Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Finančný a administratívny asistent
Budovy pre budúcnosť
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
živnosť
živnosť
Termín nástupu
01.02.2019
01.02.2019
Mzdové podmienky (brutto)
od 300 eur podľa rozsahu úväzku a kvalifikácie kandidáta
od 300 eur podľa rozsahu úväzku a kvalifikácie kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Finančný a administratívny asistent bude pracovať pre Budovy pre budúcnosť, vedúcu alianciu v stavebnom odvetví, ktorá prostredníctvom svojich 8 členských združení reprezentuje viac ako 150 firiem, ktorých ročné tržby dosahujú takmer 1,7 mld. eur a zamestnávajú vyše 9 tisíc ľudí.
Finančný a administratívny asistent bude svojou prácou umožňovať Budovám pre budúcnosť, aby sa sústredili na napĺňanie svojho poslania aktívne sa podieľať na tvorbe verejných politík, ktoré podporujú výstavbu a obnovu budov s dôrazom na energetickú hospodárnosť, zdravé vnútorné prostredie a udržateľnosť.
Hlavné úlohy na pozícii Finančný a administratívny asistent:
• Finančné riadenie projektov / grantov – komunikácia s partnermi a donormi, dozeranie na správne použitie prostriedkov, vedenie evidencie, komunikácia s účtovníkom, zostavovanie priebežných a záverečných finančných správ k projektom.
• Administratívna podpora – vystavovanie faktúr, vedenie účtovnej evidencie, komunikácia s účtovníkom, spolupráca na tvorbe rozpočtu organizácie a sledovaní jeho čerpania a pod.
• V prípade skúseností aj príprava grantových žiadostí.
Finančný a administratívny asistent bude svojou prácou umožňovať Budovám pre budúcnosť, aby sa sústredili na napĺňanie svojho poslania aktívne sa podieľať na tvorbe verejných politík, ktoré podporujú výstavbu a obnovu budov s dôrazom na energetickú hospodárnosť, zdravé vnútorné prostredie a udržateľnosť.
Hlavné úlohy na pozícii Finančný a administratívny asistent:
• Finančné riadenie projektov / grantov – komunikácia s partnermi a donormi, dozeranie na správne použitie prostriedkov, vedenie evidencie, komunikácia s účtovníkom, zostavovanie priebežných a záverečných finančných správ k projektom.
• Administratívna podpora – vystavovanie faktúr, vedenie účtovnej evidencie, komunikácia s účtovníkom, spolupráca na tvorbe rozpočtu organizácie a sledovaní jeho čerpania a pod.
• V prípade skúseností aj príprava grantových žiadostí.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Atraktívna a dynamická pracovná oblasť
• Flexibilita pracovného času a miesta výkonu práce
• Potenciál na rozšírenie spolupráce
• Flexibilita pracovného času a miesta výkonu práce
• Potenciál na rozšírenie spolupráce
Informácie o výberovom konaní
čiastočný úväzok (1/5), živnosť
Životopis a krátky motivačný list, prosím, posielajte na [email protected].
Životopis a krátky motivačný list, prosím, posielajte na [email protected].
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Prax s finančný riadením projektov 1-2 roky
• Samostatnosť, flexibilita, presnosť, komunikatívnosť
• Samostatnosť, flexibilita, presnosť, komunikatívnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
O Budovách pre budúcnosť
https://bpb.sk/
Budovy pre budúcnosť sú najväčšie profesionálne záujmové združenie pre sektor budov na Slovensku. Prostredníctvom svojich 9 členských organizácií reprezentujeme takmer 900 subjektov aktívnych v oblasti kvalitnej výstavby, obnovy a prevádzky budov.
Od vzniku združenia v roku 2013 je našim hlavným poslaním aktívne sa podieľať na tvorbe verejných politík, ktoré ovplyvňujú výstavbu a obnovu budov, s dôrazom na energetickú hospodárnosť, zdravé vnútorné prostredie a udržateľnosť.
https://bpb.sk/
Budovy pre budúcnosť sú najväčšie profesionálne záujmové združenie pre sektor budov na Slovensku. Prostredníctvom svojich 9 členských organizácií reprezentujeme takmer 900 subjektov aktívnych v oblasti kvalitnej výstavby, obnovy a prevádzky budov.
Od vzniku združenia v roku 2013 je našim hlavným poslaním aktívne sa podieľať na tvorbe verejných politík, ktoré ovplyvňujú výstavbu a obnovu budov, s dôrazom na energetickú hospodárnosť, zdravé vnútorné prostredie a udržateľnosť.
ID: 3574387
Megjelentetés dátuma: 9.1.2019
2019-01-09
Régió: Práca z domu Pozíció: Office manager Cég: Budovy pre budúcnosť
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 300 eur podľa rozsahu úväzku a kvalifikácie kandidáta