Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Key account manager (FMCG)
Business Development s.r.o.
Miesto práce
Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
2.200 € - 2.800 €/brutto/mesiac , bude upresnené podľa skúseností a preukázateľných pracovných úspechov
2.200 € - 2.800 €/brutto/mesiac , bude upresnené podľa skúseností a preukázateľných pracovných úspechov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
* starostlivosť o kľúčových zákazníkov / moderný trh + tradičný trh /
* plánovanie a zodpovednosť za predaj, distribúciu a vystavenie produktov
* zodpovednosť za dosahovanie objemových a finančných cieľov
* presadzovanie dlhodobej stratégie spoločnosti
* vyjednávanie obchodných podmienok a ich implementácia
* analýza predajov a potenciálu rozvoja kľúčových zákazníkov
* čerpanie a dodržanie rozpočtu na podporu predaja
* príprava promočných plánov a spolupráca s marketingom
* sledovanie situácie na trhu a návrh vhodných aktivít
* informovanie zákazníkov o novinkách a doporučenie vhodného sortimentu
* komunikovanie a koordinácia aktivít u zákazníkov cez predajný tím
* pravidelný reporting
* plánovanie a zodpovednosť za predaj, distribúciu a vystavenie produktov
* zodpovednosť za dosahovanie objemových a finančných cieľov
* presadzovanie dlhodobej stratégie spoločnosti
* vyjednávanie obchodných podmienok a ich implementácia
* analýza predajov a potenciálu rozvoja kľúčových zákazníkov
* čerpanie a dodržanie rozpočtu na podporu predaja
* príprava promočných plánov a spolupráca s marketingom
* sledovanie situácie na trhu a návrh vhodných aktivít
* informovanie zákazníkov o novinkách a doporučenie vhodného sortimentu
* komunikovanie a koordinácia aktivít u zákazníkov cez predajný tím
* pravidelný reporting
Zamestnanecké výhody, benefity
* práca v stabilnej nadnárodnej spoločnosti s rodinnou atmosférou
* možnosť kariérneho rastu
* firemné benefity a vzdelávanie ( 5 týždňov dovolenky , home Office, služobné auto aj na súkromné účely )
* možnosť kariérneho rastu
* firemné benefity a vzdelávanie ( 5 týždňov dovolenky , home Office, služobné auto aj na súkromné účely )
Informácie o výberovom konaní
* Vaše životopisy zasielajte prosím na nižšie uvedený link v slovenskom alebo anglickom jazyku.
* Na pohovor budú pozvaní kandidáti, ktorí spĺňajú všetky požiadavky klienta
* Ďakujem za pochopenie a teším sa na prípadné stretnutie.
* Na pohovor budú pozvaní kandidáti, ktorí spĺňajú všetky požiadavky klienta
* Ďakujem za pochopenie a teším sa na prípadné stretnutie.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Maloobchod
Naším klientom je významná nadnárodná FMCG spoločnosť, líder na trhu s časťou produktového portfólia.
Naším klientom je významná nadnárodná FMCG spoločnosť, líder na trhu s časťou produktového portfólia.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* skúsenosť na pozícii KAM v oblasti FMCG je PODMIENKOU
* angličtina na komunikatívnej úrovni je podmienkou
* ochota pracovať z domu + účasť na pravidelných mítingoch v Prahe
* dobré vzťahy so zákazníkmi v FMCG
* strategické myslenie a rozhodnosť
* výborné komunikačné, prezentačné, organizačné a analytické schopnosti
* ťah na bránku
* schopnosť identifikovať potreby zákazníkov
* flexibilnosť
* angličtina na komunikatívnej úrovni je podmienkou
* ochota pracovať z domu + účasť na pravidelných mítingoch v Prahe
* dobré vzťahy so zákazníkmi v FMCG
* strategické myslenie a rozhodnosť
* výborné komunikačné, prezentačné, organizačné a analytické schopnosti
* ťah na bránku
* schopnosť identifikovať potreby zákazníkov
* flexibilnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Business Development s.r.o. - dynamická personálno-poradenská spoločnosť s orientáciou na komplexné zabezpečenie personálnych potrieb klienta. Realizujeme recruitment nižšieho, stredného a top manažmentu formou individuálnych pohovorov, Assessment Center, Development Center, Executive search.
BD … rozvíjame váš business
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
BD … rozvíjame váš business
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
ID: 3386710
Megjelentetés dátuma: 11.5.2018
2018-05-11
Régió: Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Pozíció: Account manager, Key account manager, Obchodný manažér Cég: Business Development s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 2.200 € - 2.800 €/brutto/mesiac , bude upresnené podľa skúseností a preukázateľných pracovných úspechov