Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Contact Centre Manager
Business Development s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
2 200 EUR/mesiac+ ročný bonus
2 200 EUR/mesiac+ ročný bonus
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Leading an international contact center – Shared Service Center supporting other internal entities
• Performing forecasting and scheduling of inbound and outbound activities
• Ensuring that the agreed SLA is respected
• Monitoring and ensuring of accountability for the application of operating systems including policies and procedures, operating structure, and information flow
• Works with key stakeholders (local and international) to continually improve processes
• Implements best practice functionality of telephony system by working closely with IT
• Methodologically managing contact center and related processes
• Regular contact with the supported countries and solving uprising issues (in communication, in delivered services, in provided cooperation from the local country)
• Leading and supervising a team of Driver Desk Operators supporting drivers of selected entities
• Responsible for switchboard activities
• Participating in the recruitment process
• Development of the team members, identifying talents
• Performing forecasting and scheduling of inbound and outbound activities
• Ensuring that the agreed SLA is respected
• Monitoring and ensuring of accountability for the application of operating systems including policies and procedures, operating structure, and information flow
• Works with key stakeholders (local and international) to continually improve processes
• Implements best practice functionality of telephony system by working closely with IT
• Methodologically managing contact center and related processes
• Regular contact with the supported countries and solving uprising issues (in communication, in delivered services, in provided cooperation from the local country)
• Leading and supervising a team of Driver Desk Operators supporting drivers of selected entities
• Responsible for switchboard activities
• Participating in the recruitment process
• Development of the team members, identifying talents
Zamestnanecké výhody, benefity
* zázemie v silnej medzinárodnej spoločnosti
* možnosť kariérneho rastu v rámci skupiny
* parkovacie miesto
* príspevky do 3. piliera
* 4x sick day
* dovolenka navyše
* rozšírený pitný režim, ovocie v kuchynkách
* špeciálne zľavy na firemné produkty a služby
* školenia, teambuildingy
* možnosť kariérneho rastu v rámci skupiny
* parkovacie miesto
* príspevky do 3. piliera
* 4x sick day
* dovolenka navyše
* rozšírený pitný režim, ovocie v kuchynkách
* špeciálne zľavy na firemné produkty a služby
* školenia, teambuildingy
Informácie o výberovom konaní
* Vaše životopisy zasielajte prosím na nižšie uvedený link v anglickom jazyku.
* Na pohovor budú pozvaní kandidáti, ktorí spĺňajú všetky požiadavky klienta
* Ďakujem za pochopenie a teším sa na prípadné stretnutie.
* Na pohovor budú pozvaní kandidáti, ktorí spĺňajú všetky požiadavky klienta
* Ďakujem za pochopenie a teším sa na prípadné stretnutie.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Naším klientom je jeden z lídrov dlhodobého prenájmu a správy firemných vozidiel.
Vymýšľať a zavádzať riešenia, ktoré zjednodušia a optimalizujú služby spojené s automobilovou mobilitou, také je každodenné poslanie spoločnosti. Od svojho založenia v roku 1989 sa spoločnosť stala medzinárodným lídrom dlhodobého prenájmu a správy firemných vozidiel.
Naším klientom je jeden z lídrov dlhodobého prenájmu a správy firemných vozidiel.
Vymýšľať a zavádzať riešenia, ktoré zjednodušia a optimalizujú služby spojené s automobilovou mobilitou, také je každodenné poslanie spoločnosti. Od svojho založenia v roku 1989 sa spoločnosť stala medzinárodným lídrom dlhodobého prenájmu a správy firemných vozidiel.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* Process improvement mindset
* Ability to handle complex tasks at the same time
* Conflict resolution skills
* Ability to handle complex tasks at the same time
* Conflict resolution skills
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Business Development s.r.o. - dynamická personálno-poradenská spoločnosť s orientáciou na komplexné zabezpečenie personálnych potrieb klienta. Realizujeme recruitment nižšieho, stredného a top manažmentu formou individuálnych pohovorov, Assessment Center, Development Center, Executive search.
BD … rozvíjame váš business
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
BD … rozvíjame váš business
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
ID: 3844345
Megjelentetés dátuma: 9.1.2020
2020-01-09
Régió: Bratislava Pozíció: Manažér call centra, Špecialista podpory zákazníkov, Team leader Cég: Business Development s.r.o.
Alapbér (bruttó): 2 200 EUR/mesiac