Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Associate Lease Administrator
Miesto práce
myhive Vajnorská, Vajnorská, Bratislava
myhive Vajnorská, Vajnorská, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiackonečná suma závisí od znalostí a skúseností vybraného kandidáta (+ koncoročný bonus viazaný na výsledky práce)
1 000 EUR/mesiackonečná suma závisí od znalostí a skúseností vybraného kandidáta (+ koncoročný bonus viazaný na výsledky práce)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Chcete začať svoju kariéru v oblasti komerčných nehnuteľností? Ak máte skúsenosti s fakturáciou, viete pracovať v Exceli a nebojíte sa komunikovať pozícia Associate Lease Administrátor môže byť pre Vás. Lease Administrátor je zodpovedný za plnenie povinností správcu z manažérskej zmluvy v oblasti správy nájomných zmlúv, prevádzkových nákladov a administrácie nehnuteľnosti.
- zodpovednosť za vedenie agendy nájomných zmlúv
- vedenie a aktualizácia databázy platných nájomných zmlúv a ich dodatkov
- vedenie a aktualizácia databázy súčasných nájomcov
- príprava každomesačného aktuálneho letting statusu (rent roll), jeho spracovanie a odoslanie
- príprava podkladov pre fakturáciu
- príprava podkladov na indexáciu nájomného a zábezpek
- vedenie agendy prevádzkových nákladov (OPEX, MAREX), nákladov vlastníka a iných nákladov
- evidencia dodávateľských faktúr, zabezpečenie odsúhlasenia, úhrady faktúr, archivácia faktúr
- vedenie a aktualizácia databázy dodávateľských zmlúv a ich dodatkov
- príprava podkladov do reportov na základe pokynov Property Managera
- príprava podkladov pre rozpočet na základe pokynov Property Managera
- evidencia databázy a sledovanie platnosti poistných zmlúv, výšky poistného krytia, resp. výšky finančného zabezpečenia, informovanie Property Managera o prípadných porušeniach, príprava výziev na odstránení týchto porušení
- evidencia databázy a sledovanie platnosti bankových garancií nájomcov, príprava výziev na doplnenie a informovanie Property Managera
- zavedenie všetkých potrebných evidencii a databáz, príprava podklad na vyúčtovanie a sledovanie SPN a PPN podľa pokynov Property Managera
- korešpondencia s nájomcami
- evidencia obratov nájomcov ak je to relevantné pre danú nehnuteľnosť
- pohľadávková agenda
- príprava prvotných účtovných dokladov
- administratívna činnosť súvisiaca so spravovanou nehnuteľnosťou
- plnenie ďalších úloh podľa nariadení vedenia spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
Sme poradenská spoločnosť v oblasti firemných realít. Našim klientom pomáhame nájsť úspešné riešenia pre ich nehnuteľnosti. My v CBRE sa na nehnuteľnosti pozeráme ako na príležitosť získať omnoho viac. Viac spokojných zamestnancov. Viac spokojných klientov. Preto je našou víziou posúvať priestor, v ktorom ľudia pracujú a podnikajú. A to všetko cez inovatívne riešenia, ktoré odhalia skrytý potenciál každej nehnuteľnosti. Chceme, aby sa naši zamestnanci u nás cítili dobre, preto podporujeme benefity v oblasti work-life balance, zdravia, osobného rozvoja a tímovosti:
- Zdravé kancelárie s activity based pracoviskami a kolaboračnými zónami
- Masáže na pracovisku
- Sabbatical leave a dovolenka extra
- Flexibilná pracovná doba a home office
- Bonus pri narodení dieťaťa
- Dni voľna pri dôležitých životných udalostiach
- Finančný bonus za odporučenie kandidátov
- Možnosť zúčastniť sa medzinárodných výmenných programov
- Vzdelávacie a rozvojové programy pre zamestnancov
- Teambuildingy, spoločenské podujatia pre zamestnancov
- Dobrovoľnícke aktivity, práca s komunitami
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonómia, financie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Práca v MS Excel – pokročilá znalosť a skúsenosti s prácou v MS Excel sú nevhnutným poredpokladom pre zvládnutie každodenných úloh
Základy ekonómie resp. účtovníctva
Anglický jazyk – na komunikatívnej úrovni, každodenne využívaná pri práci
Logické myslenie a orientácia na detail
Základy ekonómie resp. účtovníctva
Anglický jazyk – na komunikatívnej úrovni, každodenne využívaná pri práci
Logické myslenie a orientácia na detail
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V CBRE našim klientom poskytujeme tie najlepšie služby pre ich nehnuteľnosti. Sme najväčšou svetovou poradenskou a investičnou spoločnosťou v oblasti komerčných nehnuteľností a od roku 2008 sme zaradení v zozname Fortune 500.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 3980921
Megjelentetés dátuma: 28.1.2021
2021-01-28
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Referent správy pohľadávok, Špecialista fakturácie a platieb Cég: CBRE s.r.o.
Alapbér (bruttó): 1 000 EUR/mesiac