Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Koordinátor logistiky a plánovania výroby
BURGMAIER Precision Slovakia, s.r.o.
Miesto práce
Technická ulica, Banská Bystrica
Technická ulica, Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou / ideálne k 01.11.2020
dohodou / ideálne k 01.11.2020
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiac+ mesačná variabilná zložka
1 400 EUR/mesiac+ mesačná variabilná zložka
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu hľadáme na zástup počas MD nového kolegu / kolegyňu na pozíciu Koordinátor logistiky a plánovania výroby, ktorý /-á by bol /-a zodpovedný /-á za:
- analýzu požiadaviek zverených zákazníkov, komunikáciu so zverenými zákazníkmi a prepravnými spoločnosťami;
- dlhodobé, strednodobé a krátkodobé plánovanie výrobných kapacít v zmysle požiadaviek zvereného zákazníka v spolupráci s výrobným oddelením;
- dlhodobé, strednodobé a krátkodobé plánovanie nákupu v spolupráci s oddelením nákupu;
- riadenie dokumentácie, týkajúcej sa zákaziek;
- rozvrh a dohľad nad produktami, určenými na expedíciu;
- informovanie zákazníka o realizovateľnosti požadovaných termínov;
- technické a organizačné vedenie zákaziek v súlade s platnými postupmi a štandardmi spoločnosti;
- za dodržiavanie termínov a kvalitatívnych parametrov zákaziek;
- za riadenie, export, kontrolu objednávok pre zverených zákazníkov;
- vybavovanie colných náležitostí v prípade exportu mimo EÚ;
- dosahovanie cieľov pre jednotlivé KPI;
- analýzu dát, zlepšovanie IT systémov v logistike;
- vypracovávanie reportov a štatistík vo zverených oblastiach;
- podporu pri riadení nového projektu v rámci produktovej línie;
- organizačné zastrešenie relokácie danej produktovej línie podľa plánov;
- dodržiavanie bezpečnostných predpisov vo svojej oblasti pôsobenia;
- za poriadok a čistotu vo svojej oblasti pôsobenia;
- zastupovanie v prípade neprítomnosti kolegov a nadriadeného.
- analýzu požiadaviek zverených zákazníkov, komunikáciu so zverenými zákazníkmi a prepravnými spoločnosťami;
- dlhodobé, strednodobé a krátkodobé plánovanie výrobných kapacít v zmysle požiadaviek zvereného zákazníka v spolupráci s výrobným oddelením;
- dlhodobé, strednodobé a krátkodobé plánovanie nákupu v spolupráci s oddelením nákupu;
- riadenie dokumentácie, týkajúcej sa zákaziek;
- rozvrh a dohľad nad produktami, určenými na expedíciu;
- informovanie zákazníka o realizovateľnosti požadovaných termínov;
- technické a organizačné vedenie zákaziek v súlade s platnými postupmi a štandardmi spoločnosti;
- za dodržiavanie termínov a kvalitatívnych parametrov zákaziek;
- za riadenie, export, kontrolu objednávok pre zverených zákazníkov;
- vybavovanie colných náležitostí v prípade exportu mimo EÚ;
- dosahovanie cieľov pre jednotlivé KPI;
- analýzu dát, zlepšovanie IT systémov v logistike;
- vypracovávanie reportov a štatistík vo zverených oblastiach;
- podporu pri riadení nového projektu v rámci produktovej línie;
- organizačné zastrešenie relokácie danej produktovej línie podľa plánov;
- dodržiavanie bezpečnostných predpisov vo svojej oblasti pôsobenia;
- za poriadok a čistotu vo svojej oblasti pôsobenia;
- zastupovanie v prípade neprítomnosti kolegov a nadriadeného.
Zamestnanecké výhody, benefity
Naša rozvíjajúca sa spoločnosť ponúka stabilné pracovné miesta v modernom a bezpečnom prostredí.
O zamestnancov sa staráme od prvého dňa v zmysle individuálne nastaveného adaptačného plánu, v rámci ktorého je nový člen tímu zaškoľovaný služobne starším kolegom, resp. nadriadeným.
Súčasťou nášho nadštandardného odmeňovania sú:
- mesačné prémie (vyplácané už počas skúšobnej doby)
- príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové sporenie, ...
Benefity v rámci nášho sociálneho programu:
- teambuildingy,
- finančná pozornosť pri jubileách príslušnosti k podniku, životných jubileách, ťažkých životných situáciách zamestnanca a jeho najbližších,
- príležitostné firemné darčeky (narodenie dieťaťa, mimoriadny výkon,...)
- a ďalšie
O zamestnancov sa staráme od prvého dňa v zmysle individuálne nastaveného adaptačného plánu, v rámci ktorého je nový člen tímu zaškoľovaný služobne starším kolegom, resp. nadriadeným.
Súčasťou nášho nadštandardného odmeňovania sú:
- mesačné prémie (vyplácané už počas skúšobnej doby)
- príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové sporenie, ...
Benefity v rámci nášho sociálneho programu:
- teambuildingy,
- finančná pozornosť pri jubileách príslušnosti k podniku, životných jubileách, ťažkých životných situáciách zamestnanca a jeho najbližších,
- príležitostné firemné darčeky (narodenie dieťaťa, mimoriadny výkon,...)
- a ďalšie
Informácie o výberovom konaní
Svoj životopis prosím zasielajte v slovenskom aj v anglickom jazyku na e-mailovú adresu:
[email protected]
Budeme radi ak pripojíte aj referencie.
Ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Dovoľujeme si Vás informovať, že kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí najlepšie vyhovujú uvedeným požiadavkám na danú pracovnú pozíciu.
Ďakujeme za pochopenie.
[email protected]
Budeme radi ak pripojíte aj referencie.
Ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Dovoľujeme si Vás informovať, že kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí najlepšie vyhovujú uvedeným požiadavkám na danú pracovnú pozíciu.
Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
technické, strojárske, ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
IBM Lotus Notes - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax na podobnej pozícii na oddelení logistiky min. 3 roky,
- skúsenosti s riadením a prácou s MRP/ERP systémom,
- spracovanie EDI požiadaviek,
- silná zákaznícka orientácia a tímový duch,
- organizačné schopnosti,
- 100% nasadenie, dôslednosť a presnosť,
- zodpovednosť, samostatnosť, flexibilita, spoľahlivosť,
- vysoký stupeň odolnosti voči stresu,
- skúsenosti z automotive výhodou,
- aktívna znalosť anglického podmienkou a nemeckého jazyka výhodou.
- skúsenosti s riadením a prácou s MRP/ERP systémom,
- spracovanie EDI požiadaviek,
- silná zákaznícka orientácia a tímový duch,
- organizačné schopnosti,
- 100% nasadenie, dôslednosť a presnosť,
- zodpovednosť, samostatnosť, flexibilita, spoľahlivosť,
- vysoký stupeň odolnosti voči stresu,
- skúsenosti z automotive výhodou,
- aktívna znalosť anglického podmienkou a nemeckého jazyka výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Firma Burgmaier sa zaoberá výrobou vysoko presných sústružených a frézovaných dielcov vo veľkých sériách na najvyššej kvalitatívnej úrovni. Naša spoločnosť pôsobí na trhu viac ako 90 rokov.
Výrobné kapacity v našich jednotlivých prevádzkach v Nemecku a na Slovensku udržiavame na najvyššej technickej úrovni a naše procesy neustále zlepšujeme.
Spokojnosť zákazníkov je našim najvyšším cieľom, dosahujeme ju prostredníctvom troch základných pilierov, ktoré tvoria našu podnikovú kultúru: kompetencia, precíznosť a spoľahlivosť.
Výrobné kapacity v našich jednotlivých prevádzkach v Nemecku a na Slovensku udržiavame na najvyššej technickej úrovni a naše procesy neustále zlepšujeme.
Spokojnosť zákazníkov je našim najvyšším cieľom, dosahujeme ju prostredníctvom troch základných pilierov, ktoré tvoria našu podnikovú kultúru: kompetencia, precíznosť a spoľahlivosť.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
ID: 2276836
Megjelentetés dátuma: 6.10.2020
2020-10-06
Régió: Banská Bystrica Pozíció: Koordinátor, Logistik Cég: BURGMAIER Precision Slovakia, s.r.o.
Alapbér (bruttó): 1 400 EUR/mesiac