Koordinátor elektronických tendrov a manažment spotrebného materiálu (príležitosť aj pre absolventov)

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac(konečná výška mzdy závisí od skúseností kandidáta)
(konečná výška mzdy závisí od skúseností kandidáta)

V potravinách sa vyznáme a keď ide o jedlo, myslíme na všetko. Do našej rodiny šikovných privítame kolegu/kolegyňu, ktorých baví práca so zákazníkom, objavovanie nových chutí a vôní. Našim hlavným poslaním je, aby zákazník odchádzal s úsmevom na tvári a chcel sa vrátiť.

Pridaj sa do nášho tímu na centrále spoločnosti a prispej k tomu, aby sme boli najlepší!

Čo Ťa na tejto pozícii čaká:

HLAVNÉ ZODPOVEDNOSTI :
  • Koordinácia a administrácia tendrov v elektronickom aukčnom systéme (Proebiz)
  • Príprava plánu (kalendára) elektronických tendrov podľa zmluvných podmienok a požiadaviek odborných oddelení
  • Dohľad nad dodržiavaním internej smernice ohľadom výberových konaní
  • Zabezpečenie organizácie a efektivity objednávania spotrebného materiálu na predajniach a skladoch
  • Zabezpečenie efektívneho využitia aplikácie WWS (WWS systém riadenia tovarov)
  • Kontaktná osoba pre predajne a sklady v záležitostiach týkajúcich sa údajov o spotrebnom materiáli

PRACOVNÁ NÁPLŇ:
  • Spracovanie podkladov k výberovým konaniam a ich nahrávanie do elektronického systému (Proebiz)
  • Komunikácia s interným a externým zákazníkom
  • Dodržiavanie a dohľad nad dohodnutými internými procesmi výberových konaní
  • Plánovanie a realizácia online tendrov v priebehu roka
  • Aktívne hľadanie a navrhovanie riešení v rámci pridelenej agendy a úloh
  • Komunikácia so zahraničím (najmä materskou spoločnosťou)
  • Zabezpečenie efektívneho a bezproblémového priebehu všetkých procesov v rámci oddelenia, a dodržanie stanovených úloh a smerníc vzťahujúcich sa na oddelenie
  • Sledovanie, kontrola a vyhodnotenie stavu zásob na predajniach a skladoch, návrh a prijímanie nápravných opatrení
  • Príprava inventúrnych pokynov a nariadení pre permanentné inventúry a kontrolu ich dodržiavania
  • Spracovanie výsledkov a vyhodnocovanie mesačných inventúr
  • Kontrola korektnosti údajov v databankách

Prečo pracovať s nami:

Pridaj sa k nám a aj na Teba čaká:
  • Možnosť byť pritom ako sa mení obchodný model spoločnosti a popritom rozvíjať aj seba
  • Prostredie stabilného zamestnávateľa, ktorý každý rok rozširuje sieť predajní
  • Zaškoľovací program pre nový‎ch zamestnancov a možnosť vyniknúť pre každého, kto má záujem o kariérny rast
  • Každoročné prehodnocovanie miezd
  • Flexibilita, možnosť práce formou home office
  • Špeciálne aktivity zamerané na zdrav‎y životný‎ štýl a rozvoj najlepšieho tímu
  • Atraktívne benefity - benefitná kafetéria, denné a pobytové tábory pre deti, príspevok pri narodení dieťaťa aj pre prváčika, množstvo športových aktivít (splavy, turistika, lyžovačky, bežecké podujatia) či odmeny pri pracovných a životných jubileách až do výšky 500 €
Viac o našich benefitoch sa dočítaš tu: https://sikovni.sk/#zamestnanecke-benefity

Informácie o výberovom konaní

V prípade Vášho záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu, reagujte priamo cez www.profesia.sk - POSLAŤ SPOLOČNOSTI ŽIVOTOPIS.

Ďakujeme všetkým uchádzačom za to, že ste si vybrali spoločnosť BILLA ako miesto, ktoré chcete spojiť s Vašou budúcou pracovnou kariérou.

Informácie, ktoré ste nám poskytli, starostlivo posúdime a v prípade, že splníte naše požiadavky na obsadzovanú pracovnú pozíciu, pozve Vás pracovník oddelenia ľudských zdrojov alebo príslušný manažér na osobný pohovor.

Radi by sme Vás informovali, že pre veľké množstvo žiadostí sme schopní odpovedať iba tým uchádzačom o prácu, ktorých sme sa rozhodli pozvať na osobný pohovor.

Ak Vás nebudeme kontaktovať do 30 dní od zaslania životopisu s pozvánkou na osobný pohovor, rozhodli sme sa vo výberovom konaní uprednostniť iných kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti lepšie zodpovedajú požiadavkám obsadzovanej pracovnej pozície.

Ďakujeme za pochopenie.

Hodíš sa k nám ak:

  • Vysokoškolské vzdelanie
  • Znalosť práce s PC na pokročilej úrovni (MS Office)
  • Znalosť nemeckého alebo anglického jazyka na komunikatívnej úrovni podmienkou
  • Pozícia vhodná aj pre absolventa s pracovnými skúsenosťami počas štúdia

  • Organizačné schopnosti
  • Dobré komunikačné schopnosti
  • Koordinácia projektov, ich moderovanie/ usmerňovanie
  • Sociálne kompetencie
  • Spoľahlivosť a chuť učiť sa nové veci
  • Ekonomické zmýšľanie
  • Proaktívny prístup k práci

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Dnes máme viac ako 160 supermarketov po celom Slovensku a naším cieľom je 200. Je nás viac ako 4000 šikovných a pravidelne získavame ocenenie za kvalitu a čerstvosť našich produktov aj na medzinárodnej úrovni.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Monika Franciscy
E-mail: poslať životopis
ID: 3724944  Megjelentetés dátuma: 27.3.2023  Alapbér (bruttó): 1 500 EUR/mesiac