Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Referent oddelenia nákupu a fakturácie
BONAVITA SERVIS spol. s r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.12.2020, resp. dohodou
1.12.2020, resp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 200 EUR/mesiacNÁSTUPNÁ mzda 900 € až 1100 € brutto v závislosti od praxe a osobných schopností. Zvýšenie po zapracovaní. Garantujeme každoročný nárast mzdy
900 - 1 200 EUR/mesiacNÁSTUPNÁ mzda 900 € až 1100 € brutto v závislosti od praxe a osobných schopností. Zvýšenie po zapracovaní. Garantujeme každoročný nárast mzdy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Kompletné vedenie obchodnej a administratívnej agendy
Vystavovanie dodacích listov a faktúr (ASSECO Spin)
Spolupráca s dodávateľmi, objednávanie, nákup a príjem tovaru
Spracovávanie a tvorba štatistík a podkladov
Rozpracovávanie nových projektov v začiatočnej fáze, zasielanie ponúk a telefonické, výnimočne aj osobné rokovania
Telefonický predaj vybraným existujúcim zákazníkom
Koordinácia s inými oddeleniami
Realizácia bežných úloh a prác na oddelení
Očakávame, že referent bude prichádzať s nápadmi a riešeniami na podporu pozície firmy na trhu, na efektívne fungovanie chodu firmy a tieto bude aj prakticky realizovať.
Vystavovanie dodacích listov a faktúr (ASSECO Spin)
Spolupráca s dodávateľmi, objednávanie, nákup a príjem tovaru
Spracovávanie a tvorba štatistík a podkladov
Rozpracovávanie nových projektov v začiatočnej fáze, zasielanie ponúk a telefonické, výnimočne aj osobné rokovania
Telefonický predaj vybraným existujúcim zákazníkom
Koordinácia s inými oddeleniami
Realizácia bežných úloh a prác na oddelení
Očakávame, že referent bude prichádzať s nápadmi a riešeniami na podporu pozície firmy na trhu, na efektívne fungovanie chodu firmy a tieto bude aj prakticky realizovať.
Zamestnanecké výhody, benefity
Ideálny úväzok pre pozitívne naladeného človeka s ambíciou profesionálnej realizácie . Príjemné pracovné prostredie blízko centra Bratislavy, dobré dopravné spojenie. Začiatok pracovnej doby o 7,00. Práca bez nadčasov- zaučení stíhajú prácu v rámci pracovnej doby.
Zaujímavé zamestnanecké benefity ( pitný režim káva čaj zdarma, denne čerstvé ovocie a zelenina zdarma , príspevok na kutúru a šport , možnosť nákupu výrobkov spoločnosti za výhodné zamestnanecké ceny bez obmedzenia a ďaľšie :) .Perspektívne zamestnanie a možnosť pracovať v úspešnej spoločnosti.
Zaujímavé zamestnanecké benefity ( pitný režim káva čaj zdarma, denne čerstvé ovocie a zelenina zdarma , príspevok na kutúru a šport , možnosť nákupu výrobkov spoločnosti za výhodné zamestnanecké ceny bez obmedzenia a ďaľšie :) .Perspektívne zamestnanie a možnosť pracovať v úspešnej spoločnosti.
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, tešíme sa na vaše štrukturované životopisy s FOTOGRAFIOU na uvedenej mailovej adrese: obchodne [email protected]
Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme iba vybraných kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky, ktorých pozveme najneskôr do 7 pracovných dní na osobný pohovor. Ďakujeme za pochopenie.
Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme iba vybraných kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky, ktorých pozveme najneskôr do 7 pracovných dní na osobný pohovor. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
obchodé, ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Samostatnosť, iniciatíva, tvorivosť, zodpovednosť, vysoké pracovné nasadenie
Daľší cudzí jazyk výhodou
Skutočný záujem o pracovnú pozíciu
Organizačné schopnosti
Práca s PC (INTERNET, WORD, EXCEL- excelentne :-),PowerPoint)
Hľadáme človeka milého, príjemného, activneho, komunikatívneho, otvoreného, schopného rásť a plného životného optimizmu :)
Daľší cudzí jazyk výhodou
Skutočný záujem o pracovnú pozíciu
Organizačné schopnosti
Práca s PC (INTERNET, WORD, EXCEL- excelentne :-),PowerPoint)
Hľadáme človeka milého, príjemného, activneho, komunikatívneho, otvoreného, schopného rásť a plného životného optimizmu :)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Česko-Slovenská spoločnosť, najväčší výrobca cereálií a trvanlivých pekárskych výrobkov v CE zaoberajúca sa výrobou, dovozom a vývozom potravín pre racionálnu výživu značiek BONAVITA, DOBRÝ ŽIVOT, ACTIVE, KVÁSKOVÝ KNÄCKEBROT, ZAJÍC, DOBRÁ VLÁKNINA, DOBRÁ KAŠE, MOGADOR,
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3467162
Megjelentetés dátuma: 16.10.2020
2020-10-16
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Obchodný referent Cég: BONAVITA SERVIS spol. s r.o.
Alapbér (bruttó): 900 EUR/mesiac