Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
CGI Slovensko
Tvoríme digitálnu budúcnosť Sme popredná globálna firma v oblasti IT konzultácií.
Tvoríme digitálnu budúcnosť Sme popredná globálna firma v oblasti IT konzultácií.
IT Project Admin
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacPonúkaný plat štartuje od 1000 EUR/m. (brutto). Konečná výška platu bude závisieť od reálnych skúsenosti a znalostí kandidáta.
1 300 EUR/mesiacPonúkaný plat štartuje od 1000 EUR/m. (brutto). Konečná výška platu bude závisieť od reálnych skúsenosti a znalostí kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Popis pozície
Do nášho dynamického tímu hľadáme nového kolegu, ktorý sa bude podieľať na riadení projektov dodávky profesionálnych IT riešení. Project Administrátor je zodpovedný za pomoc projektovým manažérom pri riadení projektov dodávky IT riešení pre klientov najmä v telekomunikačnom a financom sektore.
Ponúkame prácu na projektoch pod vedením skúsených projektových manažérov a konzultantov, ako aj výborné možnosti profesionálneho rastu v rámci spoločnosti (na príklad v budúcnosti posun na projektového manažéra). V našom tíme pracujeme na rôznorodých zaujímavých projektoch, od menších až po väčšie medzinárodné projekty v rôznych oblastiach. Stanete sa súčasťou nášho priateľského a stabilného tímu profesionálov v Bratislave.
Vaše budúce úlohy a zodpovednosti
• Spolupráca na príprave obchodných ponúk
• Spolupráca pri riadení dodávky projektu podľa časového plánu a rozpočtu projektu
• Príprava a kontrola projektových financií a dokumentácie k projektu
• Vytváranie pravidelného súhrnného reportingu
• Dodržiavanie postupov podľa metodiky projektového riadenia
• Pracovné diskusie s vývojovými tímami, riešenie stavu úloh
• Kolaborácia s projektovými manažérmi nad finančnými reportmi
• Riadenie prístupu k zákazníckym dokumentáciám
• Organizovanie a zabezpečovanie pravidelných projektových meetingov
• Koordinovať projektový tím, prácu jednotlivých členov projektového tímu v rámci firmy a spoluprácu s tretími stranami.
• Zabezpečiť niektoré funkcie PMO (napr. spolupráca pri spracovaní fakturácie, objednávok a projektovej evidencie)
Požadované skúsenosti
• VŠ vzdelanie technického alebo ekonomického smeru
• Znalosť niektorej z metodológií projektového riadenia
• Min. 1- ročné praktické skúsenosti na projekte v oblasti dodávky softvérového riešenia ako projektový koordinátor, administrátor alebo projektový manažér
• Skúsenosť s koordináciou/riadením nasadzovania produktu/riešenia u zákazníka výhodou
• Skúsenosť na projekte v oblasti systémovej integrácie výhodou
• Skúsenosti v oblasti bid managementu výhodou
• Znalosť anglického jazyka slovom a písmom
• Mobilita, flexibilita a prispôsobivosť zmenám
• Otvorenosť a ochotu učiť sa
• Pragmatický, flexibilný a zákaznícky orientovaný prístup k práci
• Schopnosť pracovať samostatne, ale aj spolupracovať v rámci tímu
• Analytické a logické myslenie
• Tímovosť a proaktívny prístup k zvereným úlohám
Aké benefity u nás nájdete:
• 100% preplácaná PN/OČR za 30 kalendárných dní
• 3 x sickdays
• Benefit Plus program
• Plošne 25 dní dovolenky
• Flexibilný pracovný čas, príležitostná možnosť práce z domu
• Akciový program pre zamestnancov a podiel na zisku spoločnosti
• Podpora CGI v oblasti športových aktivít
Ponúkaný plat štartuje od 1000 EUR/m. (brutto). Konečná výška platu bude závisieť od reálnych skúsenosti a znalostí kandidáta.
Do nášho dynamického tímu hľadáme nového kolegu, ktorý sa bude podieľať na riadení projektov dodávky profesionálnych IT riešení. Project Administrátor je zodpovedný za pomoc projektovým manažérom pri riadení projektov dodávky IT riešení pre klientov najmä v telekomunikačnom a financom sektore.
Ponúkame prácu na projektoch pod vedením skúsených projektových manažérov a konzultantov, ako aj výborné možnosti profesionálneho rastu v rámci spoločnosti (na príklad v budúcnosti posun na projektového manažéra). V našom tíme pracujeme na rôznorodých zaujímavých projektoch, od menších až po väčšie medzinárodné projekty v rôznych oblastiach. Stanete sa súčasťou nášho priateľského a stabilného tímu profesionálov v Bratislave.
Vaše budúce úlohy a zodpovednosti
• Spolupráca na príprave obchodných ponúk
• Spolupráca pri riadení dodávky projektu podľa časového plánu a rozpočtu projektu
• Príprava a kontrola projektových financií a dokumentácie k projektu
• Vytváranie pravidelného súhrnného reportingu
• Dodržiavanie postupov podľa metodiky projektového riadenia
• Pracovné diskusie s vývojovými tímami, riešenie stavu úloh
• Kolaborácia s projektovými manažérmi nad finančnými reportmi
• Riadenie prístupu k zákazníckym dokumentáciám
• Organizovanie a zabezpečovanie pravidelných projektových meetingov
• Koordinovať projektový tím, prácu jednotlivých členov projektového tímu v rámci firmy a spoluprácu s tretími stranami.
• Zabezpečiť niektoré funkcie PMO (napr. spolupráca pri spracovaní fakturácie, objednávok a projektovej evidencie)
Požadované skúsenosti
• VŠ vzdelanie technického alebo ekonomického smeru
• Znalosť niektorej z metodológií projektového riadenia
• Min. 1- ročné praktické skúsenosti na projekte v oblasti dodávky softvérového riešenia ako projektový koordinátor, administrátor alebo projektový manažér
• Skúsenosť s koordináciou/riadením nasadzovania produktu/riešenia u zákazníka výhodou
• Skúsenosť na projekte v oblasti systémovej integrácie výhodou
• Skúsenosti v oblasti bid managementu výhodou
• Znalosť anglického jazyka slovom a písmom
• Mobilita, flexibilita a prispôsobivosť zmenám
• Otvorenosť a ochotu učiť sa
• Pragmatický, flexibilný a zákaznícky orientovaný prístup k práci
• Schopnosť pracovať samostatne, ale aj spolupracovať v rámci tímu
• Analytické a logické myslenie
• Tímovosť a proaktívny prístup k zvereným úlohám
Aké benefity u nás nájdete:
• 100% preplácaná PN/OČR za 30 kalendárných dní
• 3 x sickdays
• Benefit Plus program
• Plošne 25 dní dovolenky
• Flexibilný pracovný čas, príležitostná možnosť práce z domu
• Akciový program pre zamestnancov a podiel na zisku spoločnosti
• Podpora CGI v oblasti športových aktivít
Ponúkaný plat štartuje od 1000 EUR/m. (brutto). Konečná výška platu bude závisieť od reálnych skúsenosti a znalostí kandidáta.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
CGI je popredná spoločnosť poskytujúca poradenské a technologické služby zamerané na pomoc klientom pri dosahovaní úspechu v ich podnikaní. Od založenia v roku 1976 zdieľame s našimi zákazníkmi ich problémy a poskytujeme kvalitné služby k ich riešeniu. 77 000 odborníkov v 40 krajinách sveta znamená pre našich klientov blízkosť, odbornosť a kompletné IT služby, ktoré naplnia ich obchodné potreby kdekoľvek a kedykoľvek. Ponúkame tak prístup a zodpovednosť lokálneho partnera, ako aj služby a schopnosti potrebné pre splnenie rozvíjajúcich sa potrieb v globálnom meradle. Naše pobočky v strednej a východnej Európe sa nachádzajú v Českej republike, Slovensku a Maďarsku. Zároveň pracujeme na projektoch významných organizácií v iných štátoch, ako je Bulharsko, Chorvátsko, Macedónsko, Čierna Hora, Rumunsko a Srbsko.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
Kontakt
ID: 3890280
Megjelentetés dátuma: 11.3.2020
2020-03-11
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, IT projektový manažér, Obchodný referent Cég: CGI Slovakia s. r. o.
Alapbér (bruttó): 1 300 EUR/mesiac