Vedúci odd. Stratégie, projektov a destinačného manažmentu BTB

Bratislava Tourist Board

Miesto práce
Bratislava Tourist Board, Šafárikovo námestie, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Január 2020, resp. podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto)
od 1500,- EUR/mesiac, resp. podľa skúseností uchádzača, odmeny podľa dosiahnutých výsledkov

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

a) výskum trhu a stratégií, poradenstvo a konzultácie
• vypracúvanie analýz a strategických zámerov, výkon koncepčných a koordinačných aktivít na území Bratislavy,
• spracovávanie marketingového prieskumu trhu cestovného ruchu,
• poskytovanie súčinnosti orgánom štátnej správy, samosprávy a členským organizáciám,
b) projektové a dotačné riadenie
• vypracúvanie a koordinácia finalizácie dokumentácie pre čerpanie externých finančných zdrojov pre hlavnú činnosť organizácie, vrátane vyúčtovania a vyhodnotenia podľa náležitostí poskytovateľa – dotácie, granty, projekty (napr. projekt na dotáciu Ministerstva dopravy a výstavby SR, ev. iné)
• dohliadanie na implementáciu projektov, zúčtovanie žiadostí o platbu, príprava monitorovacích a hodnotiacich správ k projektom,
• vyhľadávanie zdrojov financovania zamestnávateľa v programoch financovaných Európskou úniou a grantoch poskytovanými inými verejnými alebo súkromnými subjektami,
c) destinačný manažment, sieťovanie subjektov cestovného ruchu, výchovy, vzdelávania a osvety,
• spolupráca s členmi zamestnávateľa, s ďalšími podnikateľskými a nepodnikateľskými subjektmi v cestovnom ruchu, so vzdelávacími a vedeckovýskumnými inštitúciami so zameraním na vzdelávanie v cestovnom ruchu, orgánmi verejnej správy, v ktorých kompetencii je rozvoj cestovného ruchu na území Bratislavy, so záujmovými združeniami, odbornými školami, výskumnými a poradenskými organizáciami doma aj v zahraničí,
d) medzinárodná spolupráca
• plnenie úloh zamestnávateľa vyplývajúcich z členstva v rôznych medzinárodných organizáciách,
• spolupráca s obchodno-ekonomickými oddeleniami zastupiteľských úradov Slovenskej republiky v zahraničí v oblasti propagácie turistických atraktivít
e) prezentácia destinácie Bratislava a organizácie cestovného ruchu Bratislava Tourist Board na rôznych fórach so zameraním na turizmus doma i v zahraniční.

Zamestnanecké výhody, benefity

• príjemné pracovné prostredie
• účasť na vzdelávacích podujatiach
• možnosť kariérneho rastu
• počítač, mobilný telefón
• multisport karta
• team buildingové aktivity

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov
• štruktúrovaný profesijný životopis v slovenskom jazyku
• motivačný list so zdôraznením predpokladov a skúseností pre pracovnú pozíciu vrátane kontaktov pre poskytnutie referencií od predchádzajúcich zamestnávateľov

Uchádzačov žiadame o zaslanie životopisu e mailom na adresu [email protected]

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

cestovný ruch, manažment, marketing, regionálny rozvoj

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

4

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• skúsenosti v práci v OOCR/KOCR/cestovnom ruchu výhodou
• skúsenosti s implementáciou projektov financovaných z externých zdrojov (EU fondy, dotácie, ...)
• výborná znalosť angličtiny, prezentačné schopnosti v anglickom jazyku, prípadne v ďalších jazykoch výhodou
• výborné komunikačné zručnosti a kvalitný písomný prejav
• koncepčné a analytické myslenie
• aktívny a zodpovedný prístup k zvereným úlohám
• precíznosť a presnosť pri plnení úloh
• kreativita, flexibilita
• organizačné a plánovacie schopnosti
• samostatnosť
• praktické skúsenosti s prípravou strategických a koncepčných materiálov
• znalosť Bratislavy, podnikateľského prostredia a cestovného ruchu
• znalosť zákona č. 91/2010 Z.z. o podpore cestovného ruchu, prehľad v aktuálnych strategických a koncepčných materiáloch BTB, Hlavného mesta SR, Bratislavského samosprávneho kraja a MDV SR týkajúcich sa cestovného ruchu
• znalosť zákonov č. 523/2004 Z.z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy, č . 431/2002 Z. z. o účtovníctve, č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní výhodou
• prehľad a praktické skúsenosti v relevantných domácich a medzinárodných dotačných schémach a mechanizmoch výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Organizácia je právnickou osobou založenou podľa § 13 a nasl. zákona č. 91/2010 Z. z. o podpore cestovného ruchu v znení neskorších predpisov na podporu a vytváranie podmienok na rozvoj cestovného ruchu s cieľom vybudovať z Bratislavy významnú a medzinárodne renomovanú destináciu cestovného ruchu.
Za týmto účelom organizácia vykonáva predovšetkým tieto hlavné činnosti:
- podporuje činnosť svojich členov pri tvorbe a realizácii koncepcie rozvoja cestovného ruchu na území svojej pôsobnosti,
- tvorí a realizuje marketing a propagáciu cestovného ruchu pre svojich členov a obec doma a v zahraničí,
- presadzuje spoločné záujmy svojich členov,
- spolupracuje s orgánmi obcí pri rozvoji územia v rámci svojej pôsobnosti vrátane spracúvania a realizácie programov jeho podpory a rozvoja s osobitým zreteľom na trvalo udržateľný rozvoj cestovného ruchu,
- podporuje kultúrny, spoločenský a športový život a zachovanie prírodného a kultúrneho dedičstva,
- spolupracuje pri organizovaní podujatí pre obyvateľov a návštevníkov,
- poskytuje svojim členom poradensko-konzultačné služby,
- spracúva a predkladá projekty rozvoja cestovného ruchu a zabezpečuje ich realizáciu,
- presadzuje trvalo udržateľný rozvoj cestovného ruchu tak, aby sa chránili a zachovávali všetky zložky životného prostredia zo všetkých jeho stránok a rešpektoval sa spôsob života miestneho obyvateľstva a rešpektovali sa vlastnícke práva,
- zostavuje a realizuje dlhodobú a krátkodobú koncepciu a stratégiu rozvoja cestovného ruchu, pričom vychádza z vlastných analýz, koncepcie a stratégie rozvoja cestovného ruchu hl. mesta SR Bratislavy, krajskej koncepcie cestovného ruchu a národnej koncepcie cestovného ruchu,
- v spolupráci s orgánmi obcí, ktoré sú jej členmi, ako aj ďalšími členmi oblastnej organizácie vypracúva a realizuje ročný plán aktivít, monitorovaciu a výročnú správu o činnosti organizácie a vývoji cestovného ruchu na svojom území,
- iniciuje a/alebo zabezpečuje tvorbu, marketing, manažment a prezentáciu produktov cestovného ruchu a poskytovaných služieb cestovného ruchu na svojom území,
- zostavuje ročný plán aktivít, ktorý schvaľuje valné zhromaždenie,
- aktualizuje a spravuje integrovaný informačný systém vo svojej pôsobnosti,
- mapuje produkty, aktivity a hodnoty cieľového miesta vo svojom území v spolupráci s obcami, členmi oblastnej organizácie a zástupcami odbornej verejnosti,
- zostavuje výročnú správu, ktorú zverejňuje na svojich internetových stránkach,
- zabezpečuje funkcie turisticko-informačnej kancelárie,
- predkladá ministerstvu každoročne do 15. marca doklad preukazujúci sumu finančných prostriedkov získaných z členských príspevkov za predchádzajúci rozpočtový rok,
- realizuje marketingový výskum trhu cestovného ruchu podľa jeho základných zložiek: vývoj potrieb a požiadaviek, dopytu, analýzu ponuky a konkurencie,
- tvorí, zabezpečuje výrobu a distribuuje tlačené, audiovizuálne a multimediálne propagačné materiály mesta Bratislavy ako destinácie cestovného ruchu,
- tvorí pozitívny obraz Bratislavy ako cieľového miesta cestovného ruchu,
- koordinuje aktivity doma a v zahraničí v záujme prepojenia ponuky cestovného ruchu Bratislavy s dopytom zo zahraničia,
- zabezpečuje účasť destinácie Bratislava na medzinárodných výstavách a veľtrhoch cestovného ruchu,
- zabezpečuje realizáciu informačného systému cestovného ruchu s dôrazom na rozvoj elektronického informačného systému, vytvára informačný systém cestovného ruchu,
- tvorí databázu domácich a zahraničných subjektov cestovného ruchu pôsobiacich na území mesta Bratislavy,
- poskytuje aktuálne informácie masmédiám, organizuje tlačové konferencie doma a v zahraničí, organizuje študijno-poznávacie cesty po Bratislave pre zahraničných novinárov a iných relevantných partnerov,
- spolupracuje s podnikateľskými a nepodnikateľskými subjektmi cestovného ruchu na území mesta Bratislavy, s orgánmi miestnej samosprávy, so zainteresovanými ministerstvami a ostatnými ústrednými orgánmi štátnej správy SR, záujmovými združeniami, odbornými školami, so štátnymi a súkromnými múzeami, galériami, kultúrnymi inštitúciami, výskumnými a poradenskými organizáciami doma a v zahraničí,
- spolupracuje so Slovakia travel a jej oficiálnymi zastúpeniami v zahraničí, obchodno-ekonomickými oddeleniami zastupiteľských úradov SR v zahraničí pri prezentácii mesta a vytváraní partnerských vzťahov,
- zabezpečuje alebo vykonáva medzinárodnú spoluprácu a plní záväzky v rámci členstva v medzinárodných organizáciách cestovného ruchu a zároveň spolupracuje na medzinárodnej úrovni s medzinárodnými organizáciami cestovného ruchu, v ktorých nie je členom (partnerské DMO a pod.).

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov
ID: 3822700  Megjelentetés dátuma: 2.12.2019  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 1500,- EUR/mesiac, resp. podľa skúseností uchádzača, odmeny podľa dosiahnutých výsledkov