Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Recepčná/ý- Front Desk Assistant
BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA, pobočka zahraničnej banky
Miesto práce
TWIN CITY A, Karadžičová 2, Bratislava
TWIN CITY A, Karadžičová 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.11.2016
01.11.2016
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáš pracovnú pozíciu kde ukážeš svoje skúsenosti v administratíve? Ak áno, staň sa súčasťou nášho tímu BNP Paribas Personal Finance SA.
Tvojou náplňou práce bude:
● vedenie knihy návštev a vydávanie visitorských kariet
● starostlivosť o firemnú poštu, triedenie a evidencia pošty v spolupraci s oddelením podateľne
● objednávanie občerstvenia, spotrebného materiálu a kancelárskych potrieb
● prepojovanie telefonických hovorov
● príprava a starostlivosť o zasadacie miestnosti
● zodpovednosť a starostlivosť o vedenie archívu
● spolupráca s budovou ohľadom facility manažmentu
● prijímanie a starostlivosť o klientov a ostatných návštev (zabezpečenie informácii a pomoci, poskytovanie inštrukcií, príprava občerstvenia, ...)
● rôzne ad hoc úlohy manažmentu a administratívna podpora
Tvojou náplňou práce bude:
● vedenie knihy návštev a vydávanie visitorských kariet
● starostlivosť o firemnú poštu, triedenie a evidencia pošty v spolupraci s oddelením podateľne
● objednávanie občerstvenia, spotrebného materiálu a kancelárskych potrieb
● prepojovanie telefonických hovorov
● príprava a starostlivosť o zasadacie miestnosti
● zodpovednosť a starostlivosť o vedenie archívu
● spolupráca s budovou ohľadom facility manažmentu
● prijímanie a starostlivosť o klientov a ostatných návštev (zabezpečenie informácii a pomoci, poskytovanie inštrukcií, príprava občerstvenia, ...)
● rôzne ad hoc úlohy manažmentu a administratívna podpora
Zamestnanecké výhody, benefity
Môžete sa tešiť na týždeň dovolenky navyše, možnosť využitia produktov našej spoločnosti s výbornými parametrami, možnosť sebarealizácie, na voľné víkendy a sviatky, motivujúce finančné ohodnotenie, komplexné a kvalitné zaškolenie a team ľudí, ktorý máte k dispozícií pri svojej práci.
Informácie o výberovom konaní
Budeme kontaktovať tých uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
● ukončené min. stredoškolské vzdelanie
● aktívna znalosť anglického jazyka
● veľmi dobrá znalosť práce s PC (Word, Excel, Internet)
● veľmi dobrá úroveň osobného vystupovania, telefonického a písomného prejavu
● dobrý time management, organizačné zručností, zodpovedná a precízna osobnosť
● schopnosť samostatne pracovať
● proaktivita
● aktívna znalosť anglického jazyka
● veľmi dobrá znalosť práce s PC (Word, Excel, Internet)
● veľmi dobrá úroveň osobného vystupovania, telefonického a písomného prejavu
● dobrý time management, organizačné zručností, zodpovedná a precízna osobnosť
● schopnosť samostatne pracovať
● proaktivita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Cetelem je obchodnou značkou spoločnosti BNP Paribas Personal Finance, dcérskej spoločnosti BNP Paribas Group, ktorá je lídrom v poskytovaní spotrebiteľských úverov vo Francúzsku a Európe.
Od roku 2016 sme sa stali pobočkou zahraničnej banky, špecializujúca sa na poskytovanie spotrebiteľských úverov : nákup na splátky, osobné pôžičky a kreditné karty.
Cetelem sa spája s inováciami v oblasti spotrebiteľského financovania. Ako prví sme uviedli na trh nový distribučný kanál pre úverové produkty. Vďaka jedinečnej technológii umožňujeme získať pôžičku cez Internet a okrem pohodlia vybavenia, jedinečnou výhodou je okamžitý výsledok posúdenia, ktorý žiadateľovi poskytne systém automatického spracovania.
Našou víziou je byť prvou voľbou pre úver a pomáhame tak uskutočniť plány našich klientov.
Od roku 2016 sme sa stali pobočkou zahraničnej banky, špecializujúca sa na poskytovanie spotrebiteľských úverov : nákup na splátky, osobné pôžičky a kreditné karty.
Cetelem sa spája s inováciami v oblasti spotrebiteľského financovania. Ako prví sme uviedli na trh nový distribučný kanál pre úverové produkty. Vďaka jedinečnej technológii umožňujeme získať pôžičku cez Internet a okrem pohodlia vybavenia, jedinečnou výhodou je okamžitý výsledok posúdenia, ktorý žiadateľovi poskytne systém automatického spracovania.
Našou víziou je byť prvou voľbou pre úver a pomáhame tak uskutočniť plány našich klientov.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 2749280
Megjelentetés dátuma: 4.10.2016
2016-10-04
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Office manager, Recepčná Cég: BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA, pobočka zahraničnej banky
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou