Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
HR Generalist
Miesto práce
UNIQ, Staromestská 3, Bratislava
UNIQ, Staromestská 3, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.03.2018
01.03.2018
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
HR Generalist zodpovedá za administráciu osobných údajov zamestnancov a komplexnú agendu v rámci rôznych oblastí HR.
- Zodpovedá za spracovanie a prípravu všetkých dokumentov spojených s prijímaním, zmenou a ukončovaním pracovného pomeru zamestnancov
- Zodpovedá za aktuálnosť pracovno-právnych dokumentov
- Zodpovedá za prípravu a distribúciu Bonus Letters pre zamestnancov
- V spolupráci so SSC zodpovedá za vytvorenie korporátneho ID nových zamestnancov a administráciu osobných údajov zamestnancov v HRIS
- Zodpovedá za včasné prihlasovanie/odhlasovanie zamestnancov do zdravotnej a sociálnej poisťovne, prípadne iných štátnych inštitúcií
- Zodpovedá za vedenie a aktualizáciu personálnych zložiek zamestnancov
- Zodpovedá za včasné zasielanie HC a FTE reportu na mesačnej báze
- Zodpovedá za správu a aktualizáciu organizačnej štruktúry
- Zodpovedá za prípravu a distribúciu výstupných dokumentov pre odchádzajúcich zamestnancov
- Zodpovedá za administráciu dochádzkového systému HRA
- Zodpovedá za prípravu a kompletizáciu podkladov pre mzdy
- Zodpovedá za správne vyúčtovania cestovných náhrad, nákladov na použitie služobných automobilov, expense reportov, vyúčtovaní kreditných kariet
- Zodpovedá za objednávanie stravných lístkov pre všetky strediská
- Zodpovedá za komunikáciu s externým dodávateľom pre payroll
- Vystavuje tlačivá a potvrdenia pre zamestnancov
- Komunikuje so štátnymi inštitúciami a štatistickým úradom
- Zodpovedá za agendu BOZP/PO a Pracovnej Zdravotnej Služby
- Zodpovedá za agendu ochrany osobných údajov a poskytuje súčinnosť pri auditoch OOU
- Zodpovedá za prípravu a evidenciu dokumentov pre pridelenie služobných motorových vozidiel alebo využívanie súkromných MV pre pracovné účely, servisné prehliadky, inventarizáciu stavu SMV
- Zodpovedá za komunikáciu s leasingovou spoločnosťou pri objednávaní nových SMV
- Zodpovedá za agendu kreditných kariet, koordinuje proces objednávania a distribúcie kreditných kariet
- Zodpovedá za administráciu prípadných zrážok zo mzdy pri schodkoch na majetku spoločnosti
- Participuje na medzinárodných HR projektoch
- Príprava rôznych reportov pre manažment a centrálu EMEA
Zamestnanecké výhody, benefity
- Možnosť sebarealizácie v medzinárodnom korporátnom prostredí
- Vzdelávacie a rozvojové programy pre zamestnancov
- Teambuilding, benefity a sociálny program pre zamestnancov
- Motivačné finančné hodnotenie
- Stravné lístky v hodnote 4 Eur s príplatkom zamestnávateľa
- Finančný bonus za odporučenie kandidátov
- Flexibilná pracovná doba
- Možnosť zúčastniť sa medzinárodných výmenných programov
- Kariérny rast
- Naša spoločnosť CBRE bola nominovaná ako zamestnávateľ roka 2016
- CBRE získala 18. miesto v rebríčku LinkedIn Top 20 Companies List 2017
- Podzemné parkovisko pre bicykle a sprchy
Informácie o výberovom konaní
V prípade, ak Vás naša pracovná ponuka zaujala, zašlite svoj štruktúrovaný životopis priamou reakciou cez portál profesia. Vaše dokumenty budú starostlivo posúdené našim HR tímom a v prípade splnenia kvalifikačných predpokladov pre túto pozíciu Vás budeme telefonicky kontaktovať pre doplnenie ďalších informácií a detailov k osobnému pohovoru.
Všetkým uchádzačom o prácu v CBRE vopred ďakujeme.
S úctou,
Váš CBRE HR tím
Všetkým uchádzačom o prácu v CBRE vopred ďakujeme.
S úctou,
Váš CBRE HR tím
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
psychológia, ekonomika, personálny manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Personalistika - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
KNOWLEDGE / VEDOMOSTI
SKILLS / ZRUČNOSTI
ABILITIES / SCHOPNOSTI
- VŠ vzdelanie v oblasti personálneho manažmentu, ekonomiky, psychológie
- Anglický jazyk: aktívne
- MS Office – na profesionálnej úrovni
- Zákonník práce
SKILLS / ZRUČNOSTI
- Výborné komunikačné zručnosti, písomné i verbálne, v SJ aj EN jazyku
- Schopnosť efektívnej komunikácie smerom k interným aj externým klientom
- Relevantná prax so spracovaním mzdovej agendy
- Relevantná prax s prípravou reportov
- Relevantná prax s HRIS (PeopleSoft, výhodou)
- Schopnosť určiť priority v rýchlo sa meniacom prostredí
ABILITIES / SCHOPNOSTI
- Orientácia na detail a prácu s číslami
- Schopnosť dodržiavať termíny, zodpovednosť
- Vysoké morálne a etické zásady, čestnosť
- Schopnosť rozhodovať sa a samostatne riešiť komplexné úlohy
- Schopnosť rýchlo sa učiť
- Záujem o nové trendy v oblasti HR
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V CBRE našim klientom poskytujeme tie najlepšie služby pre ich nehnuteľnosti. Sme najväčšou svetovou poradenskou a investičnou spoločnosťou v oblasti komerčných nehnuteľností a od roku 2008 sme zaradení v zozname Fortune 500.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 3108058
Megjelentetés dátuma: 11.1.2018
2018-01-11
Régió: Bratislava Pozíció: HR generalist, Personalista Cég: CBRE s.r.o.