Business Development Account Manager (International market)

BONARD

Miesto práce
Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 600 EUR/mesiac€1,600 (úvodná min. mzda v prvom roku) + bonusy + benefity

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Klienti, kolegovia a kandidáti o nás hovoria, že patríme medzi top firmy, s akými sa kedy stretli – atmosféra, prístup, hodnoty, a benefity sú na nezvyčajnej úrovni.

Sme firma so slovenským zázemím, no náš tím a obchodné pôsobenie je globálne. Robíme so zaujímavou a vybranou klientelou – najväčší investory a investičné fondy na svete, a prirodzenou súčasťou tejto práce je stretávanie sa s nimi, či už na konferenciách alebo v ich sídlach v hlavných metropolách sveta.

To, čo si od nás kupujú, sú analýzy a prieskumy trhov, ktoré potrebujú pre svoje investičné alebo obchodné aktivity. My ich produkujeme na výnimočne vysokej úrovni, na ploche celého sveta, už niekoľko rokov, aj preto je o to taký záujem.

Hľadáme preto ambiciózneho a cieľavedomého kolegu, ktorý pomôže nášmu už zabehnutému Business Development oddeleniu rozvíjať globálne obchodné aktivity.

Konkrétne, hlavnou úlohou bude úzka spolupráca s vedúcim nášho Business Development oddelenia pri rozširovaní obchodných aktivít s existujúcimi partnermi a budovaní spolupráce s novými potenciálnymi partnermi.

V praxi to znamená, že nový kolega prevezme zhruba 100 existujúcich leadov a bude s nimi aktívne komunikovať, stretávať sa s nimi, zisťovať či čítať ich potreby, pripravovať podľa toho ponuky, dohadovať podmienky spolupráce, získavať ich feedback a poskytovať podporu pre ich potreby.

Nejedná sa o „tvrdé sales“ typu obchodný zástupca. My potrebu našich služieb nevytvárame, ale na ňu reagujeme a snažíme sa byť všade tam, kde by mohla vzniknúť. Navyše, nevyrábame a nepredávame produkt, ale službu. Aj preto náše sales a business development aktivity spočívajú skôr v udržiavaní konverzácie s niekoľkými desiatkami relevantných firiem a ľudí, viac než ponúkaniu niečoho stovkám.

Ideálny kandidát by mal disponovať vynikajúcimi komunikačnými a vyjednávacími schopnosťami a zmyslom pre detail (pri počúvaní aj hovorení). Samozrejmosťou by mala byť chuť sa učiť a rásť v rámci sektoru našej pôsobnosti, v našej spoločnosti, ako aj spolu s ňou.

Medzi Tvoje úlohy bude patriť:
• Udržiavanie, rozvoj a riadenie existujúcich, ako aj nových obchodných príležitostí
• Udržiavanie konverzácie a prezentovanie produktov a služieb spoločnosti klientom a partnerom prostredníctvom konferenčných hovorov, osobných stretnutí či konferencií
• Zodpovednosť za včasné a presné vkladanie informácií do CRM systému spoločnosti
• Príprava obchodných návrhov, cenových ponúk, kalkulácií a zmlúv, vrátane návrhu rozpočtov projektov
• Zastupovanie spoločnosti na podujatiach, konferenciách a iných fórach v zahraničí
• Vedenie pravidelnej evidencie o predaji a podávanie mesačných správ
• Príprava dlhodobých prehľadov predaja pre výročnú správu
• Účasť na pravidelných stretnutiach s vedúcim Business Development oddelenia
• Komunikácia a spolupráca s ostatnými vedúcimi pracovníkmi a ich oddeleniami.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • SKÚSENOSŤ z medzinárodného a dynamického prostredia (v súčasnosti náš tím tvoria ľudia 7 národností, naša klientela je výlučne zahraničná)
  • príjemná pracovná atmosféra s fantastickými mladými ľuďmi, ktorí nie sú len kolegovia, ale aj priatelia
  • PODPORA nášho tímu profesionálov ochotných vždy poradiť, pomôcť, povzbudiť a zároveň sa och nich naučíš veľa nového
  • Po určitom čase možnosť pracovať aj z domu (1 deň do týždňa)
  • FLEXIBILNÝ pracovný čas (povinnosť byť na pracovisku od 10:00 do 15:00, zvyšok do 8 hodín za deň možné odpracovať v ľubovoľnom ostatnom čase)
  • atraktívne teambuildingy a iné firemné akcie
  • možnosť vzdelávania a PROFESIONÁLNEHO ROZVOJA
  • motivujúci SYSTÉM ODMEŇOVANIA
  • po dohode možnosť pracovať z pobočky v Bratislave
  • možnosť cestovať
  • wellness program
  • a rôzne iné benefity...

Informácie o výberovom konaní

Pre zaradenie do výberového procesu nám, prosím, zašli svoje CV a motivačný list (oba v anglickom jazyku).
Na ich základe budeme následne pozývať najlepších uchádzačov na osobné pohovory.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Zodpovednosť & zmysel pre detail
• Entuziazmus & drive
• Pozitívny a proaktívny prístup k práci
• Vynikajúce interpersonálne schopnosti
• Skvelé komunikačné a vyjednávacie schopnosti
• Orientácia na dosahovanie cieľov
• Podnikateľský duch
• Predchádzajúca skúsenosť s predajom
• Predchádzajúca skúsenosti v rámci medzinárodného businessu (výhoda)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

BONARD is an established reputable consultancy in the field of international student sector and real estate student housing segment (ESOMAR member, 14 years market experience). We provide market research and business development to over 100 governments, institutions, investors and diverse group of high ranking companies all over the globe. Our international team (40 pax, 4 offices, 8 nationalities) is highly dynamic and innovative. Our employees are committed to great outcomes and extraordinary results.

Company website: https://bonard.com/
Company video: https://youtu.be/a2_jzZKklns

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Michaela Izáková
E-mail: poslať životopis
ID: 3992741  Megjelentetés dátuma: 28.7.2021  Alapbér (bruttó): 1 600 EUR/mesiac