Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Office Assistant
Miesto práce
VIVO Bratislava, Vajnorská, Nové Mesto
VIVO Bratislava, Vajnorská, Nové Mesto
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Mzdové podmienky (brutto)
4 EUR/hod.konečná suma závisí od znalostí a skúseností vybraného kandidáta
4 EUR/hod.konečná suma závisí od znalostí a skúseností vybraného kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu v OC VIVO hľadáme šikovného študenta/ študentku na výpomoc Office manažérke pri správe každodennej agendy. Nový kolega alebo kolegyňa bude vypomáhať s týmito aktivitami:
Administratívna podpora pre manažéra a ostatných členov tímu
Organizačné zabezpečenie externých aj interných obchodných stretnutí, rezerváciu priestorov, koordináciu parkovania, uvedenie návštevy, prípravu a podávanie občerstvenia
Organizačné zabezpečenie služobných ciest členov tímu, vrátane rezervácií hotelov, nákupu leteniek a cestovných lístkov, zabezpečenie iných nevyhnutných náležitostí súvisiacich s organizáciou služobných ciest
Príprava a kompletizácia podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania, príprava zápisov z porád
Podpora pri administratívnom spracovaní zmlúv - príprava na základe podkladov, kontrola, distribúcia a archivácia
Interná aj externá komunikácia s obchodnými partnermi, dodávateľmi i kolegami
Príprava a kompletizácia účtovných podkladov pre účtovné oddelenie
Spracovanie došlej a odoslanej pošty
Plnenie ďalších úloh podľa nariadení vedenia spoločnosti
Administratívna podpora pre manažéra a ostatných členov tímu
Organizačné zabezpečenie externých aj interných obchodných stretnutí, rezerváciu priestorov, koordináciu parkovania, uvedenie návštevy, prípravu a podávanie občerstvenia
Organizačné zabezpečenie služobných ciest členov tímu, vrátane rezervácií hotelov, nákupu leteniek a cestovných lístkov, zabezpečenie iných nevyhnutných náležitostí súvisiacich s organizáciou služobných ciest
Príprava a kompletizácia podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania, príprava zápisov z porád
Podpora pri administratívnom spracovaní zmlúv - príprava na základe podkladov, kontrola, distribúcia a archivácia
Interná aj externá komunikácia s obchodnými partnermi, dodávateľmi i kolegami
Príprava a kompletizácia účtovných podkladov pre účtovné oddelenie
Spracovanie došlej a odoslanej pošty
Plnenie ďalších úloh podľa nariadení vedenia spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
Sme poradenská spoločnosť v oblasti firemných realít. Našim klientom pomáhame nájsť úspešné riešenia pre ich nehnuteľnosti. My v CBRE sa na nehnuteľnosti pozeráme ako na príležitosť získať omnoho viac. Viac spokojných zamestnancov. Viac spokojných klientov. Preto je našou víziou posúvať priestor, v ktorom ľudia pracujú a podnikajú. A to všetko cez inovatívne riešenia, ktoré odhalia skrytý potenciál každej nehnuteľnosti. Chceme, aby sa naši zamestnanci u nás cítili dobre, preto podporujeme benefity v oblasti work-life balance, zdravia, osobného rozvoja a tímovosti:
- Zdravé kancelárie s activity based pracoviskami a kolaboračnými zónami
- Masáže na pracovisku
- Sabbatical leave a dovolenka extra
- Flexibilná pracovná doba a home office
- Bonus pri narodení dieťaťa
- Dni voľna pri dôležitých životných udalostiach
- Finančný bonus za odporučenie kandidátov
- Možnosť zúčastniť sa medzinárodných výmenných programov
- Vzdelávacie a rozvojové programy pre zamestnancov
- Teambuildingy, spoločenské podujatia pre zamestnancov
- Dobrovoľnícke aktivity, práca s komunitami
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Anglický jazyk na komunikačnej úrovni je nutnosť
Príjemné profesionálne vystupovanie
Výborné organizačné a komunikačné zručnosti
Proaktívny prístup k riešeniu úloh
Schopnosť prinášať a realizovať inovatívne riešenia
Silný tímová hráč
Pozícia je vhodná iba pre študenta denného štúdia VŠ
Príjemné profesionálne vystupovanie
Výborné organizačné a komunikačné zručnosti
Proaktívny prístup k riešeniu úloh
Schopnosť prinášať a realizovať inovatívne riešenia
Silný tímová hráč
Pozícia je vhodná iba pre študenta denného štúdia VŠ
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V CBRE našim klientom poskytujeme tie najlepšie služby pre ich nehnuteľnosti. Sme najväčšou svetovou poradenskou a investičnou spoločnosťou v oblasti komerčných nehnuteľností a od roku 2008 sme zaradení v zozname Fortune 500.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 3922347
Megjelentetés dátuma: 15.10.2020
2020-10-15
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná Cég: CBRE s.r.o.
Alapbér (bruttó): 4 EUR/hod.