Customer Support (1st line)

CloudTalk

Miesto práce
Západný rad 31, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 2 000 EUR/mesiacPlat odrážajúci skúsenosti a pracovnú senioritu (od 1000 EUR/mes. do 3000 EUR/mes.)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Základom tvojej práce bude komunikácia - komunikácia so zákazníkmi, potenciálnymi zákazníkmi a s celým CloudTalk tímom. Budeš komunikovať najmä prostredníctvom e-mailu, chatu alebo telefónu, ale aj osobne na spoločných meetingoch.
- Budeš pomáhať zákazníkom s aktiváciou, úvodným set-upom CloudTalk-u a pri riešení ich problémov.
- Budeš monitorovať CloudTalk, aby sme mohli rýchlo identifikovať problémy hneď, keď nastanú.
- Budeš sa podieľať na vytváraní technickej dokumentácie, knowledge base a troubleshooting dokumentácie pre interné účely, ale aj pre zákazníkov.
- Ale hlavne: budeš pomáhať s ďalším rozvojom nášho skvelého produktu.

Pracujeme technológiami ako:
- VOIP technológie: Asterisk, Kamailio, WebRTC.
- Ďalšie technológie: Amazon AWS, MariaDB, Redis, Cloudflare, Nginx, Elasticsearch.
- Nástroje na monitorovanie a zálohovanie: Zabbix, Grafana.

Zamestnanecké výhody, benefity

- Možnosť byť súčasťou skvelého tímu skúsených ľudí, ktorý vytvára produkt na svetovej úrovni.
- Rodinnú atmosféru, kde nájdeš nových priateľov.
- Príležitosť rásť a dokázať veľké veci.
- Malý tím, kde každý môže vyniknúť. Máš šancu profesionálne a osobnostne rásť.
- Rodinný dom so záhradou a saunou pre regeneráciu. V blízkosti sa nachádza najväčší mestský park.
- Flexibilnú pracovnú dobu.
- Odmeny na základe tvojho nasadenia a schopností.
- MultiSport kartu pre pravidelný pohyb a relaxáciu.
- Garáž na bicykle :)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Dokážeš na seba prevziať zodpovednosť.
- Máš aspoň minimálne skúsenosti v podobnej oblasti.
- Máš proaktívny prístup k riešeniu úloh.
- Dokážeš komunikovať v angličtine slovom aj písmom. Ďalšie jazyky sú veľkou výhodou.
- Máš chuť sa neustále vzdelávať. Čo nevieš, to ťa naučíme my.
- Si schopný riešiť rôznorodé problémy, máš kritické myslenie a vieš sa sám rozhodovať.
- Máš vzťah k IT oblasti. VoIP veľkou výhodou.
- Máš profesionálny prístup s odhodlaním poskytovať úžasnú zákaznícku podporu.
- Si tímový hráč s nasadením.
- Ak si naozaj šikovný, môžeš si zostaviť svoj Customer Support tím a byť Head of Customer Support.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

CloudTalk ☁️ is a modern and user friendly cloud telephony solution which disrupts the $50 billion stagnant telephony market. Through our easy integrability and advanced features, CloudTalk saves 2-3 minutes on every phone call! Our solution is loved by customer support and sales teams all over the world. We can, of course, back this bold claim with data - Check Capterra, Pipedrive Marketplace or G2

We believe in connecting the world not only through technology but also through people. CloudTalk’s 60+ employees of 11 nationalities work remotely from Europe, Asia and South America. With our clients spanning industries like SaaS, e-commerce, tech and finance, we work with companies such as Fujitsu, Mercedes, Oyo or the Ministry of Health of Slovak Republic.
ID: 3613952  Megjelentetés dátuma: 9.9.2019  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1 000 - 2 000 EUR/mesiacPlat odrážajúci skúsenosti a pracovnú senioritu (od 1000 EUR/mes. do 3000 EUR/mes.)