Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Manažér oddelenia auditu a daňového poradenstva
BPS Audit, s. r. o.
Miesto práce
Senica
Senica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.01.2020
01.01.2020
Mzdové podmienky (brutto)
1400 € (finálna mzda bude upravená v závislosti od skúseností a požiadaviek uchádzača)
1400 € (finálna mzda bude upravená v závislosti od skúseností a požiadaviek uchádzača)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu hľadáme skúseného manažéra s výbornou angličtinou, ktorý bude zodpovedať za vedenie tímu auditu a daňového poradenstva v pobočke na Záhorí a v Bratislave, rozvojové projekty skupiny, komunikáciu a získavanie nových zákazníkov.
Nevyhnutnou požiadavkou je prax v oblasti manažmentu min. 2 roky a skúsenosti v oblasti auditu a daňového poradenstva min. 5 rokov, prípadne v oblasti účtovníctva min. 10 rokov.
Náplňou práce bude predovšetkým:
- riadiaca a koordinačná činnosť oddelení auditu a daňového poradenstva,
- účasť na auditoch, daňovom poradenstve, uisťovacích službách, due dilligence projektoch a iných,
- dohľad a príprava reportov pre potreby controllingu,
- vedenie ľudí a monitoring ich práce,
- príprava kalkulácií,
- plánovanie, realizácia, koordinácia pridelených projektov a ich následné vyhodnotenie,
- realizácia vlastných nápadov na zlepšenie,
- pomoc a podpora manažmentu a marketingu spoločnosti,
- zodpovednosť za personalistiku,
- budovanie obchodných vzťahov s klientmi,
- príprava prezentácií, podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania a účasť na týchto stretnutiach,
- práca v kancelárii ako i schopnosť cestovať za klientmi v rámci pridelenej agendy.
Nevyhnutnou požiadavkou je prax v oblasti manažmentu min. 2 roky a skúsenosti v oblasti auditu a daňového poradenstva min. 5 rokov, prípadne v oblasti účtovníctva min. 10 rokov.
Náplňou práce bude predovšetkým:
- riadiaca a koordinačná činnosť oddelení auditu a daňového poradenstva,
- účasť na auditoch, daňovom poradenstve, uisťovacích službách, due dilligence projektoch a iných,
- dohľad a príprava reportov pre potreby controllingu,
- vedenie ľudí a monitoring ich práce,
- príprava kalkulácií,
- plánovanie, realizácia, koordinácia pridelených projektov a ich následné vyhodnotenie,
- realizácia vlastných nápadov na zlepšenie,
- pomoc a podpora manažmentu a marketingu spoločnosti,
- zodpovednosť za personalistiku,
- budovanie obchodných vzťahov s klientmi,
- príprava prezentácií, podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania a účasť na týchto stretnutiach,
- práca v kancelárii ako i schopnosť cestovať za klientmi v rámci pridelenej agendy.
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť sebavzdelávania prostredníctvom zaujímavých interných a externých školení, jazykových kurzov
- mentoring od špecialistov v oblasti auditu, daní a účtovníctva
- flexibilná pracovná doba
- práca v priateľskom mladom kolektíve
- rodinná firma s medzinárodným pozadím
- rôzne firemné akcie a teambuildingy
- mentoring od špecialistov v oblasti auditu, daní a účtovníctva
- flexibilná pracovná doba
- práca v priateľskom mladom kolektíve
- rodinná firma s medzinárodným pozadím
- rôzne firemné akcie a teambuildingy
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Word - Expert
Microsoft PowerPoint - Expert
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Word - Expert
Microsoft PowerPoint - Expert
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- anglický jazyk slovom a písmom je nevyhnutnou požiadavkou
- skúsenosti z oblasti obchodu, vedenia spoločnosti a podriadených zamestnancov sú nutnosťou
- klientsky orientovaný prístup
- pozitívne analytické myslenie – samostatnosť
- schopnosť vytvárať dlhodobé vzťahy v rámci firmy i s klientmi
- budovanie firemnej kultúry, filozofie a hodnôt
- asertívny a pozitívny prístup
- organizačné schopnosti
- iniciatívnosť
- kreatívnosť
- skúsenosti z oblasti obchodu, vedenia spoločnosti a podriadených zamestnancov sú nutnosťou
- klientsky orientovaný prístup
- pozitívne analytické myslenie – samostatnosť
- schopnosť vytvárať dlhodobé vzťahy v rámci firmy i s klientmi
- budovanie firemnej kultúry, filozofie a hodnôt
- asertívny a pozitívny prístup
- organizačné schopnosti
- iniciatívnosť
- kreatívnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pod spoločným názvom BPS GROUP vystupujú dve spoločnosti BPS Audit, s.r.o. a BPS Tax s.r.o., ktoré vznikli na základe dlhoročnej spolupráce s partnerskou spoločnosťou Boržík & partners, s.r.o.
Náš tím tvorí 15 odborníkov z oblasti auditu a daňového poradenstva. Spolupracujeme s viac ako 200 klientmi v neustále sa meniacich trhových a ekonomických podmienkach. Naším klientom poskytujeme komplexné služby v oblasti auditu, daňového a právneho poradenstva. Preferujeme individuálny prístup k potrebám klientov, pomôžeme zvýšiť efektivitu ich práce.
Naším cieľom je byť spoľahlivým a stabilným partnerom pre klientov. Neustálym zdokonaľovaním poskytovaných služieb sa chceme zaradiť medzi popredné audítorské a poradenské spoločnosti na Slovensku.
Naša spoločnosť je partnerom medzinárodnej siete nezávislých audítorských, daňových a poradenských firiem RSM (https://www.rsm.global ).
https://www.bpsgroup.sk
Náš tím tvorí 15 odborníkov z oblasti auditu a daňového poradenstva. Spolupracujeme s viac ako 200 klientmi v neustále sa meniacich trhových a ekonomických podmienkach. Naším klientom poskytujeme komplexné služby v oblasti auditu, daňového a právneho poradenstva. Preferujeme individuálny prístup k potrebám klientov, pomôžeme zvýšiť efektivitu ich práce.
Naším cieľom je byť spoľahlivým a stabilným partnerom pre klientov. Neustálym zdokonaľovaním poskytovaných služieb sa chceme zaradiť medzi popredné audítorské a poradenské spoločnosti na Slovensku.
Naša spoločnosť je partnerom medzinárodnej siete nezávislých audítorských, daňových a poradenských firiem RSM (https://www.rsm.global ).
https://www.bpsgroup.sk
ID: 3784321
Megjelentetés dátuma: 10.10.2019
2019-10-10
Régió: Senica Pozíció: Finančný manažér, Projektový manažér Cég: BPS Audit, s. r. o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1400 € (finálna mzda bude upravená v závislosti od skúseností a požiadaviek uchádzača)