Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Konzultant predaja, Vedúci predajne
Česká mincovna SK, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.09.2020
01.09.2020
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 400 EUR/mesiac+mesačné prémie + výkonnostné odmeny. Finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta
900 - 1 400 EUR/mesiac+mesačné prémie + výkonnostné odmeny. Finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máš kladný vzťah k minciam a investičným drahým kovom? Hľadáme aktívnych, spoľahlivých a komunikatívnych kolegov orientovaných na spokojnosť zákazníka do úplne novej predajne v Bratislave. Potrebujeme tvoje nadšenie pre krásne mince, tvoju ochotu a skúsenosti pri ich predaji, chuť podeliť sa a poradiť našim zanieteným zákazníkom ale aj ďalším možným budúcim nadšenom (znalosti v oblasti numizmatiky však nie sú podmienkou). Ponúkame zaujímavé finančné ohodnotenie, kvalitné zaškolenie v už zabehnutých prevádzkach, luxusné ale priateľské prostredie novej predajne v centre Bratislavy a množstvo ďalších výhod.
Náplň práce :
- absolvovanie úvodného školenia a školení zameraných na predajné zručnosti
- obsluha zákazníkov na predajni, poradenstvo pri výbere,
- poskytovanie informácií ohľadom nových produktov a emisných plánoch
spoločnosti
- práca s pokladňou, skladovou evidenciou
- spracovanie objednávok
- práca spojená s prijatím nového tovaru alebo presunmi tovaru
- riešenie reklamácií
- komunikácia s obchodnými partnermi a nadväzovanie nových obchodných
vzťahov
- rokovania s obchodnými partnermi a klientmi
- monitorovanie trhu
- zaznamenávanie a vyhodnocovanie výsledkov činnosti
- reprezentácia spoločnosti
Náplň práce :
- absolvovanie úvodného školenia a školení zameraných na predajné zručnosti
- obsluha zákazníkov na predajni, poradenstvo pri výbere,
- poskytovanie informácií ohľadom nových produktov a emisných plánoch
spoločnosti
- práca s pokladňou, skladovou evidenciou
- spracovanie objednávok
- práca spojená s prijatím nového tovaru alebo presunmi tovaru
- riešenie reklamácií
- komunikácia s obchodnými partnermi a nadväzovanie nových obchodných
vzťahov
- rokovania s obchodnými partnermi a klientmi
- monitorovanie trhu
- zaznamenávanie a vyhodnocovanie výsledkov činnosti
- reprezentácia spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- zamestnanecké zľavy
- teambuldingy
- ďalšie benefity pri osobnom pohovore
- teambuldingy
- ďalšie benefity pri osobnom pohovore
Informácie o výberovom konaní
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
HELIOS - Základy
CRM (Customer Relationship Management) - Základy
Microsoft Office 365 - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
CRM (Customer Relationship Management) - Základy
Microsoft Office 365 - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
prax v oblasti výhodou
samostatnosť, tvorivosť, iniciatívnosť
flexibilita
vysoké pracovné nasadenie
orientácia na zákazníka a výsledky
precíznosť, spoľahlivosť a dôslednosť
pozitívny prístup k práci, životu aj k ľuďom nevyhnutný
prirodzená komunikácia a obchodná zručnosť
ochota cestovať v rámci SR, príležitostne ČR
samostatnosť, tvorivosť, iniciatívnosť
flexibilita
vysoké pracovné nasadenie
orientácia na zákazníka a výsledky
precíznosť, spoľahlivosť a dôslednosť
pozitívny prístup k práci, životu aj k ľuďom nevyhnutný
prirodzená komunikácia a obchodná zručnosť
ochota cestovať v rámci SR, príležitostne ČR
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Česká mincovňa je tradičným českým výrobcom a predajcom investičných a pamätných mincí a medailí z drahých kovov ale aj bežných kovov. Viac ako 30 rokov sme výhradným dodávateľom obežných a pamätných mincí pre Českú národnú banku. Česká mincovňa rozvíja aj vlastnú výrobu a vlastnú obchodnú činnosť. Spolupracujeme s renomovanými obchodníkmi z celého sveta, ktorí naše mince v čoraz väčšom náklade zaraďujú do svojej ponuky.
ID: 3925597
Megjelentetés dátuma: 3.8.2020
2020-08-03
Régió: Bratislava Pozíció: Finančný poradca, Konzultant, Obchodný manažér, Vedúci predajne/prevádzky Cég: Česká mincovna SK, s.r.o.
Alapbér (bruttó): 900 EUR/mesiac