Recepčná / Front Desk Assistant

BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA, pobočka zahraničnej banky

Miesto práce
TWIN CITY A, Karadžičová 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.01.2018
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáš pracovnú pozíciu kde ukážeš svoje skúsenosti v administratíve? Ak áno, staň sa súčasťou nášho tímu BNP Paribas Personal Finance SA.

Tvojou náplňou práce bude:
• prijímanie a starostlivosť o klientov a ostatných návštev (zabezpečenie informácii a pomoci, poskytovanie inštrukcií, príprava občerstvenia, ...)
• vedenie knihy návštev a vydávanie visitorských kariet
• starostlivosť o firemnú poštu, triedenie a evidencia pošty
• objednávanie občerstvenia, spotrebného materiálu a kancelárskych potrieb, ako aj kontrola spotreby a stavu skladu
• prepojovanie telefonických hovorov
• príprava a starostlivosť o zasadacie miestnosti
• údržba recepcie
• zodpovednosť a starostlivosť o vedenie archívu
• facility manažment: komunikácia so správcom, údržbou a SBS budovy
občasné kontroly dodržiavania pravidiel parkovania

Zamestnanecké výhody, benefity

• Zaujímavá a zodpovedná práca
• Zázemie silnej medzinárodnej finančnej skupiny
• Práca v priateľskom tíme
• Motivujúci odmeňovací systém
• Možnosť kariérneho a osobnostného rozvoja
• Zvýhodnené finančné produkty pre zamestnancov
• 5 dní dovolenky naviac
• Sick days
• Zaujímavý systém zamestnaneckých benefitov
• Firemné mimopracovné aktivity.

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme za prejavený záujem pracovať v spoločnosti BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA.
Z kapacitnych dôvodov budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

● ukončené min. stredoškolské vzdelanie
● aktívna znalosť anglického jazyka
● veľmi dobrá znalosť práce s PC (Word, Excel, Internet)
● veľmi dobrá úroveň osobného vystupovania, telefonického a písomného prejavu
● veľmi dobrá orientácia v chode spoločnosti Cetelem (pracovník získa v rámci dlhodobého zaškolenia / nutnosť 3-6 mesiacov)
● dobrý time management, organizačné zručností, zodpovedná a precízna osobnosť
● výhodou je prax v administratíve a predchádzajúca skúsenosť v prostredí medzinárodnej firmy
● znalosť administratívnych postupov
● proaktivita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Cetelem je obchodnou značkou spoločnosti BNP Paribas Personal Finance, dcérskej spoločnosti BNP Paribas Group, ktorá je lídrom v poskytovaní spotrebiteľských úverov vo Francúzsku a Európe.

Od roku 2016 sme sa stali pobočkou zahraničnej banky, špecializujúca sa na poskytovanie spotrebiteľských úverov : nákup na splátky, osobné pôžičky a kreditné karty.
Cetelem sa spája s inováciami v oblasti spotrebiteľského financovania. Ako prví sme uviedli na trh nový distribučný kanál pre úverové produkty. Vďaka jedinečnej technológii umožňujeme získať pôžičku cez Internet a okrem pohodlia vybavenia, jedinečnou výhodou je okamžitý výsledok posúdenia, ktorý žiadateľovi poskytne systém automatického spracovania.
Našou víziou je byť prvou voľbou pre úver a pomáhame tak uskutočniť plány našich klientov.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov
ID: 2986305  Megjelentetés dátuma: 1.12.2017  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou