Jelentkezzen önéletrajz nélkül

Obchodný asistent (Finančný špecialista junior) - správa financií a majetku existujúcich a nových klientov

Ing. Milan Singhofer s.r.o. - Broker Consulting, a.s.

Miesto práce
Trnavská cesta 3, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
Termín nástupu
1.6.2021, prípadne dohodou aj skôr
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 2 000 EUR/mesiac1000 EUR/mesiac, možnosť nárastu až do výšky 1.500 €, s možnosťou postupu na seniorskú pozíciu s príjmom nad 2.000 €

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Nechcete byť len bežným "predajcom produktov"? Chcete objaviť svet moderného obchodu a správy financií? Učte sa od profesionálov.

Staňte sa členom servisného tímu a získajte skúsenosti od profesionálnych finančných a realitných konzultantov. Našim cieľom je poskytovať klientom profesionálny servis v plánovaní a všetkých dôležitých životných oblastiach.

Úloha finančného špecialistu (juniorská pozícia) pre existujúcich a nových klientov:
1. Spolupráca a podpora pre finančných a realitných špecialistov.
2. Spravovanie a vyhodnocovanie informácií o aktuálnych klientoch, ich cieľoch a produktoch.
3. Analýza potrieb a požiadaviek klientov, modelovanie finančných riešení.
4. Príprava podkladov pre klientov na základe špecifických cieľov
5. Komunikácia s klientmi, inštitúciami a konzultácie s odborníkmi a konzultantmi v spoločnosti.
6. Prezentácia finančných riešení pre klienta v spolupráci so senior špecialistami
7. Rozvíjať vlastné zručnosti s možnosťou dosiahnutia seniorskej pozície finančného a realitného špecialistu.

Zamestnanecké výhody, benefity

- naučte sa ako vykonávať obchod a správu financií moderným spôsobom,
- možnosť fixného príjmu s postupným prechodom na motivačné ohodnotenie,
- možnosť pracovať s novými trendovými technológiami a postupmi,
- možnosť využitia pracovných prostriedkov za výhodných podmienok,
- motivujúce finančné podmienky v súlade s výsledkami a kvalitou,
- možnosť transparentného plánovitého kariérneho rastu,
- práca v dynamickom kolektíve a získania skúseností od skúsených kolegov,

Informácie o výberovom konaní

Posielajte žiadosti o pracovnú ponuku mailom na [email protected]

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- záujem o oblasť privátneho bankovníctva a finančného plánovania,
- samostatnosť, schopnosti plánovať a samostatne si rozvrhnúť prácu,
- spoľahlivosť a zodpovednosť, orientácia na splnenie cieľov a úloh,
- systematický a organizačný prístup,
- zručnosť v kalkuláciách.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Broker Consulting, a.s. je moderná spoločnosť zameraná na vytvorenie majetkových plánov a správu majetku klientov.

Prepájame dôležité oblasti v správe majetku, z ktorých najdôležitejšie sú finančné plánovanie, obchodný a právny servis v realitnej oblasti, správa investičného majetku a tvorba stratégie finančnej nezávislosti našich kľúčových klientov.

Sme lídrom v zavádzaní moderných digitálnych technológií pri správe majetku a plánovaní pre klientov.

Naše poslanie:
Sme finanční a realitní konzultanti. Pomáhame ľuďom s istotou zvládať osobné ciele a veľké životné rozhodnutia. Inšpirujeme svojich klientov a spolupracovníkov k rastu a finančnej nezávislosti.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4067378  Megjelentetés dátuma: 22.4.2021  Alapbér (bruttó): 1 000 EUR/mesiac