WebRTC.
- Ďalšie technológie: Amazon AWS, MariaDB, Redis, Cloudflare, Nginx, Elasticsearch.
- Nástroje na monitorovanie a zálohovanie: Zabbix, Grafana.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Možnosť byť súčasťou skvelého tímu skúsených ľudí, ktorý vytvára produkt na svetovej úrovni.
- Rodinnú atmosféru, kde nájdeš nových priateľov.
- Príležitosť rásť a dokázať veľké veci.
- Malý tím, kde každý môže vyniknúť. Máš šancu profesionálne a osobnostne rásť.
- Rodinný dom so záhradou a saunou pre regeneráciu. V blízkosti sa nachádza najväčší mestský park.
- Flexibilnú pracovnú dobu.
- Odmeny na základe tvojho nasadenia a schopností.
- MultiSport kartu pre pravidelný pohyb a relaxáciu.
- Garáž na bicykle :)
- Rodinnú atmosféru, kde nájdeš nových priateľov.
- Príležitosť rásť a dokázať veľké veci.
- Malý tím, kde každý môže vyniknúť. Máš šancu profesionálne a osobnostne rásť.
- Rodinný dom so záhradou a saunou pre regeneráciu. V blízkosti sa nachádza najväčší mestský park.
- Flexibilnú pracovnú dobu.
- Odmeny na základe tvojho nasadenia a schopností.
- MultiSport kartu pre pravidelný pohyb a relaxáciu.
- Garáž na bicykle :)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Dokážeš na seba prevziať zodpovednosť.
- Máš aspoň minimálne skúsenosti v podobnej oblasti.
- Máš proaktívny prístup k riešeniu úloh.
- Dokážeš komunikovať v angličtine slovom aj písmom. Ďalšie jazyky sú veľkou výhodou.
- Máš chuť sa neustále vzdelávať. Čo nevieš, to ťa naučíme my.
- Si schopný riešiť rôznorodé problémy, máš kritické myslenie a vieš sa sám rozhodovať.
- Máš vzťah k IT oblasti. VoIP veľkou výhodou.
- Máš profesionálny prístup s odhodlaním poskytovať úžasnú zákaznícku podporu.
- Si tímový hráč s nasadením.
- Ak si naozaj šikovný, môžeš si zostaviť svoj Customer Support tím a byť Head of Customer Support.
- Máš aspoň minimálne skúsenosti v podobnej oblasti.
- Máš proaktívny prístup k riešeniu úloh.
- Dokážeš komunikovať v angličtine slovom aj písmom. Ďalšie jazyky sú veľkou výhodou.
- Máš chuť sa neustále vzdelávať. Čo nevieš, to ťa naučíme my.
- Si schopný riešiť rôznorodé problémy, máš kritické myslenie a vieš sa sám rozhodovať.
- Máš vzťah k IT oblasti. VoIP veľkou výhodou.
- Máš profesionálny prístup s odhodlaním poskytovať úžasnú zákaznícku podporu.
- Si tímový hráč s nasadením.
- Ak si naozaj šikovný, môžeš si zostaviť svoj Customer Support tím a byť Head of Customer Support.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
CloudTalk ☁️ is a modern and user friendly cloud telephony solution which disrupts the $50 billion stagnant telephony market. Through our easy integrability and advanced features, CloudTalk saves 2-3 minutes on every phone call! Our solution is loved by customer support and sales teams all over the world. We can, of course, back this bold claim with data - Check Capterra, Pipedrive Marketplace or G2
We believe in connecting the world not only through technology but also through people. CloudTalk’s 60+ employees of 11 nationalities work remotely from Europe, Asia and South America. With our clients spanning industries like SaaS, e-commerce, tech and finance, we work with companies such as Fujitsu, Mercedes, Oyo or the Ministry of Health of Slovak Republic.
We believe in connecting the world not only through technology but also through people. CloudTalk’s 60+ employees of 11 nationalities work remotely from Europe, Asia and South America. With our clients spanning industries like SaaS, e-commerce, tech and finance, we work with companies such as Fujitsu, Mercedes, Oyo or the Ministry of Health of Slovak Republic.
ID: 3613952
Megjelentetés dátuma: 9.9.2019
2019-09-09
Régió: Bratislava Pozíció: IT/Technical Support Specialist, Špecialista podpory zákazníkov Cég: CloudTalk
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1 000 - 2 000 EUR/mesiacPlat odrážajúci skúsenosti a pracovnú senioritu (od 1000 EUR/mes. do 3000 EUR/mes.)