Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Digital Marketing Specialist
Bloomreach SK s.r.o.
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
2 500 EUR/mesiac
2 500 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Bloomreach (predtým Exponea), je líder na trhu vo svete e-commerce a postupne transformuje customer digital experience.
Online Marketing Specialist je zodpovedný za tvorbu digitalnej experience a journeys pre jedny z najväčších e-commerce značiek na svete. Bude súčasťou Performance Marketing teamu a vo svojej roli bude mať priestor a slobodu na testovanie inovatívnych nápadov, bude pracovať s novými nástrojmi a platformami.
Náplň práce tvorí:
• Zodpovednosť za marketingový rozpočet pre krajiny Európy, podieľanie sa na stratégii platených médií
• Riadenie a optimalizácia paid search campaigns, vytváranie landing pages, vyhľadávania podľa kľúčových slov a iné
• Podpora Performance Marketing tímu pri brand awareness kampaniach na viacerých platených kanáloch
• Analýza a hodnotenie kampaní a ich výkonnu/úspešnosti
Online Marketing Specialist je zodpovedný za tvorbu digitalnej experience a journeys pre jedny z najväčších e-commerce značiek na svete. Bude súčasťou Performance Marketing teamu a vo svojej roli bude mať priestor a slobodu na testovanie inovatívnych nápadov, bude pracovať s novými nástrojmi a platformami.
Náplň práce tvorí:
• Zodpovednosť za marketingový rozpočet pre krajiny Európy, podieľanie sa na stratégii platených médií
• Riadenie a optimalizácia paid search campaigns, vytváranie landing pages, vyhľadávania podľa kľúčových slov a iné
• Podpora Performance Marketing tímu pri brand awareness kampaniach na viacerých platených kanáloch
• Analýza a hodnotenie kampaní a ich výkonnu/úspešnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
• Finančný príspevok na stravu vo výške 110€ mesačne
• 5 dní voľna navyše
• Finančný príspevok na podporu vzdelávania (účasť na konferenciách, kurzy a iné)
• Predplatné aplikácie to Calm
• 5 dní voľna navyše
• Finančný príspevok na podporu vzdelávania (účasť na konferenciách, kurzy a iné)
• Predplatné aplikácie to Calm
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• 2+ rokov skúseností s Digital marketing v B2B, alebo podobnej pozícii
• Skúsenosť s analýzou web stránok pomocou Google Analytics, Google Tag Manager
• Znalosť LinkedIn ads, Facebook Business Manager, Google Ads
• Skúsenosti s vytváraním stránok v Hubspot, administrácia A/B testov, s manažovaním rozpočtu
• Skúsenosť s analýzou web stránok pomocou Google Analytics, Google Tag Manager
• Znalosť LinkedIn ads, Facebook Business Manager, Google Ads
• Skúsenosti s vytváraním stránok v Hubspot, administrácia A/B testov, s manažovaním rozpočtu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Bloomreach is the world’s #1 Commerce Experience Cloud, empowering brands to deliver customer journeys so personalized, they feel like magic. It offers a suite of products that drive true personalization and digital commerce growth, including:
• Discovery, offering AI-driven search and merchandising
• Content, offering a headless CMS
• Engagement, offering a leading CDP and marketing automation solutions
Together, these solutions combine the power of unified customer and product data with the speed and scale of AI optimization, enabling revenue-driving digital commerce experiences that convert on any channel and every journey.
Bloomreach serves over 850 global brands including Albertsons, Bosch, Puma, FC Bayern München, and Marks & Spencer. Bloomreach recently raised $175 million in a Series F funding round, bringing its total valuation to $2.2 billion.
The investment was led by Goldman Sachs Asset Management with participation from Bain Capital Ventures and Sixth Street Growth. For more information, visit Bloomreach.com.
• Discovery, offering AI-driven search and merchandising
• Content, offering a headless CMS
• Engagement, offering a leading CDP and marketing automation solutions
Together, these solutions combine the power of unified customer and product data with the speed and scale of AI optimization, enabling revenue-driving digital commerce experiences that convert on any channel and every journey.
Bloomreach serves over 850 global brands including Albertsons, Bosch, Puma, FC Bayern München, and Marks & Spencer. Bloomreach recently raised $175 million in a Series F funding round, bringing its total valuation to $2.2 billion.
The investment was led by Goldman Sachs Asset Management with participation from Bain Capital Ventures and Sixth Street Growth. For more information, visit Bloomreach.com.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 4245815
Megjelentetés dátuma: 25.1.2022
2022-01-25
Régió: Práca z domu Pozíció: Marketingový špecialista, Social media specialist, Špecialista marketingových analýz Cég: Bloomreach SK s.r.o.
Alapbér (bruttó): 2 500 EUR/mesiac