Consultant - Industrial & Logistics

Miesto práce
UNIQ Staromestská, Staromestská 3, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiackonečná suma závisí od znalostí a skúseností kandidáta + variabilná zložka naviazaná na plnenie obchodných cieľov

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Chcete byť súčasťou najväčších transakcií v real estate na Slovensku? Na oddelenie Industrial & Logistics hľadáme skúseného obchodníka, ktorého úlohou bude zastrešiť úspešný proces poradenstva a prenájmu komerčných nehnuteľností pre našich klientov. Na tejto pozícii budete mať priestor budovať si vzťahy so zahraničnými i lokálnymi investormi a získate komplexný prehľad o realitnom trhu. Úlohy, na ktorých budete participovať zahŕňajú:

  • Budovanie a udržiavanie obchodných vzťahov s klientmi
  • Identifikácia potrieb nájomníkov a nájomcov
  • Sprostredkovanie relevantných informácií ohľadom možností nájmov, súčasných podmienok na trhu a hodnôt nehnuteľností.
  • Sprevádzanie klientov na obhliadkach nehnuteľností,
  • Konzultovanie nájomných podmienok a cien nájmov u predmetných nehnuteľností
  • Spracovanie dát ohľadom dopytovaných nehnuteľností, ako sú prieskumy nájomcov, hromadné reporty, mapy, aktualizácie stavu a pridelených reprezentantov nájomcov
  • Príprava „Requests for Proposals (RFP)“ a zhodnotenie reakcií na RFP. Analýza dát a príprava realitných reportov na bežné dopytové nájmy, nájomcov na trhu, dáta z minulosti a porovnania trhu.
  • Príprava ponúk, podmienok a dodatkov k nájomným zmluvám.
  • Udržovanie znalostí o súčasnom realitnom trhu, hodnôt nehnuteľností a legislatívy, ktorá by mohla ovplyvniť realitný trh.
  • Zabezpečovanie korešpondencie s existujúcimi a perspektívnymi klientmi
  • Zhromažďovanie, príprava a distribúcia marketingových materiálov
  • Účasť na odborných konferenciách, klientských podujatiach
  • Aktualizácia informácií v databázach spoločnosti (CRM a i.) a iné činnosti, ktoré môžu byť pridelené nadriadeným pracovníkom
  • Spolupráca s ostatnými oddeleniami spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

Sme poradenská spoločnosť v oblasti komerčných nehnuteľností. Našim klientom poskytujeme komplexné služby. Pri všetkom, čo robíme sa snažíme dostať zo seba to najlepšie a dodať prvotriedny servis našim klientom. Na to, aby sme mohli mať spokojných a prosperujúcich klientov musíme mať najprv spokojných a prosperujúcich zamestnancov. Budujeme inovatívne prostredie pre našich zamestnancov, ktorí potom prichádzajú s čerstvými nápadmi pre klientov.
Naše priestory sú navrhnuté tak, aby sa v nich zamestnanci cítili dobre, aby mali možnosť sa rozvíjať a aby sa priestor prispôsobil ich potrebám, nie naopak.
Na to, aby zamestnanci mohli rásť, musia sa ďalej vzdelávať – máme preto prepracovaný systém ďalšieho vzdelávania, ktorý poskytuje našim zamestnancom širokú škálu tém a taktiež možnosť výmenných programov v rámci spoločnosti.
Aby sa naši zamestnanci vedeli ľahšie uvoľniť aj v práci, máme pre nich pripravené masáže na pracovisku a Multisport kartu.
Máme flexibilnú pracovnú dobu a flexibilné pracovné miesta, aby každý mohol robiť tak, ako mu najviac vyhovuje – vrátane možnosti home office.
Pri dôležitých životných udalostiach poskytujeme dni voľna navyše, a za odpracované roky máme dovolenku extra, či sabbatical.
Pri narodení dieťaťa dáme kolegovi alebo kolegyni príspevok vo forme bonusu, rovnako aj pri odporučení nových kolegov – tešíme sa z každého prírastku
Ak to situácia umožňuje, radi sa stretávame aj s kolegami, s ktorými nezdieľame kancelárie pri rôznych druhoch teambuildingových a sociálnych aktivít.
Máme možnosť zapojiť sa do rôznych dobrovoľníckych aktivít a ďalšie iné benefity.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Skúsenosti v oblasti konzultačného predaja B2B s preukázateľnými výsledkami
  • Excelentné obchodné zručnosti, najmä v oblasti business development a vyjednávania
  • Silná orientácia na výsledky a schopnosť plniť stanovené ciele
  • Reprezentatívne vystupovanie a profesionálne vyjadrovanie
  • Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni: B2/C1
  • Excel na pokročilej úrovni: reportovanie, práca s databázami
  • Vodičský preukaz B

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

V CBRE našim klientom poskytujeme tie najlepšie služby pre ich nehnuteľnosti. Sme najväčšou svetovou poradenskou a investičnou spoločnosťou v oblasti komerčných nehnuteľností a od roku 2008 sme zaradení v zozname Fortune 500.

CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.

Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.

Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.

V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Kucková
E-mail: poslať životopis
Mám záujem
ID: 3876545  Megjelentetés dátuma: 20.9.2021  Alapbér (bruttó): 1 500 EUR/mesiac