Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Administratívny pracovník - Junior Manager
CITY GASTRO s. r. o.
Miesto práce
British International School, Pekníkova, Dúbravka
British International School, Pekníkova, Dúbravka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
15.01.2021
15.01.2021
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 000 EUR/mesiac+ variabilná zložka mzdy , záleží od skúseností a zručností uchádzača
900 - 1 000 EUR/mesiac+ variabilná zložka mzdy , záleží od skúseností a zručností uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Zodpovedný za plynulý chod prevádzky, je nápomocný manažérovi prevádzky pri dohliadaní a koordinovaní zamestnancov
- Zodpovedá za tovar a jeho správne uskladnenie, kontrola čistoty skladov a priestorov prevádzky
- Zodpovedá za objednávanie tovaru, preberanie tovaru, kontrolovanie spotrieb, kontrolu prebratého tovaru DL, FA
- Je súčinný pri zhromažďovaní všetkých dokladov na pravidelnej báze
- Vykonáva fyzické inventúry a participuje pri riešení prípadných inventúrnych rozdielov
- Aktívne sa podieľa na proaktívnom predaji na prevádzke
- Profesionálne komunikuje so zákazníkmi, študentami školy a ostatnými zainteresovanými na prevádzke
- Vedie prevádzkovú dokumentáciu, vytvára administratívne podklady, administratívne práce podľa pokynov manažéra prevádzky
- Participuje pri príprave JL – korekcia SJ, preklad do AJ, príprava podkladov JL pre škôlky, umiestnenie JL na e-skoly
- Zodpovedá za evidenciu a spracovanie tržieb
- Pracuje s registračnou pokladňou, vykonáva uzávierky
- Pravidelné sledovanie, kontrola sortimentov a následné objednávanie a dopĺňanie
- Spolupracuje podľa pokynov manažéra pri riešení pohľadávok
- Zodpovedá za tovar a jeho správne uskladnenie, kontrola čistoty skladov a priestorov prevádzky
- Zodpovedá za objednávanie tovaru, preberanie tovaru, kontrolovanie spotrieb, kontrolu prebratého tovaru DL, FA
- Je súčinný pri zhromažďovaní všetkých dokladov na pravidelnej báze
- Vykonáva fyzické inventúry a participuje pri riešení prípadných inventúrnych rozdielov
- Aktívne sa podieľa na proaktívnom predaji na prevádzke
- Profesionálne komunikuje so zákazníkmi, študentami školy a ostatnými zainteresovanými na prevádzke
- Vedie prevádzkovú dokumentáciu, vytvára administratívne podklady, administratívne práce podľa pokynov manažéra prevádzky
- Participuje pri príprave JL – korekcia SJ, preklad do AJ, príprava podkladov JL pre škôlky, umiestnenie JL na e-skoly
- Zodpovedá za evidenciu a spracovanie tržieb
- Pracuje s registračnou pokladňou, vykonáva uzávierky
- Pravidelné sledovanie, kontrola sortimentov a následné objednávanie a dopĺňanie
- Spolupracuje podľa pokynov manažéra pri riešení pohľadávok
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v stabilnej gastronomickej spoločnosti
- Profesionálny rast a rozvoj v rámci danej pozície
- Práca v mladom, dynamickom kolektíve
- MultiSport karta čiastočne hradená zamestnávateľom
- Profesionálny rast a rozvoj v rámci danej pozície
- Práca v mladom, dynamickom kolektíve
- MultiSport karta čiastočne hradená zamestnávateľom
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
Vzdelanie v odbore
ekonomické / gastronómia v odbore
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - pokročilý
Skladové hospodárstvo - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Skladové hospodárstvo - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zmysel pre poriadok a systém
- pozitívny prístup k práci
- zodpovednosť
- spoľahlivosť
- komunikatívne a príjemné vystupovanie
- prax v gastronómi alebo potravinárstve
- schopnosť pracovať a podávať optimálny pracovný výkon pod tlakom
- zdravotný preukaz, hygienické minimum - výhodou
- pozitívny prístup k práci
- zodpovednosť
- spoľahlivosť
- komunikatívne a príjemné vystupovanie
- prax v gastronómi alebo potravinárstve
- schopnosť pracovať a podávať optimálny pracovný výkon pod tlakom
- zdravotný preukaz, hygienické minimum - výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Naša spoločnosť poskytuje komplexné služby v oblasti spoločného stravovania a gastronómie. Pre našich klientov v prevádzkach spoločného stravovania pripravujeme niekoľko tisíc jedál denne, prevádzkujeme niekoľko reštaurácií, zabezpečujeme stravovanie pre domovy seniorov, školy, nemocnice a poskytujeme tiež cateringové služby.
Tím CityGastro tvoria kuchári a manažéri s dlhoročnými skúsenosťami v oblasti gastronómie. Vysoké nároky na dodávateľov a personál nám umožňujú poskytovať kvalitné služby a pružne reagovať na požiadavky klientov.
Tím CityGastro tvoria kuchári a manažéri s dlhoročnými skúsenosťami v oblasti gastronómie. Vysoké nároky na dodávateľov a personál nám umožňujú poskytovať kvalitné služby a pružne reagovať na požiadavky klientov.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Adresa spoločnosti
ID: 3999784
Megjelentetés dátuma: 14.12.2020
2020-12-14
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent Cég: CITY GASTRO s. r. o.
Alapbér (bruttó): 900 EUR/mesiac